päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,197 views

Heli

Posts: 1,489

#24481 • • Heli vai kuka se oli
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!

--
ei se väärin ole.

Avatar
#24482 • • Muussika Guest
Juuri kun ehdin pari päivää olla tosi iloinen tervehdyttyäni mistä-liekään masupöpöstä, niin nyt on sitten kurkku ihan saakutin kipeenä. Urheilusta ei tullut mitään tänään kun voimat on ihan veks ja lihaksia ja niveliä särkee. Perkeles. :(

Huomenna olis noi bileetkin, ja on vähän pakko lähteä kun mun pitää hoitaa Tampereella bisneksiäkin. Voe persetti. Taitaa huomenna jäädä jorailut vähemmälle.

Noh, toivoen menee nopeesti ohi, ja toivoen maanantaina en joudu kuumeessa hinaamaan espanjankokeeseen. Se olis mun vika tentti ennen valmistumista.
pirpeli

Posts: 5,533

#24483 • • pirpeli

H3li, 30.11.2007 20:14:
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!



:C
Kannattas lähteä itsepäisyysristeilylle 5.12.
Wuhuuuuu!
Päivän :( vois olla, että......mulla ei oo juustoja viinin kanssa täks illaksi :CC

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#24484 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 30.11.2007 20:14:
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!



yhyyyyy samis *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#24485 • • Mellu-

Vampyrella, 29.11.2007 22:47:
---
Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.

On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen *nyyh*

voi vittu...

---


Voi Mellua... *lohduttel* *hali*

Mä en ois koskaan pystyny ees lähtemään tollaselle reissulle. Ei varmana yksinäisyydentunteelta säästy. :(

Voimei ja halei paljon sinne, vaiks ei tämmöi teksti nyt todellakaan oikeita haleja korvaakaan...

:(



eihä se korvaa.. mutta kiva tietää että jotku edes välittää *hali*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#24486 • • Fuzzy Guest
Ei helvetti... sanon vaan*igor* Miehet on *plur* mut YKS mies on *pier*
I wish he was dead.. Yes! DEAD!!! En olis vielä 3 vuotta sitte uskonu että toivoisin näin vielä joskus.
Olen tullut järkiini! Pitiks sen nyt soittaa... Tuli ihan kauhee fiiwis... Kaikki paska muistu mieleen yhel kertaa... Miks on olemassa niin hirveitä ihmisiä... Tai ihan sama kuhan ei tulis mun elämään ne.
Pelkään et mitä käy kun se pääsee ulos kk päästä. En haluu nähä sitä enää ikinä...*uuh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#24487 • • hallucinogen Edain
Yks runkkari pölli mun puhelimen kun se oli latautumassa baaritiskin takana mut onneks roisto oli niin kännissä, että saatiin juostua se kiinni :). Tietenkin se väitti ostaneensa laitteen :D

--
pikku-*possu*

miGGi

Posts: 236

#24488 • • miGGi ...same shit, different asshole...
helvetti eväät loppu*grr*!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Freja

Posts: 8,775

#24489 • • Freja Sihteeri
...

Joo. Alan kai oleen jo aika väsynyt. Vois mennä nukkumaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wolverine

Posts: 1,860

#24490 • • Wolverine
seuraava vapaapäivä jouluaattona ... *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#24491 • • sapeli jokukukamikä?

Vampyrella, 30.11.2007 22:18:
Juuri kun ehdin pari päivää olla tosi iloinen tervehdyttyäni mistä-liekään masupöpöstä, niin nyt on sitten kurkku ihan saakutin kipeenä. Urheilusta ei tullut mitään tänään kun voimat on ihan veks ja lihaksia ja niveliä särkee. Perkeles. :(

Huomenna olis noi bileetkin, ja on vähän pakko lähteä kun mun pitää hoitaa Tampereella bisneksiäkin. Voe persetti. Taitaa huomenna jäädä jorailut vähemmälle.

Noh, toivoen menee nopeesti ohi, ja toivoen maanantaina en joudu kuumeessa hinaamaan espanjankokeeseen. Se olis mun vika tentti ennen valmistumista.



