päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,693 views

Jutu

Posts: 3,054

#27901 • • Jutu Blondi
Päätä särkee paljon ja otin jo Miranaxin mutta ei auta :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#27902 • • Freja Sihteeri

Kolera, 22.9.2008 15:23:
maailmanloppu tulee 2kk viiveellä =(



Millon se ny si tulee?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#27903 • • Jone Archibald Haddock

Freja, 22.9.2008 17:04:
---
Kolera, 22.9.2008 15:23:
maailmanloppu tulee 2kk viiveellä =(

---


Millon se ny si tulee?



4 vuoden sisällä + 2kk, joka kuluu siihen kun rikkoontunut maailmanlopun kone korjataan.
Freja

Posts: 8,775

#27904 • • Freja Sihteeri

Jone, 22.9.2008 17:09:
4 vuoden sisällä + 2kk, joka kuluu siihen kun rikkoontunut maailmanlopun kone korjataan.



Eli on hyvin aikaa kehittää vielä vaikka mitä, ja käydä ties missä, ja ja ja... On vaan hyvin vielä aikaa elää. *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27905 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
oon kipee ja töissä *poks*

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#27906 • • Freja Sihteeri
Käteen sattuu, paljon.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#27907 • • Mellu-
Väsyttää, vituttaa ja muutenki sellain olo et ei tarvii palijoo sanoo jotai väärin ni tulee kyl semmoset tekstit ettei järkeä.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

hemuz

Posts: 2,178

#27908 • • hemuz kätevä emäntä

Mellu-, 23.9.2008 11:36:
Väsyttää, vituttaa ja muutenki sellain olo et ei tarvii palijoo sanoo jotai väärin ni tulee kyl semmoset tekstit ettei järkeä.



*5* sama
ramsau

Posts: 403

#27909 • • ramsau chuck my norris
Vittu notta vituttaa. Jos vaikka lenkille selvitteleen päätä. Pitkästä aikaa huono, todella huono aamu.
Eruska

Posts: 70

#27910 • • Eruska
mä olen taas kipeä :(

--
"CyBeRNeTiC TrOlL

peikkolapsi

Posts: 1,180

#27911 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nieleminen sattuu! mutku mun pitäis nyt kuulemma odottaa et auttaaks antibioottikuuri tohon turvotukseen... aarght tääki päivä siis vellilinjoilla hyvin pitkälti ku ei oikeen voi syyä mitään. raivostuttavaa.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Mark

Posts: 7,311

#27912 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Flunssa ei helpota vielläkään ja pää alkaa bragaa *poks* Mä haluun jo urheilemaan ja tekee normaaliasioita ettei tarvi vaa märehtii himassa, alkaa masentaa jo tosissaa tää :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anis

Posts: 2,451

#27913 • • anis
Vituttaa tän työpaikan suhteen. Pitäisköhän nostaa nyt kunnon mediamylläkkä tosta asiasta. Adresseja ollaan laitettu ainakin vetämään ja mielenosoitustakin jo suunniteltu asiakkaiden ja hoitajien kanssa. Kaikki yritetään vaan järjestää niin salassa että eipä tästä paljoa ulkopuolisille huudella. Eli meidän huumekatko ollaan siis sulkemassa. Stadin ainoa oma katkaisuyksikkö narkomaaneille.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#27914 • • Equalizer Guest
Taas saa olla iltavuorossa töis "lähes" yksin (3 ihmistä siellä työssä) ja hoitaa siel kaikki ku yhet vaan saikkuilee tai on pois*pökr*
Freja

Posts: 8,775

#27916 • • Freja Sihteeri

anis, 24.9.2008 12:34:
Eli meidän huumekatko ollaan siis sulkemassa. Stadin ainoa oma katkaisuyksikkö narkomaaneille.



*whaat* Miksi?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#27918 • • pirpeli

anis, 24.9.2008 12:34:
Vituttaa tän työpaikan suhteen. Pitäisköhän nostaa nyt kunnon mediamylläkkä tosta asiasta. Adresseja ollaan laitettu ainakin vetämään ja mielenosoitustakin jo suunniteltu asiakkaiden ja hoitajien kanssa. Kaikki yritetään vaan järjestää niin salassa että eipä tästä paljoa ulkopuolisille huudella. Eli meidän huumekatko ollaan siis sulkemassa. Stadin ainoa oma katkaisuyksikkö narkomaaneille.



Sama homma tehtiin Nuoholle täällä Turussa. Se on katsos niin, että ei niitä narkomaaneja tarvi paljo hoidella....No, on tääl onneks muitakin paikkoja, mut silti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Heli

Posts: 1,489

#27919 • • Heli vai kuka se oli
tuli vähä liian realistinen olotila tänään, kun mietin, etten oo juurikaan saanu elämässäni mitään aikaseksi - siis itseni hyväksi.
ja sit tajusin, että no hitto, joudun pakostakin tekee uhrauksia niiden asioiden eteen, joista haaveilen, siis isoja uhrauksia... ja sitten mietin, että onko suunta oikea ollenkaan ! Argh, sekoo pää!
Toisaalta, kunnianhimo on mun mielestä aina ollut hyve, ja onhan mulla kuitenkin jo yksi lapsi.. että periaatteessa asiat on aika hyvin, mutta kun ei ikin tiiä, mitä aattelee sitten 5-10 vuoden kuluttua.. niinku että kaduttaako joku, mitä on tullu tehtyä tai jääny tekemättä.
ja sitte taas, turha sitä on tässä vaiheessa miettiä ! *pökr*
Mutta mietín silti, joka päivä.
Plus, et haluisin tosiaankin nähä kristallipallolla tulevaisuuteen.

--
ei se väärin ole.

Eruska

Posts: 70

#27920 • • Eruska
mieli on taas veihteeksi ihan paskana :( mahassa on niinku veitsejä ja päätä särkee aivan mielettömästi.. :(

--
"CyBeRNeTiC TrOlL