päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,740 views

sapeli

Posts: 11,768

#24521 • • sapeli jokukukamikä?
Voi kääk mikä työpäivä *poks* Tuolla kyllä alkaa homma lipsumaan pahemman kerran käsistä - joka päivä tulee enemmän hommia kuin mitä ehtii tekemään, eli niitä pääsee kasaantumaan koko ajan lisää, ja kukaan ei tunnu ottavan mistään vastuuta (tai en ainakaan saa selville kenen vastuulla mikäkin olisi). *igor* Ja mun pitäis näköjään pikkuhiljaa oppia että hyvistä aikeistani huolimatta mäkään en pysty tätä hommaa näissä olosuhteissa tekemään niinkuin haluaisin. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#24522 • • Freja Sihteeri
Äääh jotenkin tuntuu et kaikki menee taas pieleen. Hirvee hedari taas alkamassa. :/
Onneks huomenna on jo tiistai, ja tänäänkin kello on jo noin paljon = tunti vielä, si nukkuun.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kokosbollar

Posts: 334

#24523 • • kokosbollar franks and beans!
Välinpitämättömät ja tyhmät ihmiset *dissaa*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

tiiplis

Posts: 1,043

#24524 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 3.12.2007 12:44:
mummilla on parkinsonin tauti *uuh*



Voih kurjaa *lohduttel*

Kommunikaatio-ongelmat duunissa harmittaa *igor*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#24525 • • Fuzzy Guest
Eikö ole UV-illuja nosessa?!??! There's no reason to live!! *nyyh*
haesul

Posts: 178

#24526 • • haesul :--)
huuh ku on ollu tylsä päivä. 8 aamulla oli yks tentti ja siin sitte on yrittäny jotekii saaha päivän kulumaan. seuraavan kerran koulua sit 12.12. *igor*

--
*kuolaa*

Freja

Posts: 8,775

#24527 • • Freja Sihteeri
Aiiiih niskajumi, pääkipu, hartiapipi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#24528 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Jees, jatkoa seuraa karsealle työviikolle... *pökr* Aivan törkeä kiire, tänään tuli vielä enemmän puheluita kuin eilen *whaat* Piti jättää jopa pelipäivä väliin kun en kestä ajatusta etten pääsisi nukkumaan päikkäreitä ja/tai käymään aikaisin nukkumaan, koska huomenna on ihan yhtä kauhea päivä varmasti edessä. En edes halua ajatella perjantaita kun meitä on 50% vähemmän töissä meidän osastolla - eli siis olen yksin! Tähän ei löydy edes hymiötä.

PS: niin joo ja työpaikkakiusaaminen / -syrjintä alkaa nostaa rumaa päätään. Saa nähdä milloin pitää eräästä henkilöstä ilmoittaa esimiehille... *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

domi

Posts: 7,069

#24529 • • domi Työn sankari.
Ja ellei sit muuten potkita päähän, ni sit vielä perhekin tekee loistavia liikkeitä suuntaan ja toiseen. Nyt ei kiinnosta enää mikään paskajoulu sitäkään vähää mitä ennemmin.

WTB matka jonnekin ghettoon jouluksi.
Avatar
#24530 • • Annakins Guest
tarvitsen aikalisän elämästäni.
Timce

Posts: 5,381

#24531 • • Timce
Chip Reese.. born March 28, 1951, died December 4, 2007

Itellä kolahti tosi pahasti.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Sallakat

Posts: 2,220

#24532 • • Sallakat jungle, baby !
pommi minkä kaveri tiputti tänään. periaatteessa mä olisin ilmeisesti ainoa kuka pystyisi ihan _vitun isolla_ jutulla korjaamaan sen elämäntilanteen paremmaksi. en ois kyllä halunnut tätä mun niskaani, se täytyy myöntää. En tosin haluaisi kaveria joutuvan pulaankaan. Ugh vtu. *uuh*
Avatar
#24533 • • Muussika Guest

Miinapiina, 2.12.2007 11:31:

rinkulat rulaa *joo*
EI pillereille!!



Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).

Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa. *eiei*
Miinapiina

Posts: 3,494

#24534 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Vampyrella, 4.12.2007 23:09:

Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).

Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa. *eiei*



joo siis ei nekään sovi kaikille. ja kuulostaa nuo aikas ikäviltä oireilta *uuh*
mulle rinkula sopii just niin passelisti, ei mitään mielialavaihteluita tms.
mulle tuli vastaavaa turvotusta aikoinaan pilsuista, ja sit viel ku oon niin laho, ni en muistais niitä ikinä ottaa *nauru*

--
pinkki on pop!!!

jeesboks

Posts: 4,064

#24535 • • jeesboks p u p u
Härisin jo neljältä aamulla, tästä päivästä tulee viel toosiii pitkä.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Mark

Posts: 7,311

#24536 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vitun mielialan vaihtelut *igor* Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

crissy

Posts: 1,958

#24537 • • crissy
Käyttöjärjestelmä: King.com vaatii Microsoft Windowsin

macillä en siis pääse pelaamaan....
-Kerttu-

Posts: 4,542

#24538 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut *igor* Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa *dissaa*

-M



No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! *nauru* Ei oo nastaa ei..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#24539 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 5.12.2007 13:09:
---
Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut *igor* Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa *dissaa*

-M

---


No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! *nauru* Ei oo nastaa ei..*igor*



Ai seki vielä, joku on käyny leikkaa mun kulkuset yöllä ku nukuin *poks* Great success!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kipinä

Posts: 144

#24540 • • Kipinä Jonna
Kännykkä huollossa, minikokoinen muovinippula meni rikki. Noh, nyt selvisi, että korjaus EI mene takuuseen ja kustannus on 88*whaat*
Tässä kohdin tekisi mieli ladella rivi rumia sanoja...*grr*