päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,061 views

Jocular

Posts: 1,359

#14981 • • Jocular Janni
Löysin yhen duunin netistä. Perustoimistohommaa ja vois ehkä osin rinnastaa samaan ku mitä teen nyt paitsi, et ois ilmeisesti vähemmän vastuuta ja vähemmän ressiä. Siitä duunista maksettais about 300-500e enemmän ku tosta mitä teen nyt. Vaatimuksena ei mitään speciaalia mitä en jo osais vaikkaki ne vaatii vähintään 5 vuoden työkokemusta. Noh. Päätin sitte, että vois oikee panostaa ja tehä kunnon hakemuksen, kokonaan uuden cv:n jne.
Harmittais kyllä jättää nykyinen duuni, mut hitto, tuntuu et on vaikee elää sillä lixalla mitä saan näiden menojen kanssa ja lisäks mua sapettaa toi duuni päivä päivältä enemmän.
No joo, päätin, et menee syteen tai saveen ni haen tota. Nyt en saa unta. Päätin, et alan korjailee cv:tä huomen töissä *vink* ja meen tänää aikasin nukkumaan. Hah. Ei tuu nukkumisesta mitään, ku mietin vaan miten hienoo ois ku sais tollsel lixal, tollasen duunin *nauru* Stttna Nyt sitä unta!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Wanna B

Posts: 259

#14982 • • Wanna B Rattopoika
Jes oli tilipäivä tänää, jostain syystä ne ei maksanu mitää lisiä tai korvauksia, pelkän peruspalkan, nyt pitää miettiä millä maksan huomenna vuokran ku on kolmekymppiä vajaa....... Nooh, enköhän yhen kolmekymppiä aina jostai saa, mut vituttaa ku ei maksella palkkoja sillai mite pitäis...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Smorb

Posts: 193

#14983 • • Edited Smorb
*uuh*ahistus
jeesboks

Posts: 4,064

#14984 • • jeesboks p u p u
heräsin jo 4:30 vaik piti herätä vasta tuntia myöhemmin mut nyt aamupala ja töihin -->

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#14985 • • Avernian Kerettiläinen
Paino vaan jatkaa laskemistaan, vaikka syön kuinka...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#14986 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
krapula :(

+ eilen humalassa saamani vammat ja
se rahamäärä, joka meni kurkusta alas.

noh, ei auta itku markkinoilla... ja onneksi
oli muuten ihan mukava ilta eilen.

--
dasinoaisnvs

kanuuna

Posts: 224

#14987 • • Edited kanuuna
:(

- vituttaa kun elämässä on liikaa liikkuvia osia taas, pitäis jaksaa keskittyä moneen asiaan yhtäaikaa eikä oikeesti kyllä edes kiinnostais revetä tekemään monta asiaa *grr*

- pitäis olla joku paikka johon vois mennä pakoon maailmaa ja laittaa "go away" -lapun luukulle *stop*_*igor*

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Avatar
#14989 • • Edited Enkeli Guest
Huonosti nukuttu yö *haukottel* alkaa pikkuhiljaa pääsee normaaliin unirytmiin mut viel herää väsyneenä ja ärtyneenä aikaisin aamulla -mutta olen pysynyt päätösessäni olla ostamatta unilääkkeitä, jos pääsis kokonaan niistä eroon ni ois kyl tosi hyvä juttu ja jos elämä ei kriiseile pahemmin niin en ehkä tarvi niit. Kyllähän se uni on todella tärkee mut pakko oikeesti vaan nyt jaksaa sinnitellä noin viikko ni sit luultavimmin se unen laatukin parantuu... Onhan tää vähän raskasta kun oon ku zombie aina aamulla mutta vielä on kaksi viikkoa aikaa koittaa saada sitä kuntoon ennenkuin alkaa koulu...

edit: Ja sit oon huomannu sellaisen jutun että kroppa on vähän huonommassa kunnossa, pakko koittaa tasapainottaa nyt sitäkin ettei tuu ongelmii sen tai syömisen kanssa...*hmph*
Avatar
#14990 • • Taika Guest
tää päivä sujuikin ihan liian hyvin.
viikonloppusuunnitelmat meni jo nyt vituiksi.*dissaa*
Avatar
#14991 • • cjet Guest
Jossain vaiheessa tuntu että päivä on ihan jees.. mutta täytynee tunnustaa että koko päivän on ollut kevyesti sellanen 45cm kyrpä otsassa.. *nauru* Polvi tuntuu olevan sen verran sökö juoksemisen jälkimaininkina ettei pysty ees rappusia kunnolla kävelee.. Huomenna lääkäriin.. ja vittu ku mun fysioterapeutti/hierojakin palaa lomalta vasta 15.päivä.. *eiei*
Mellu-

Posts: 4,006

#14992 • • Mellu-
kello mateleeeee *toktok* tekemisen puute.com

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#14993 • • Mellu-

mayah, 1.8.2006 16:20:
---
Mellu-, 1.8.2006 16:18:
kello mateleeeee *toktok* tekemisen puute.com

---


Joo, on kyllä ihmeen hitaasti menny tää päivä. Mut kohta pääsee töistä ja sitten helpottaa!



oiski töitä et ois jotai tekemistä, mutku aamusta joku pari tuntii duunia ja sit pitää venaa iltaan et alkas reenit *toktok* vois olla jo perjantai *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#14994 • • sapeli jokukukamikä?

Cjet, 1.8.2006 15:46:koko päivän on ollut kevyesti sellanen 45cm kyrpä otsassa..



No ainaki sul on iso *vink* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#14996 • • lostgone

Taika, 1.8.2006 15:43:
tää päivä sujuikin ihan liian hyvin.
viikonloppusuunnitelmat meni jo nyt vituiksi.*dissaa*

*nauru**lohduttel* Varastiko joku rullaluistimet?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mellu-

Posts: 4,006

#14997 • • Mellu-
Eipä kolaha mulle mastercardia *uuh* "kiitos mielenkiinnosta" voihan nenä.. no ehkä sit joskus myöhemmin.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Waakku

Posts: 158

#14998 • • Waakku

Mellu-, 1.8.2006 17:16:
Eipä kolaha mulle mastercardia *uuh* "kiitos mielenkiinnosta" voihan nenä.. no ehkä sit joskus myöhemmin.



Niille kannattaa soittaa perään ja kysyä, että "Mikäs tässä mättää kun en saa?" Ainakin joissakin tapauksissa tuo on jo riittänyt heille ja kortti on myönnetty *hih*

--
- ? -

Claquesous

Posts: 3,206

#14999 • • Claquesous viidettä kolonnaa
VITTU KU VITUTTAA!

--
32. of December

mousez

Posts: 85

#15000 • • mousez Amatimies
pomo ilmotti just ettei mua enää tarvita duunis*uuh*
no saapahan täs sit vähän lomailla ennen koulun alkuu