Voi kääk mikä työpäivä Tuolla kyllä alkaa homma lipsumaan pahemman kerran käsistä - joka päivä tulee enemmän hommia kuin mitä ehtii tekemään, eli niitä pääsee kasaantumaan koko ajan lisää, ja kukaan ei tunnu ottavan mistään vastuuta (tai en ainakaan saa selville kenen vastuulla mikäkin olisi). Ja mun pitäis näköjään pikkuhiljaa oppia että hyvistä aikeistani huolimatta mäkään en pysty tätä hommaa näissä olosuhteissa tekemään niinkuin haluaisin.
Äääh jotenkin tuntuu et kaikki menee taas pieleen. Hirvee hedari taas alkamassa. :/
Onneks huomenna on jo tiistai, ja tänäänkin kello on jo noin paljon = tunti vielä, si nukkuun.
Jees, jatkoa seuraa karsealle työviikolle... Aivan törkeä kiire, tänään tuli vielä enemmän puheluita kuin eilen Piti jättää jopa pelipäivä väliin kun en kestä ajatusta etten pääsisi nukkumaan päikkäreitä ja/tai käymään aikaisin nukkumaan, koska huomenna on ihan yhtä kauhea päivä varmasti edessä. En edes halua ajatella perjantaita kun meitä on 50% vähemmän töissä meidän osastolla - eli siis olen yksin! Tähän ei löydy edes hymiötä.
PS: niin joo ja työpaikkakiusaaminen / -syrjintä alkaa nostaa rumaa päätään. Saa nähdä milloin pitää eräästä henkilöstä ilmoittaa esimiehille...
Ja ellei sit muuten potkita päähän, ni sit vielä perhekin tekee loistavia liikkeitä suuntaan ja toiseen. Nyt ei kiinnosta enää mikään paskajoulu sitäkään vähää mitä ennemmin.
pommi minkä kaveri tiputti tänään. periaatteessa mä olisin ilmeisesti ainoa kuka pystyisi ihan _vitun isolla_ jutulla korjaamaan sen elämäntilanteen paremmaksi. en ois kyllä halunnut tätä mun niskaani, se täytyy myöntää. En tosin haluaisi kaveria joutuvan pulaankaan. Ugh vtu.
Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).
Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa.
Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).
Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa.
joo siis ei nekään sovi kaikille. ja kuulostaa nuo aikas ikäviltä oireilta
mulle rinkula sopii just niin passelisti, ei mitään mielialavaihteluita tms.
mulle tuli vastaavaa turvotusta aikoinaan pilsuista, ja sit viel ku oon niin laho, ni en muistais niitä ikinä ottaa
Kännykkä huollossa, minikokoinen muovinippula meni rikki. Noh, nyt selvisi, että korjaus EI mene takuuseen ja kustannus on 88*whaat*
Tässä kohdin tekisi mieli ladella rivi rumia sanoja...