päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,428 views

Rocca

Posts: 3,064

#3681 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

J.Pohjolainen/Octans Records:
---
Maina:
Todella kauheeta kun se pikku poika on kadoksissa Porissa jo kolmatta päivää.
Toivottavasti vielä löytyy jostain ihan kunnossa!! En voi ees kuvitella vanhempien huolta ja surua...

---


Veit sanat suustani,olen kans seurannut tätä juttua.... Toivotaan että kaikki päätyy hyvin heidän kohdalla.*sääli*



Mä oon kans kattonu tota on täsä tehny mieli mennä auttaa sinne etsinnöissä... Vittu kaikki kaapparit sais tappaa...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ella_

Posts: 1,329

#3682 • • ella_

Rocca:

Mä oon kans kattonu tota on täsä tehny mieli mennä auttaa sinne etsinnöissä... Vittu kaikki kaapparit sais tappaa...



mistä se poika sitten katosi?

--
Elementary, my dear.

Nacu

Posts: 1,293

#3683 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Ekaks tulee mieleen, että väsyttää... mutta päivän :) on, että menen töihin vasta iltaan ja saan nukkua pitkään!! *aplodit*

[muokattu 15.6.2004 00:26]

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

tiipi

Posts: 506

#3684 • • tiipi

ella_:
mistä se poika sitten katosi?



se katosi jostain päiväkodin pihalta muistaakseni. *uuh* todella surullista kyllä tollanen. sillä pojalla oli viel ollu joku sellanen ongelma, et sei puhunu paljoa. ei siis vaan pelkkää ujoutta. *uuh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

MaSari

Posts: 1,986

#3685 • • MaSari space jammer
*haukottel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Zyklonius

Posts: 1,629

#3686 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

serotonot:
---
Astaroth:
Ihmiset, jotka ”vetävät perseeseen” ja pettävät näin täydellisen luottamuksen.*kivatsulle*

---

joo tollasissa seksileikeissä pitäis olla selvät säännöt ettei kukaan tuu tolleen ikävällä tavalla yllätetyksi



*lmao* Voi sun kanssas, seroseni. Osaanpahan sitten ensi kerralla sun kanssa telmiessäni varoa tuollaista ns. backlashia. *uros*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#3687 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Nyt kyllä jurppii, risoo ja kyrpii... Nimittäin lentoyhtiöiden nettivaraussysteemit: kankeaa käyttöliittymää, typerää valinnanvaran puutetta, kaikkien reittien lentoja ei voi varata. On se nyt suursaatana! *grr*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Emulator

Posts: 213

#3690 • • Emulator The Lost Soul

ParodY:
*uuh**nyyh*



*lohduttel**hihu* koska mulla vasta äsken oli samaolo... kyllä se siitä... :)

--
<3

Fentae

Posts: 186

#3691 • • Fentae
Heräsin vasta 14:00 vaikka piti herätä jo 09:00 *eiei*
MaSari

Posts: 1,986

#3692 • • MaSari space jammer
H-vetin kipee selkä *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Individual

Posts: 10,942

#3693 • • Individual HYPNO!

Lene:
Porvoon surmat ja sen kaltaiset. Ampuisivat vaan itsensä, jos on eläminen niin pirun vaikeaa. *igor* Ja Porin surma aikoinaan. Vähän suhteellisuudentajua kiitos. *hmph*



Veikkaanpa,että tässä on ollut kyseessä henkilö joka on yrittänyt apua saada, muttei ole sitä saanut. Tai ainakaan oikeaa sellaista.
Mutta eipä tämä valitettavasti ole mitään uutta Suomessa, että näitä perhesurmia tapahtuu.
tomppi

Posts: 1,600

#3694 • • tomppi thzombie ™

Lene:
Porvoon surmat ja sen kaltaiset. Ampuisivat vaan itsensä, jos on eläminen niin pirun vaikeaa. *igor* Ja Porin surma aikoinaan. Vähän suhteellisuudentajua kiitos. *hmph*



Porvoon surmista niin se oli mun äidin työkaverin serkun perhe.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Emilii

Posts: 81

#3695 • • Emilii MaMMa!
Kaikki päivän suunnitelmat vituiksi. Turhaan olin siis harvinaisessa herkussa aamuvuorossa. Taidan jatkaa yötyövuorojani niin ei vituta pilalle menneet suunnitelmat niin paljoa. *dissaa**grr*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

hemuz

Posts: 2,178

#3696 • • hemuz kätevä emäntä
näin ihan kirotun hyvännäköset kengät anttilas mut ne makso joku 60e *nyyh*
ei kesäkengistä kuulu maksaa nii paljoa!
Uhuu

Posts: 844

#3697 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
isä joka ei vaivaudu edes onnittelemaan 7-vuotiasta poikaansa...
ja toinen vielä odotti koko viime viikon, että mitähän kivaa se isä hänelle syntymäpäivänä keksii... helvetin kivat keksikin =(

-iltaitkuuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

phanatic

Posts: 1,123

#3698 • • phanatic

Lene:
Porukat haluaisivat lopettaa mun koirani, vaikka mun mielestäni ei todellakaan vielä ole sen aika, vaikka se ei olekaan enää nuori. *nyyh* Ja ihan nähtävästi vain sen takia, että eivät jaksa hoitaa. *kivatsulle* Ei todellakaan käy. Miksi helvetissä sitä pitää asua solussa johon ei saa lemmikkiä ottaa.



No jos muuttaa asuntoon johon ei voi lemmikkiään viedä ja jättää lemmikin toisten huoleksi, niin eikö vastuu ole myös sinun?
MaSari

Posts: 1,986

#3699 • • MaSari space jammer
Porvoon surmat kävi taas niinku ”näin” lähellä meikäläistä. Lisäksi tvssäkin esiintynyt rikoskonstaapeli, joka joutu näkee nää ruumiit ensimmäisten joukossa, ja vastaa tutkinnastakin ilmeisesti myös, on mun velipuolien isäpuoli..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-lera-

Posts: 394

#3700 • • -lera-
meni väkit faija kaa. ainakin vähän aikaa, ihan paska fiilis, itkenyt koko illan.. kertoi (ei kyl suoraan) et ei jaksa kattoo mua pitkään SEN kämpässä... ja huomenna viel klo 9.00 töihin.
voiko mennä huonommin *eiei*

*poks*