päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,108 views

Avatar
#14961 • • jesus Guest
Voisin nukkuu *haukottel*

Vois olla parempi mieli *uuh*

En ymmärrä..
pirpeli

Posts: 5,533

#14962 • • pirpeli

jesus, 31.7.2006 08:36:
Vois olla parempi mieli *uuh*
En ymmärrä..



*lohduttel*. Olit kyllä vähän surullisen näkönen jo tuolla terassilla eilen.. :( Mulle tuli kanssa vähän masisolo eilen jostain syystä, mutta tänään näyttää jo paremmalta. Se varmaan johtuu siitä, että selvisin yöllä 6-vuotiaiden tappajakaksospoikien hyökkäykseltä...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#14963 • • Edited Enkeli Guest
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p... *nyyh*
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat *grr*

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin *dissaa*
Että osaakin vituttaa!!!!
jeesboks

Posts: 4,064

#14964 • • jeesboks p u p u
viimenen lomapäivä, huomenna alkaa työt mut toisaalta se tietää rahaa...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Crazybattery

Posts: 782

#14965 • • Crazybattery Fruor ergo sum
kamala päivä....*uuh*kamala olo*nyyh* olis pitänyt tänään mennä teoriakokeiseen...mut koko homma meni perseen*nyyh*ensiks bussin kuski pysähti väärällä pysäkillä siksi pitänyt kävellä noin 5km.....mulla ei ollut karta(siis oli mut ei sieltä saa selvia missä olin*poks*)sit yksi kiva mummo annoi mulle hänen polkupöyrä että kerkein ajossa sinne teoriakokeiseen..mut pudotin polkupöyrästä koska se oli tosi vanha ja ei tasapainettu...jalassa on nyt hava....jodun kävellä...myöhästin ja en pääsyt kokestä läpi*nyyh*70e menni ihan perseen
Avatar
#14966 • • Annakins Guest

Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p... *nyyh*
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat *grr*

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin *dissaa*
Että osaakin vituttaa!!!!



Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

*justjoo*
Avatar
#14967 • • Enkeli Guest

Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p... *nyyh*
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat *grr*

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin *dissaa*
Että osaakin vituttaa!!!!

---


Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

*justjoo*



No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
Jone

Posts: 8,258

#14968 • • Jone Archibald Haddock

Enkeli, 31.7.2006 14:24:
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....



Get a job. Mulla on tilillä 0,37 rahaa, mutta et näe mua täällä itkemässä kuinka epäreilusti valtio mua kohtelee tai muuta hevonpaskaa.
Avatar
#14969 • • Annakins Guest

Enkeli, 31.7.2006 14:24:
---
Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p... *nyyh*
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat *grr*

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin *dissaa*
Että osaakin vituttaa!!!!

---


Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

*justjoo*

---


No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....



On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?
Avatar
#14970 • • Enkeli Guest

Jone, 31.7.2006 14:27:
---
Enkeli, 31.7.2006 14:24:
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....

---


Get a job. Mulla on tilillä 0,37 rahaa, mutta et näe mua täällä itkemässä kuinka epäreilusti valtio mua kohtelee tai muuta hevonpaskaa.



Niin no, sä et tiedä puoliakaan asioista...
Jone

Posts: 8,258

#14971 • • Jone Archibald Haddock

Enkeli, 31.7.2006 14:30:
Niin no, sä et tiedä puoliakaan asioista...



Mut sen tiedän et itket Klubbarilla kuin pahainen kakara siitä kuinka valtio on paha ja ilkeä kun sun perstaskut ei pullistele tukirahoja.

Mua alkaa ihan rehellisesti sanoen vituttamaan tämä ainainen itkeminen yhteiskunnan rahojen perään ja tämän sanon sentään kroonisesti persaukisena ihmisenä, joka tälläkin hetkellä miettii mistä kehittäisi hillot tän päivän safkoihin.
Avatar
#14972 • • Enkeli Guest


On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?



No en mä nyt tiedä onko se niinkään ilmaista rahaa, tässä kun on ollu jo puolitoista vuotta sairaslomalla ni onhan se raha jostain saatava ja tämä ongelma johtuu nyt ihan kelasta vaikka olen toimittanut tarvittavat paperit sinne jo puolitoista kuukautta sitten niin siltikään päätöksiä ei ole vieläkään tehty.
Avernian

Posts: 7,451

#14973 • • Avernian Kerettiläinen
Lakut. Himo iski ja oli pakko ostaa :(

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#14974 • • Enkeli Guest


Mut sen tiedän et itket Klubbarilla kuin pahainen kakara siitä kuinka valtio on paha ja ilkeä kun sun perstaskut ei pullistele tukirahoja.



No ei kyl ollu tarkoitus alkaa itkemään tätä asiaa eikä sieltä tuleva "eläke" kyl ole mitenkään suuri mut on se sen verran että saan sen vuokran maksettuu jotenkuten (kun nyt tässä muutto tohinassa joutuu myös maksamaan sen takuuvuokrankin) Eikä se valtiolta tuleva raha oo nyt niin helppookaan rahaa, aina saa soitella perään ja perustella kaikkii saatikka sitten lääkärissä ramppaaminen, b-lausunnon hankkimiset plus muut ylimääräiset päänvaivat...

Ai niin ja ps. Mun on ihan turha get the job koska koulu alkaa 2viikon päästä...

*piis*
lostgone

Posts: 2,493

#14975 • • lostgone
Tajusin olevani kauhea pelkuri.*uuh*/*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jusna666

Posts: 1,447

#14976 • • Jusna666 Diablo

Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa.



*lohduttel* Toivottavasti sä selviit ja kaikki menee hyvin. *hihu*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

-Santtu-

Posts: 1,965

#14977 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kohta kaks tuntii ylitöissä eikä vielä lähellekään valmista..
Avatar
#14978 • • cjet Guest

-Santtu-, 31.7.2006 18:37:
Kohta kaks tuntii ylitöissä eikä vielä lähellekään valmista..



Töistä tuntuu koituvan pahaa mieltä itse kullekin.. *poks* Mulla koko hela ens viikko duunipäivystystä vaik pitäis juhlia synttäreitäki jossai vaihees.. Mut rahantuloa kai ei sit voi estää jos jotain positiivista pitää hakea, ja pysyy viel elämäki suht siistissä kuosis.. juhlimiset pitää vaa sit siirtää vissii seuraavalle viikolle.. *possu*
Avatar
#14979 • • pia^^ Guest
Koitan löytää kohtuu hintasta, siis sellasta minkä opiskelija voi maksaa, kämppää Hämeenlinnasta. Ja täältä ei vaa löydy *eiei* . Hopsin kämppälistalla oon 150:nes hakija.
Fresia

Posts: 764

#14980 • • Fresia vähän outo
Kämppis muutti pois. Enkä ehtinyt sanomaan heippa ja hyvää ulkomaanvuotta, koska meni töissä pitkään *uuh* Onneks hyvä kaveri tulee tänne jo parin viikon päästä *pepsodent*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*