päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,305 views

Jake

Posts: 792

#17522 • • Edited Jake saloUG
Vittu, tälläinen paikallinen Pelle http://irc-galleria.net/view.php?nick=Druglord&image_id=45919252
Code:
tuli ja tinttas mun lasit paskaksi ,ja nenän punaiseksi, ihan puskista ja syyttä... Nimimerkki on *nauru*
no sai se sen jälkeen kyl sit kaikki tän mun 60kg, päällensä aika kovin,joten luultavasti kaverin päätä on myös aamulla vähä särkenyt.

Lasit kyl vituttaa,ja turha säätö poliisin ja vakuutusyhtiön kans.
nenna

Posts: 1,916

#17523 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

jake, 20.11.2006 00:10:
Vittu, tälläinen paikallinen Pelle http://irc-galleria.net/view.php?nick=Druglord&image_id=45919252

Code:
tuli ja tinttas mun lasit paskaksi ,ja nenän punaiseksi, ihan puskista ja syyttä... Nimimerkki on *nauru*
no sai se sen jälkeen kyl sit kaikki tän mun 60kg, päällensä aika kovin,joten luultavasti kaverin päätä on myös aamulla vähä särkenyt.

Lasit kyl vituttaa,ja turha säätö poliisin ja vakuutusyhtiön kans.



:D :D ..aika poika!
AnssiV

Posts: 1,798

#17524 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

kottarainen, 19.11.2006 19:18:
---
Jusna666, 19.11.2006 18:25:
Voi vitun känniääliöt! Ei pysty käsittää tommost meininkiä. *grr*
---
En minäkään*grr* Mun autolle ei ole kukaan pahemmin tehny mitään tuhoja muuta kuin että joku on joskus tökänny makkispekkisten jämät roppeineen antennista läpi*igor*



Juuh, en oo koskaan tykänny Helsingistä paikkana asua, nyt vielä vähemmän. *dissaa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#17525 • • Fyrisch
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.

Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p
Avatar
#17526 • • cjet Guest
Hmmm. Karu todellisuus iskee: Maanantain töihin meno pikkujouluviikonlopun jälkeen. Uskaltaakohan sitä edes katsoa ketään silmiin. Nauraakohan ne mulle.. *nauru*
Jocular

Posts: 1,359

#17527 • • Jocular Janni

Fyraett, 20.11.2006 05:13:
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.

Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p



Ja mä ku luulin et mun unettomuus johtu siitä et makoilin koko päivän sängyssä. Pöh. Se oliki se kuu, joka pisti ajatukset sekasi *hymy*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#17528 • • Freja Sihteeri

cjet, 20.11.2006 07:46:
Hmmm. Karu todellisuus iskee: Maanantain töihin meno pikkujouluviikonlopun jälkeen. Uskaltaakohan sitä edes katsoa ketään silmiin. Nauraakohan ne mulle.. *nauru*



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#17529 • • Freja Sihteeri

Fyraett, 20.11.2006 05:13:
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.

Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p



Selvispähän munkin ongelmat *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#17530 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
pääsi sit lauantaina sirkusapina iriti! *igor*

--
dasinoaisnvs

sune

Posts: 2,096

#17534 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Yks maailman karseimmista viikonlopuista takana *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Takyon

Posts: 2,945

#17535 • • Takyon Möwkö
Kesälomat loppu ja piti tulla takas töihin :( Tää duuni vaan on niiiiiin kuraa

Noh, johan sitä onkin pitkin kesää yhteensä 5 viikkoa oltu lomalla, ja vielä talviloma jäljellä :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#17536 • • Galadhan Guest
Kunnon vitutus ja stressi päällä. *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#17537 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Välillä palaa vaan niin käämit tähän hemmetin puljuun, missä oon töissä..kaikkes teet ja mitä saat palkaksi..et mitään..Muuta ku nillitystä jostain vitun vapaista! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

larzizi

Posts: 1,661

#17538 • • Edited larzizi
Nyt sitten yllätti kuume kesken päivän. Terkkari kovasti yritti saada mua lähtemään kotiin, mutta sanoin, että haluaisin saada tämän päivän puheviestinnänkurssin puheen pidettyä ja osallistuttua filosofian kurssin koulun jälkeen pidettävään keskustelutuokioon. Puhe tuli pidettyä, mutta sitten vei paha olo voiton ja lähdin kotiin.

Ihan järjettömän paha olo. Kuumetta ihan kiitettävästi, ruoka ei maistu kun tuntuu että tulee heti ylös, kauhee flunssa, heikottaa...

Ei olis ehkä huonompaan aikaan voinut tää iskeä. Huomenna vielä voi ihan hyvillä mielin sairastaa (tosin pitäisi olla puheviestinnänkurssin väittelyssä mukana, mutta ei mahda mitään), mutta keskiviikkona alkaa koeviikko.

Paskaa *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#17539 • • asdf
Onpa tänään menny kaikki aika lahjakkaasti päin persettä, kiitokset varmaan menee viime yön unettomuudelle ja kolmen tunnin yöunille *dissaa*
kml

Posts: 1,142

#17540 • • kml Keyhole Markup Language
Itellä ja tyttöystävällä ollut ihan helvetin huono olo koko tän päivän. Ei mitään hajua mistä tää ois tullut, ainoastaan samaa vettä on taidettu juoda.

Ei oo laatotettu vielä, mutta tää on kyllä just sillä rajalla. Koulupäiväkin piti jättää kesken :/.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa