päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,543 views

JustinSan

Posts: 822

#3721 • • JustinSan Nullius in verba

climate:
TYÖMOTIVAATIO .
T . Y . Ö . M . O . T . I . V . A . A . T . I . O .
T . . . Y . . . Ö . . . M . . . O . . . T . . . I . . . V . . . A . . . A . . . T . . . I . . . O

*ding**poks**ding**poks*

edit: heiiiii!!! tää poistaa mun hienot välilyönnit ... pitääkin laittaa vissiin pisteitä tai jotain *grr*

[muokattu 18.6.2004 10:13]



Mä joutuisin oikeasti huolestumaan jos joku päivä huomaisin, että mulla on motivaatiota tehdä töitä *iloinen*
Siis sehän on itsestäänselvää, että duunissa sluibataan niin paljon kuin on mahdollista jäämättä kiinni. Työnteon ainoa funktio ja motiivi on massi *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

serotonot

Posts: 3,137

#3722 • • serotonot Paul Easy


Mä joutuisin oikeasti huolestumaan jos joku päivä huomaisin, että mulla on motivaatiota tehdä töitä *iloinen*
Siis sehän on itsestäänselvää, että duunissa sluibataan niin paljon kuin on mahdollista jäämättä kiinni. Työnteon ainoa funktio ja motiivi on massi *nauru*


Ei pidä hankkii niin paskaa työtä että siel on tylsää *vink*
vaikuttaa nimittäin elämänlaatuun aika oleellisesti
Avatar
#3723 • • hyperventilaatio Guest
pitäs viel tänään jaksaa duunissa. Onneks on jo viikonloppu, alkaa oleen aika paskana taas. *känni*
JustinSan

Posts: 822

#3724 • • JustinSan Nullius in verba

serotonot:
---

Mä joutuisin oikeasti huolestumaan jos joku päivä huomaisin, että mulla on motivaatiota tehdä töitä *iloinen*
Siis sehän on itsestäänselvää, että duunissa sluibataan niin paljon kuin on mahdollista jäämättä kiinni. Työnteon ainoa funktio ja motiivi on massi *nauru*

---

Ei pidä hankkii niin paskaa työtä että siel on tylsää *vink*
vaikuttaa nimittäin elämänlaatuun aika oleellisesti



Niinhän ne väittää *iloinen*
Eikä se kato siitä duunista itsestään ole kiinni, vaan mun asenteesta. Työnteko ei saa olla kivaa, muuten katson epäonnistuneeni ihmisenä *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#3725 • • Galadhan Guest
Tänään en näköjään ole ainoa, kenellä on työmotivazionen kanssa ongelmia.

Ei tartteis ees notkua täällä kuin pari tuntia enää, mutta silti tuntuu siltä ettei tämä aamupäivä pääty ikinä. Silmät ei aukee kuin puoliksi, muttei silti jaksa keittää kahvia. T u r r u t t a v a olo.
serotonot

Posts: 3,137

#3726 • • serotonot Paul Easy

JustinSane:
Niinhän ne väittää *iloinen*
Eikä se kato siitä duunista itsestään ole kiinni, vaan mun asenteesta. Työnteko ei saa olla kivaa, muuten katson epäonnistuneeni ihmisenä *nauru*


ok :D
Sparkling

Posts: 740

#3727 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Olen taas vuoden vanhempi *piru*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Sparkling

Posts: 740

#3729 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
No kiits vaan *kivatsulle*

[muokattu 18.6.2004 12:02]

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Gnizhak

Posts: 701

#3730 • • Gnizhak iku

Lene:
Ja taas sitä tuli nukuttua liian myöhään ja sen takia on ihan töööt olo. Olisi pitänyt pysyä hereillä silloin viideltä kun oli ihan pirteä. *hmph*



Ja sit ois nukahtanu neljän aikaa iltapäivästä parin tunnin päikkäreille ja ollu ihan tiltissä sit koko illan. :>

--
Don't Just Stand There

Zimeon

Posts: 310

#3731 • • Zimeon
Pitää mennä duuniin kuudeksi ja pääsen vasta kymmeneltä x(
Avatar
#3732 • • RINY Guest
Tää vi*un sää! Missä se kesä on?? Viime kesänä kyl oli aika hyvä ku olin tampereella ja sitten siitä yks ulkomaalainen mies huikkas meille ohi mennen että \”You call this summer???\” ja näytteli käsillää. Sillon sato ihan kaatamalla, niinkuin nytki on satanu varmaan jo monta päivää putkeen. Tai jos ei sada niin on kauhee myrskytuuli että ku päänsä ulos pistää meinaan melkeen fleda lähtee päästä. *dissaa*
JustinSan

Posts: 822

#3733 • • JustinSan Nullius in verba

Sade*:
Tää vi*un sää! Missä se kesä on?? Viime kesänä kyl oli aika hyvä ku olin tampereella ja sitten siitä yks ulkomaalainen mies huikkas meille ohi mennen että ”You call this summer???” ja näytteli käsillää. Sillon sato ihan kaatamalla, niinkuin nytki on satanu varmaan jo monta päivää putkeen. Tai jos ei sada niin on kauhee myrskytuuli että ku päänsä ulos pistää meinaan melkeen fleda lähtee päästä. *dissaa*



W O R D

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun saatana vielä juhannuksen alla saa painella hirveen vaatekerroksen kanssa menemään. Ja sitten kun tää vitun sää vielä vaihtelee, ensin aamulla on ihan nätti ilma mutta ei viitsi laittaa esim. shortseja kun ei yhtään perkele tiedä, että millon sitä saatanan vettä taas tulee. Ja sit välillä on aamulla übernihkee sadekeli mut sit iltapäivällä hohkaa ja sit hikoillaan vittuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh.................. *grr*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#3734 • • GoA Guest
Mä tykkään et on viileetä. *joo*
innae

Posts: 1,377

#3735 • • innae PaskaJätkä
Toooosi kiva odottaa puhelua siitä että menenkö tänään mihin aikaan töihin... Olis ihan kiva tietää että menenkö jo 5 vai menenkö myöhempään... Ja että toisessa duunissa pompotellaan miten sattuu... Vittu. Eipä sitä tarvitse syksyä pidemmälle kestää...

--
PaskaJätkä

Avatar
#3736 • • RINY Guest
No ok ok, kyl mäkin sateesta pidän, en kyl voi sietää tollasta maata raiskaavaa myrskykaatosadetta ja siihen päälle vielä hurja tuuli. *nauru* Paljon kesäsempää olis jos aurinko paistais ja vettä satelis silleen hiljallee ja näkyis edes se sateenkaari joskus. *dissaa*
Philly

Posts: 506

#3737 • • Philly AIM HIGH!
jää Bk näkemättä / kuulematta töiden takia *grr*
Progress

Posts: 955

#3738 • • Progress
rankka päivä töissä...*hikoil*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

purrr-

Posts: 577

#3739 • • purrr- naked chef
Mun lalat on ihan pipeet jo ennestään särkevien käsivarsien lisäksi *uuh*

Ah, kokovartalohieronta ja olisin seitsemännessä taivaassa...

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Cloudberry

Posts: 493

#3740 • • Cloudberry
Pikkuveli ei päässyt kouluun. Tuli paha mieli ja omat tulokset jännittää nyt entistä enemmän.. *nyyh*
t. \&#8221;Syrjäytymisvaarassa vuodesta 2002\&#8221;