päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,228,322 views

plink

Posts: 1,405

#23161 • • plink team paska
tulin sitte ihan saatanan kipeeks viikonlopun jäljiltä. töissä tuntuu todella tuskaiselle ja vapaalla ei pysty tehdä muuta kuin maata sängyssä :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#23162 • • Freja Sihteeri
*igor* kai mä si meen vaa kaupan kautta kotiin. Hö *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#23163 • • Mellu-

SyndroDome, 18.9.2007 12:05:
Noi vitun ranteet. Koita täs nyt sit treenaa kun ranteet huutaa leipää. Vasen varsinkin *poks* Eilinen saleilu meni viel ihan kivasti, mut tänään hommasta ei enään tullut mitään ja oli pakko lopettaa *pökr*

Ei kai täs sit muuta ku hetki huilia ja lenkille sitten. Täytyy kyllä hommaa jotkut rannetuet tai jotain, ei tästä tuu muuten mitään.



tähän suosittelen sellasta treeniä ku sormijumppa.Laita mulle s-posti osottees ni laitan tulemaan. vahvistaa sormia-ranteita ja käsivarsia :) hyödyllinen ja nopee/helppo tehä eikä vaadi salille lähtöä *hymy* koskee myös muita "kösivaivasia" täältä saa *joo* ja jos o nilkkojen kans onkelmia ni löytyy jalkateräjumppaki *joo*

*personaltreinail* *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#23164 • • Mellu-
oma päivän :( on kyl tää mun nettiyhteys (wlani joltai kinkiltä) prkl ku tökkii,pätkii ja pygii.. prkl tahopn OMAN!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#23165 • • astaroth Guest
73e puhelinlasku

heitän menee ton kapistuksen
jeesboks

Posts: 4,064

#23167 • • jeesboks p u p u
Antibiottikuuri taas vaihteeks, korvatulehdus tällä kertaa. *poks*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#23168 • • Freja Sihteeri
Tästä tuliki sitten itku- ja itsesäälitiistai.

No, kai se päivä ois kuitenkin jossain vaiheessa tullu vastaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#23169 • • RiD Nukemi
Ihan hiton paha olo :<

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#23170 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 18.9.2007 14:53:
Ei mitenkään paras päivä. Ja tätä on vielä liian monta tuntia jäljellä.
Menin kouluun kaksi tuntia myöhässä, opella napsahti rosvosektoriin ja se iski mulle ylimääräisiä tehtäviä. Ruokana oli taas jotain perunaporkkanakermapataa, ei jälkeäkään soijasta tai mistään muustakaan proteiinipitoisesta ja täyttävästä. Mulle tuli nälkä uudestaan reilun tunnin kuluttua. Tuli myös viesti, et yks parhaista ystävistäni joutui osastolle, en tiedä koska saan mennä katsomaan. Väsyneenä kysyin vapaaksi päivää kuukauden päästä, olis järjestön hallituksen vastuutehtäviin kuuluva ohjausryhmän kokous, mikä mielestäni on varsin pätevä syy olla pois. Lupasin samaan hengenvetoon korvata poissaolotunnit ylitöillä. Sain russutukset, varoitukset ja nihkeän lupauksen "ehkä". Kotiin kävellessä tajusin polven olevan taas turvoksissa, enpä oo sit menossa tanssitunnille tälläkään viikolla. Väsyttää niin, etten jaksa edes itkeä.



höööööööh *hali* *hali* *hali* jaksui!! *hali*

--
pinkki on pop!!!

Janisa

Posts: 2,226

#23171 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ei perkele helvetti! Kakka!

Ruhjoin mun pyorasta vaihteet rikki tana aamuna, mutta positiivisesti ajattelin ne IHAN ITSE jotenkin korjata tanaan illalla, mutta nyt mun kamera meni rikki myos. *poks*

Taa paiva on kirottu. Haistakaa nyt jo...

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#23172 • • Annakins Guest

Janisa, 18.9.2007 20:17:
Ei perkele helvetti! Kakka!

Ruhjoin mun pyorasta vaihteet rikki tana aamuna, mutta positiivisesti ajattelin ne IHAN ITSE jotenkin korjata tanaan illalla, mutta nyt mun kamera meni rikki myos. *poks*

Taa paiva on kirottu. Haistakaa nyt jo...