Vinkki kurkkukipuun ja orastavaan flunssaan - osta kaupasta inkivääriä, siis ihan sitä juurta, ja pureskele sitä vähän aikaa *joo* En viel ite oo kokeillu mut kuulemma auttaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#24492 • • sapeli jokukukamikä?
Hitto ku oon hoitanu raha-asiat niin huonosti aiemmin, nyt maksellaan aiempien vuosien kämmäilyjä *eikä*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#24493 • • Muussika Guest

sapeli, 1.12.2007 11:44:

Vinkki kurkkukipuun ja orastavaan flunssaan - osta kaupasta inkivääriä, siis ihan sitä juurta, ja pureskele sitä vähän aikaa *joo* En viel ite oo kokeillu mut kuulemma auttaa.



Aijaa, kiitsa vinkistä, pitääkin kokeilla! *joo* Noi luonnon parannuskeinot on aina mukavempia kuin kaikenmoiset lääkkeet.
Freja

Posts: 8,775

#24494 • • Freja Sihteeri
Asiat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Joonas M

Posts: 92

#24495 • • Joonas M
*hmph*Lahdessa Pe-La välisenä yönä autoon (golf gti '03) oli murtauduttu kuskin puolen lukkopesästä vääntämällä lasit alas ja siitä sisään. Mitään muuta ei ollu viety ku soitin. GPS-vastaanotin, 1gigan mp3-soitin, defa termini, nokian gazzaloddi JR renkaat ym ym ei ollu kelvannu. Vain soitin.
Oli mukava herätys aamulla ku oveen jyskytettiin ja kelloa rimputeltiin kiihkeästi.. Naapurin mummeli oli siel ja tuli kertomaan et autosta oli kaikki ikkunat auki. Ei kyl nukuttanu yhtään sen jälkeen. Vitutti kylläkin. Ei muuta kuin ma aamuna fenniaan hakemaan korvauksia soittimesta, oven lukosta, oven maalista. Tykkäävät varmaan hyvää ku korvattavaa tulee enemmän ku mitä olen kerenny vakuutuksia edes maksamaan tähän mennessä..hehheh..

Noh.. olon helpottamiseksi keula kohti Helsinki Motorshowta ja sieltä tarttui mukaan "F''ck you, im driving a vw" -t-paita, R32 pienoismalli ja Eva Wahlströmin nimmari.. Hohhoh..taas.
Kit^

Posts: 798

#24496 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tyhjän paperin syndrooma.. esseet ei taas oo tänää mun kavereita.. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

plink

Posts: 1,405

#24497 • • plink team paska
käykää huviks sellasessa kuppilassa ku west corner länsi-pasilassa. niin paskaa touhua ei oo missään ku siellä, suosittelen välttämään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

SuperSalmiak

Posts: 95

#24498 • • SuperSalmiak
Kauan ja hartaasti odotettujen bileiden jälkeinen tyhjyys, kun kaikki on jo takanapäin, arki kohta ovella ja mitään sellaista mitä odotin ei tapahtunutkaan. Olen yhäkin ujo ja arka, enkä uskalla sosialisoida/tutustua uusiin ihmisiin bileissä. Tyhmää, että pitää olla näin typerällä tavalla itsekeskeinen. kaipaan eniten kontaktia ihmisiin ja pelkään sitä samalla eniten. Jos musta ei pidetäkkään, jos en osaakkaan, jos musta ajatellaan jotain tyhmää...Ei sitä elämää hitto soikoon näin eletä. Vain hetken vielä kestää se sisäinen tunne, et mä olen ihan ok just tällaisena...Nimimerkillä: itsetuntoa rakentamassa
fallen angel

Posts: 529

#24499 • • fallen angel
Tyttöjen ilta sai "mielenkiintoisen" käänteen eilen, baarissa oli joku hullu mylläkkä. Joku urpo innostui viskomaan tuoppeja, ja tottakai minä sain tuopin sirpaleet päälle, ehdin sen verran kääntymään ettei naamaan osunu, mutta käsi ja lapa otti osumaa. Käsi sen verran että olis ehkä pitäny lähtee paikattavaks=D MUTTA, sissi kun olen nin saatiin vähän laastaria ja silleen, repsottava nahanpala saatiin takas lihojen peitoksi, luulisin. Vielä en oo uskaltanu avata laastareita että mikä on tilanne, kun en yksin saa siihen uutta takaisin.

Mutta tarinan toive ja opetus on se, elkää pliis heitelkö niitä tuoppeja, sirut lentää yllättävän pitkälle ja tuhoisasti

--
Rinsessa

Gwenna

Posts: 27

#24500 • • Gwenna
väsyttää,jalkoja särkee ja heikottaa .. sellasta se bilettäminen teettää.

--
Dynamite comes in small packages