päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,601 views

moksu

Posts: 1,386

#3661 • • moksu [Dimension]
Unityn liput meni n.20min.. ei auttanut vaikka kaverit oli jonottamassa 9.30 saakka (tai sit ne huijaa mua*vink*) .. lippui oli vissiin rájattu 4kpl/hnkl mut ei silti riittänyt kovin pitkälle..pöh*igor*
keijukainen

Posts: 1,599

#3662 • • keijukainen kiksumurmeli
Toinen puoli suusta ihan puuduksissa

--
*seepla*

Lana83

Posts: 95

#3663 • • Lana83
Oon ollu jo 7 päivää töissä putkeen ja vielä pitäs jaksaa 5 päivää. *eiei*
Hyvä puoli on se että perjantain tulee tili ja törsään mun kahden viikon tilin digivideokameraan. Tilistäkin tulee noin 1200 euroa käteen. Kannattaa tehä töitä...
Dave

Posts: 1,750

#3664 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Chatte:
Ja taas on naamantai. *igor* Työmotivaatio hakusessa.

älämuutasano *grr*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

JPA

Posts: 349

#3666 • • JPA aka Sting Ray

mokkeri:
Unityn liput meni n.20min.. ei auttanut vaikka kaverit oli jonottamassa 9.30 saakka (tai sit ne huijaa mua*vink*)



Ei ne taida huijata, kaveri oli menny samoihin aikoihin jonottamaan ja oli päässy ovelle asti, kun liput oli jo loppunut.
Uhuu

Posts: 844

#3667 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
viikonloppu oli ihan mukava, mutta kurkistus pankkitilille ei sit sävähdyttänytkään ihan niin paljon. 150e koko summasta meni kavereiden kurkusta alas. ja tämä todellakaan ei ole ensimmäinen kerta. vittumaisinta siinä on se, että kukaan ei ole tehnyt elettäkään tai vihjannut sanallakaan oman osuutensa hoitamisesta.
kaipa sit vaan olen tyhmä, kun tahdon myös muilla olevan hauskaa ja luotan siihen, että ihmisillä on käytöstapoja... edes sanoa kiitos jos ei muuhun kykene. ei mun tehtäväni ole ruinata keneltäkään takaisin yhtään mitään jos joku on niin tyhmä, että kuvittelee mun tarjoavan aina... ja sit yleensä nämä samat ihmiset ovat itse käsi ojossa vaatimassa takaisin jokaisen 20 senttisenkin, minkä antavat.... no ensi kerralla lähtekööt kotiinsa jos rahat loppuu =(

-eisentäänmikäänrytsöläuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Cassu

Posts: 634

#3668 • • Cassu Vieras omassa elämässä
oon tekees duunii jossaa pimees kääpiölle tarkotetussa kaapelikanavassa poraas jappii kiinni betoniseinään.....kyl se hetken tehtyä alkaa ahdistaa.....mut kyl se tästä...mut korvaus sais olla hiukan parempi...kuitenkin mä oon aivan märkä koko urakasta.....mut kyl se siitä....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Avatar
#3669 • • Galadhan Guest

Uhuu:
viikonloppu oli ihan mukava, mutta kurkistus pankkitilille ei sit sävähdyttänytkään ihan niin paljon. 150e koko summasta meni kavereiden kurkusta alas.



Auts. *uuh* En meinaa puukotuksena, mutta kivoja kavereita. *grr*
workunit

Posts: 261

#3670 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
tajusin just et halpalentoyhtiöiden kautta matkustaminen tulee kalliimmaksi kuin suoralla lennolla. On se nyt kumma. *ding*
ella_

Posts: 1,329

#3671 • • ella_
miljoona asiaa stressannu ihan liikaa tänään *eiei*

--
Elementary, my dear.

kilobitti

Posts: 2,419

#3672 • • kilobitti 1-2-3 techno
Glorian onnettomuusuhri Sir Elwoodin Hiljaisten Värien basisti
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153000474
Julkaistu 11:54

Helsinki. Kulttuuriareena Glorian eilisessä onnettomuudessa kuollut mies on helsinkiläisen Sir Elwoodin Hiljaiset Värit -yhtyeen basisti ja viulisti Riku Järvinen. Levy-yhtiön edustaja vahvisti asian maanantaina STT:lle.

Järvinen putosi sunnuntain vastaisena yönä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ravintolan sisällä olevalta ylätasanteelta monta metriä alatasanteelle. 37-vuotias Järvinen kiidätettiin pahasti loukkaantuneena sairaalaan, mutta hän kuoli saamiinsa vammoihin aamupäivällä.

Onnettomuusiltana kulttuuriareena Gloriassa oli menossa Helsinki-päivän iltaklubi. Sir Elwoodin Hiljaisten Värien heinäkuussa alkavaksi tarkoitettu keikkakiertue on peruttu.

STT
__________________________________

Sir Elwood on yksi mun kaikkien aikojen suosikkiyhtyeitä, todella sääli et näin pääs käymään. Järvinen oli etenkin ekalla levyllä todella keskeinen osa em. yhtyeen soundia (hienoja walking bass-linjoja nauhattomalla bassolla).

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MaSari

Posts: 1,986

#3673 • • MaSari space jammer

kilobitti:
Glorian onnettomuusuhri Sir Elwoodin Hiljaisten Värien basisti
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153000474
Julkaistu 11:54



Kauhee tapaus.. Oon ihan järkyttynyt *poks* Kuolemaan ei ikinä totu. EI varsinkaan kun se tapahtuu yllättäen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoo et ton läheiset ei varmasti totu ajatukseen välttämättä edes vuodenkaan sisään.. Itsellänikinn paljon vaikeuksia tajuta vieläkään sitä, mitä tapahtui melkein tasan kolme kuukautta sitten.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Uhuu

Posts: 844

#3674 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tämä on oikeastaan kyllä sunnuntainen päivän:(
premin aamuissa kaverille työnnettiin ilmeisesti lasiin tyrmäystippoja tms.ihmettelin, että miten aina niin hyväkuntoinen ja ilomielinen kaveri nyt vain istui eikä juurikaan reagoinut mihinkään. kahden tunnin istuskelun jälkeen pystyi kävelemään heikosti ja vasta 9 tunnin unien jälkeen selveni sen verran, että pystyi puhumaan. filmi on kuulemma katkennut ihan yhtäkkiä. onneksi satuin paikalle, sillä muuten olisi kotimatkalla voinut käydä pahasti. kaveri taksitolpalle kävellessä yhtäkkiä kiipesi siihen rautatiekuilun aidalle ja sanoi että hän vähän oikaisee tästä.... aivoissa ei kyllä enää liikkunut yhtään mitään ja tila EI todellakaan ollut itse aiheutettu!!!!

pahinta tilanteessa oli mielestäni se, että kaverini oli juonut ihan kivat humalat. lakka tai joku mahdollinen muu paskalitku olisi voinut viedä hengen... saatana.... jos saisin tuollaisen ihmisen kiinni, niin huonosti kävisi... todennäköisenä motiivina oli ilmeisesti varkausajatus, koska uhrina oli tällä kertaa isokokoinen mies joten tuskin siinä seksistä kyse tällä kertaa oli...(tai mistä sitä tietää).

kiitti vitusti, jos ne idiootit sattuvat lukemaan tätä... toivottavasti ei osuta koskaan kohdakkain...
en tietysti voi todistaa mitään, mutta kuulemani perusteella olen melko varma tekijästä/tekijöistä.

-vitunvihainenuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#3675 • • Kirsikka Guest
Monta päivää on ollut itkuinen olo, tänään ei meinannut jaksaa nousta sängystä. Enkä edes oikein tiedä että mikä masentaa... tällaista on ollut aiemmikin, kaipa tää ohi menee...
Avatar
#3677 • • astaroth Guest
Ihmiset, jotka ”vetävät perseeseen” ja pettävät näin täydellisen luottamuksen.*kivatsulle*
serotonot

Posts: 3,137

#3678 • • serotonot Paul Easy

Astaroth:
Ihmiset, jotka ”vetävät perseeseen” ja pettävät näin täydellisen luottamuksen.*kivatsulle*


joo tollasissa seksileikeissä pitäis olla selvät säännöt ettei kukaan tuu tolleen ikävällä tavalla yllätetyksi
Maina

Posts: 261

#3679 • • Maina
Todella kauheeta kun se pikku poika on kadoksissa Porissa jo kolmatta päivää.
Toivottavasti vielä löytyy jostain ihan kunnossa!! En voi ees kuvitella vanhempien huolta ja surua...
Avatar

Posts: 86

#3680 • • Unknown

Maina:
Todella kauheeta kun se pikku poika on kadoksissa Porissa jo kolmatta päivää.
Toivottavasti vielä löytyy jostain ihan kunnossa!! En voi ees kuvitella vanhempien huolta ja surua...



Veit sanat suustani,olen kans seurannut tätä juttua.... Toivotaan että kaikki päätyy hyvin heidän kohdalla.*sääli*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com