*lohduttel*
Avatar
#23173 • • Edited Annakins Guest

astaroth, 18.9.2007 17:20:
73e puhelinlasku

heitän menee ton kapistuksen



*whaat* Minne senssilinjoille sä oikeen soittelet? *nauru* Mun puhelinlasku on max. 35 egee ja oon joka kuukaus puhunu 10-30 minsaa Jenkkeihin o_O
mummoankka

Posts: 369

#23174 • • mummoankka

Janisa, 17.9.2007 17:28:
Mulla alkoi eilen paakipu siina iltapaivan tienoilla, joka aityi nukkumaan mennessa niin rajuksi etta tuli karseen huono olo ja vihdoin nukuttuani muutaman tunnin se on nyt jo (vuorokauden perasta...) hieman livempi. *poks*

P.S. Hoono soomi.



Otan osaa. Mulla särkeny päätä sunnuntaista saakka... luulin että se johtu siitä että kuunteli ihmisten tappelua, mutta ei se nyt kolmea päivää voi sentään kestää.. tää on niiiin persettä. *ding*
Janisa

Posts: 2,226

#23175 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

**JenKKis**, 18.9.2007 20:40:
---
Janisa, 17.9.2007 17:28:
Mulla alkoi eilen paakipu siina iltapaivan tienoilla, joka aityi nukkumaan mennessa niin rajuksi etta tuli karseen huono olo ja vihdoin nukuttuani muutaman tunnin se on nyt jo (vuorokauden perasta...) hieman livempi. *poks*

P.S. Hoono soomi.

---


Otan osaa. Mulla särkeny päätä sunnuntaista saakka... luulin että se johtu siitä että kuunteli ihmisten tappelua, mutta ei se nyt kolmea päivää voi sentään kestää.. tää on niiiin persettä. *ding*



Mulla on edelleen vahan semmoi outo olo, mutta ma (ainakin luulen) keksineeni syyn mun paakipuiluun; niska-hartia-seutu tuntus olevan aika jumissa. *uuh* Paatin jopa eilen raahautua talla viikolla pari kertaa hierojalle josko vaikka helpottais. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Crazybattery

Posts: 782

#23176 • • Crazybattery Fruor ergo sum
saanut pysäköinti sakko*nyyh*ahdistaa...ku se oli S-marketin yksityisalue(eli parkkipaikat), olin silloin just siinä kaupassa töiss ja saanut sakko*toktok*huomenna varmasti soittaa pomolle kysymäss mitä vittua?*grr*tietkö kuka pystytkö se peruttaa jolla tavalla?koska ei kyll yhtää huvittaa maksaa melkein päivän palkkaa tommosta idiotimaisesta jutusta.*poks**uuh*
Elmiira

Posts: 1,446

#23177 • • Elmiira

Crazybattery, 18.9.2007 20:54:
tietkö kuka pystytkö se peruttaa jolla tavalla?koska ei kyll yhtää huvittaa maksaa melkein päivän palkkaa tommosta idiotimaisesta jutusta.*poks**uuh*



Voi ainakin valittaa asiasta

Osoitteesta: www.laki24.fi


Parkkisakko: Aiheeton pysäköintivirhemaksu

Oletko tyytymätön määrättyyn pysäköintivirhemaksuun?

Ajoneuvon kuljettaja, omistaja tai haltija, jonka mielestä pysäköintivirhemaksu on aiheeton, saa maksuajan kuluessa esittää vastalauseen pysäköinninvalvojalle. Tämän on viivytyksettä ratkaistava asia ja annettava päätös vastalauseen esittäjälle tiedoksi. Jos pysäköinninvalvoja hyväksyy vastalauseen, hänen on peruutettava maksukehotus tai maksun korotus. Jos maksu on jo suoritettu, liikaa maksettu määrä on määrättävä asianomaiselle heti palautettavaksi.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

RainChild

Posts: 909

#23178 • • RainChild
Ikävä ja halipula korostuu tässä pienessä flunssakuumeessa.

--
Rainchild is back home

-V-

Posts: 587

#23179 • • -V-
Jännittää, pelottaa, oksettaa ja paskattaa huominen...

Päätäki särkee, ei varmaan paljoo tuu uni tänä yönä simmuun...
*jasmine*

Posts: 72

#23180 • • *jasmine*
näin pelkkiä painajaisia koko yön.. aina joku yritti tappaa.. *uuh*