päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,537 views

lostgone

Posts: 2,493

#7461 • • lostgone

UnityF:
---
sä sitten vain rakas osaat *pus*

*blush*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ZaZa

Posts: 262

#7462 • • ZaZa
Huomen on ruotsin kuuntelut.... Tiistain enkku... *eiei* Apua! Mä en tahdo!!!! Paniikki! *nyyh*
Mä en osaa mitään!!!

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

lostgone

Posts: 2,493

#7463 • • lostgone

ZaZa:
Huomen on ruotsin kuuntelut.... Tiistain enkku... *eiei* Apua! Mä en tahdo!!!! Paniikki! *nyyh*
Mä en osaa mitään!!!


Tänään kuuntelet vain ruotsinkielistä musiikkia ja katsot vain SFTn ohjelmia.
Huomenna kuuntelet vain englanninkielistä musiikkia ja katsot vain englanninkielistä ohjelmaa.

nimimerkillä:ruotsia harjoittelin kuuntelemalla Kent:iä, Saksaa Ramsteinilla ja Englantia Manic Street Preachersillä.. Ruotsi ja saksa meni aikas putkeen vaikken kauhean hyvä oikeasti olekkaan*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#7464 • • Taika Guest
Vitutuksen maksimoiseksi hankin huomiseksi päänsäryn ja lähden juomaan jouluglögit pois kaverin luokse.

Jo oli aikakin *igor*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7465 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
just kun sain inspiraation pestä pyykkiä (näin tapahtuu ehkä kerran kolmessa viikossa), oli joku valopää varannut pesuhuoneen 16-20 *hmph* ei sit ton pidempää pesuvuoroo...*dissaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#7466 • • Edited Viola00 Guest
Unohdin täysin, että koulu aukee tänään vasta klo: 10.10 YO-kirjotusten takia. No muistin ton vasta tuolla motarilla kun olin jo menossa. Eli nousin siis ihan turhaan 5.30 ylös ja laitoin kaikki valmiiks ja lähdin kouluun. Ja pahinta että frendi mainitsi viimeks _illalla_ että tänään on kirjotukset ja silti unohdin ton jutun *grr*

No ei siinä vielä kaikki. Ystävänpäivä ja mulla se nyt sit menee töiden merkeissä -> ei pääse ees ystävien kanssa tekee mitään kivaa vaan pitää olla töissä (okei no varmaan moni muuki on *nauru*). Tuntuu vaan, että jos tää päivä voi enää tästä huonommin mennä niin ihme on. Kai seuraavaks taivas tippuu niskaan *poks*
Vake

Posts: 23

#7467 • • Vake perus jäbä
joutu lähtee kouluun 3tunnin yöunilla. ei oo reiluu!!!!!!!!!

--
mix vitus?!

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7468 • • Peikkotyttö
ruotsin kuuntelut..enpä ymmärtänyt niistä sitten yhtään mitään*uuh*

--
Groove is in the Heart

FAIRI

Posts: 558

#7469 • • FAIRI
pitipähän tähänkin päivään herätä.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

LauraLine

Posts: 278

#7470 • • LauraLine
Paska koneeni on nyt sitten hävittäny kaikki musiikit ja kuvat ja ties mitä muuta. Kuvia ei ainakaan saa takas, että kiitos vaan tälle konetta esittävälle romukasalle!! *kivatsulle**dissaa**piru**eiei**nyyh*
Pinx

Posts: 103

#7471 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
UNOHDIN mennä Ruotsin kuunteluun*poks* *eiei*
Et meni sit suunnitelmat taas vähän uusiks.*uuh*

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

Bellezaaa

Posts: 573

#7472 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!! *grr*

Aamut...*poks**grr*
ezzy

Posts: 8,060

#7473 • • ezzy Droid-pappa

LauraLine:
Paska koneeni on nyt sitten hävittäny kaikki musiikit ja kuvat ja ties mitä muuta. Kuvia ei ainakaan saa takas, että kiitos vaan tälle konetta esittävälle romukasalle!! *kivatsulle**dissaa**piru**eiei**nyyh*



Kyllä ne takas saa datanpalautusohjelmalla, jos et ole konelle mitään uutta tallentanut. Soitteleppa tutulle nörtille ja tarjoa coca-colat *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#7474 • • Jutu Blondi
Erään ihmisen käytös *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

jont-fu

Posts: 229

#7475 • • jont-fu Kyny Prinssi

Cride:
Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!! *grr*



Eiks bussilla olis päässyt vähän nopeammin?
Bellezaaa

Posts: 573

#7476 • • Bellezaaa Afrodite*

jonttu-:
---
Cride:
Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!! *grr*

---


Eiks bussilla olis päässyt vähän nopeammin?



no ois varmaan mut täytyy toimia kuskin hommissa joka aamu...
typ0

Posts: 1,892

#7477 • • typ0 syntax error
vittu että vituttaa nii vitusti!!!!! !*kivatsulle* *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

sapeli

Posts: 11,768

#7478 • • sapeli jokukukamikä?

Simppu:
UNOHDIN mennä Ruotsin kuunteluun*poks* *eiei*
Et meni sit suunnitelmat taas vähän uusiks.*uuh*



No huh huh... *uuh* Mahtoi olla aika jännän kauhee fiilis kun tajusit... *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#7479 • • lostgone
Kuntastrategia*dissaa*
eiköhän toi kerro jo miten hauska päivä mulla on ollut*hmph* kiittelivät hyvistä näkökulmista.mm. .. teistä kunnanpäättäjistä kouvola on kaiketi kiva paikka asua ja yrittää, mutta kysykääpä opiskelijoilta ja nuorilta:no ei ole..mitäs pyysivät paikalle*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#7480 • • astaroth Guest

peikkotyttö:
ruotsin kuuntelut..enpä ymmärtänyt niistä sitten yhtään mitään*uuh*


Tuosta ei kannata huolestua. Itse vedin kuuntelun ihan totaallisesti päin arsea, jotain 30 bojoo sain. Ne monivalinnat on naurettavan helppoja, ne pystyy päättelemään ihan maalaisjärjellä. Sain B:n loppujenlopuksi C:tä hipoen. Ja kun ei se pisterajakaan ole mikään suuri koskaan. Monivalinnat vaan jotenkuten ja kirjoitat aineen tokaluokkalaisen ruotsintekstillä, niin johan on jo läpi.

Eri asia on tietenkin, jos lähdit jotain eximiaa metsästämään.