päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,782 views

Decion

Posts: 1,569

#24442 • • Decion Koneradio
tulin kouluun turhaan 2 tuntia aikaisemmin >:(

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Freja

Posts: 8,775

#24443 • • Freja Sihteeri
ai miten nii kolmas yö putkeen ku en nuku hyvin? *igor*

Luulis unen jo pikkuhiljaa maittavan, ku oon jo niin väsynyt. Jospa tänään yrittäs vaikka väkisin mennä ysin mais nukkuun.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#24444 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään on kyl taas just niin kiire töissä et varmaa jossai vaiheessa napsahdan jollekin *igor* Täytyy koittaa chillaa vähän jossain välissä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#24445 • • Annakins Guest
No joo, nukuinpa sit tosi hyvin. Not. Ensin en meinannu saada unta ku pää kävi edelleen ylikierroksilla, sit ku nukahdin niin havahduin parin tunnin välein ja kaiken päälle näin unta töistä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24446 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin huono tuuri tenttien ja koulun kanssa, että tekis mieli lopettaa koko paska. Ei motivoi sitten yhtään, pelkkää paskaa tulee niskaan vaikka haluis yrittää. Tästä lähtien jos mun pitää valita työn ja huvin väliltä, niin valitsen aina huvin. Mut onneks on viinaa kotona, ei vituta niin paljoa enää...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zeratul

Posts: 1,170

#24447 • • Zeratul Captain miserable
Oikeestaan eilisen, mut kai tänääki viel kelpaa ku eilen oli netti jostai syystä kakkana. Olin onnistunu säheltää jotenki (ilmeisesti nii et oon sulkenu pleikan ku peli on viel tallentanu jotai) ja mun Guitar Hero II:sen seivi oli tuhoutunu. Ei muuta ku alusta vaan. :S

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

kakku111

Posts: 146

#24448 • • kakku111 pikku pioneeri
vihaan mediaplayeriä!!

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

kinderi

Posts: 1,783

#24449 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kunpa vaan äiti uskois ettei sen tarttis syyttää itteään niin paljoa tietyistä asioista *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MiMoSa

Posts: 1,664

#24450 • • MiMoSa
Palellutin sit oikein kunnolla reidet ja pakarat äsken lenkillä. Ei siellä nyt niin kylmä ees pitänyt olla ja mulla oli välihousut ja kaikki. Lenkillä en huomannu vielä mitään mut äsken kun tulin kotiin...*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#24451 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tällä hetkellä ärsyttää ja ahistaa muutama juttu.
ei vois taas paskempi fiilis olla *uuh*

--
pinkki on pop!!!

kinderi

Posts: 1,783

#24452 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Siis VITTU ETTÄ MEILLÄ ON KYLMÄ!!!!!! *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Mellu-

Posts: 4,006

#24453 • • Mellu-
Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.Tänään tuo samainen tunne,joka sai mut itkemään lentokentällä Tonin lähdettyä ja päästyäni turvatarkastuksen läpi... itkettää,suretta,masentaa ja ahistaa.Tänään oon vollottanut ihan järjettömästi.. ihan pikkujutuista ja välillä ilman syytäkin.Esimerkiksi ennen reenejä ihan tuosta vaan,ilman varoitusta.Lisäksi kun pääsin himaan reeneistä (mitkä meni kyl loistavasti ottaen olotilan huomioon) alkoi netti ja tietokone tökkimään ja valittamaan dns tjsp jutuista ja ip osotteesta ja enhän mä näistä mitään tajua..saksan ja suomenkielisten ohjeiden mukaan koitin vikaa korjata mutta en vaan osannut.. sit hajosin ihan täysin ja raivosin ja itkin varmaan 15min kunnes pystyin edes vähän puhumaan ja soittamaan Tonille.. mahto olla "iloisin puhelu ikinä" *dissaa*

Tää päivä on vaa menny niin perseelleen kaikinpuolin :( On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen *nyyh*

voi vittu...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

wammi

Posts: 627

#24455 • • wammi
prkl, ku tuli nukuttua huonosti*igor*
kinderi

Posts: 1,783

#24456 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pienen ihmisen masuvaivat vetää aika apeeks tuoreen mammaihmisen *uuh*
Ja tilannettahan (ja fiilistä) helpottaakin hirveesti se,että kaveri rupee jotain koliikkia huutelemaan ympäri kyliä sitte.. Mä ainakin oon luullu että 3viikon sisällä masuvaivat 3kertaa koettuna ei vielä ihan koliikista vois puhua *dissaa*

Noh mut,onhan se kiva et muut tietää niin paljon paremmin.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#24457 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 29.11.2007 07:30:
Pienen ihmisen masuvaivat vetää aika apeeks tuoreen mammaihmisen *uuh*
Ja tilannettahan (ja fiilistä) helpottaakin hirveesti se,että kaveri rupee jotain koliikkia huutelemaan ympäri kyliä sitte.. Mä ainakin oon luullu että 3viikon sisällä masuvaivat 3kertaa koettuna ei vielä ihan koliikista vois puhua *dissaa*

Noh mut,onhan se kiva et muut tietää niin paljon paremmin.



muut tietää AINA paremmin ku sä ite *joo* *joo*
(varsinki ku on kyseessä pienet lapset)
se jos mikä on raivostuttavaa!!!!!!
ja joo, ei tuo ihan koliikilta kuulosta, voi ne vauvat itkeä masuvaivoja muutenkin...
mut jaksui *hali*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#24458 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 28.11.2007 22:00:
tällä hetkellä ärsyttää ja ahistaa muutama juttu.
ei vois taas paskempi fiilis olla *uuh*




*lohduttel* *sydän*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#24459 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 28.11.2007 22:22:
Siis VITTU ETTÄ MEILLÄ ON KYLMÄ!!!!!! *grr*



meillä taas KUUMA!!!
tää talo ja toi viereinen talo on ollut näistä taloista kylmimpiä joten nyt tääl tehään jtn lämpöremonttia. eli 19.11 tultiin pattereista ottamaan termarit pois ja nyt noi patterit on aivan liian kuumat. päivisin viel menee ku luukuttaa ikkunoit auki mut ei tätä kämppää saa silti viileeks. nukkuminen on ihan hanurista, vaikka nukun keittiön ikkuna auki, heräilen monta kertaa yössä siihen et on tuskasen kuuma *igor*

ei mitään hajuu kauan tää "lämpöremontti" kestää mut mul alkaa menee jo kohta hermo!!!!!

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#24460 • • Freja Sihteeri
Ihan törkee väsy :(

heräilin pitkin yötä, en saanu untakaan ku taas joskus puolen yön mais, ja oli taas ihan raato olo kun lopulta 20 yli 7 pakotin itteni ylös etten myöhästyis töistä.

Sit viel jotenki tuli paha duunikaverin yhestä lauseesta, vaikka tiedän ettei se pahaa tarkoita oikeesti, mut silti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been