31,307 posts, 1,566 pages, 8,533,219 views
Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki , prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
Blinda:
---
Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki , prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
---
Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.
Lene:
---
sapeli:
---
Blinda:
---
Sinza:
---
Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.
---
Mulla oli kans tänään sama ongelma, paitsi maustekurkkusiipalepurkin kanssa (mullakin olis siis kait miehelle tarvetta ); pistin sen vähäks aikaa kuuman hanan alle niin että se metalli pääs laajenemaan vähän, kuivasin pyyhkeellä, ja avot se aukes ihan helposti.
---
Kaikkein yksinkertaisinta on käyttää kumihanskoja.
ayame:
Kahvin kanssa sekoilua osa 2:
Kaadoin ison kupin kahvia renttu deejiini valkoisella karvamatolle Ehkäpä pitäisi kaataa muutama kupillinen lisää niin tuosta saisi hyvinkin lehmäntaljan
Damien:
---
Lene:
---
sapeli:
---
Blinda:
---