päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,675 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#24461 • • MiMoSa
Kylmä!*igor* Niin ulkona kun sisällä töissäkin. Onneks sentäs ei tarvi koko päivää palella kun kotona on lämmin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

domi

Posts: 7,069

#24462 • • domi Työn sankari.
Taas vaihteeksi kuulee asioita, mitkä ei pidä paikkaansa. Asiaa ei helpota se, että niistä tietää jo tarpeeksi moni. Vituttaa.
Charlotte

Posts: 303

#24464 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Tanaan aalloissa pomppiessani sain medusan selkaani ja kateeni kun otin sen pois*eiei* Saakutin poltin poltti aikas mukavasti! Life guard sanoi, etta se kestaa sellasen 20 minsaa. Ei se onneks niin PALJON sattunut, etta olisin pyytanyt jotain pissimaan paalle*nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#24465 • • Jutu Blondi
Nukuinpa sitten puolet päivästä ja missasin tärkeet tunnit. Prkl. Noh, on ainakin univelkaa nukuttu, eli en nyt tiiä onko tää nyt sittenkään niin kovin huono juttu.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Santutar

Posts: 405

#24466 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Klipsis...Tänään on ollu ehkä kamalin päivä

voi vittu...


Voi jakas... lentäsin sinne tältä seisomalta jos vaan kykenisin... nytte vaan päivä kerrallaan... mä nään sut ihan kohta ja sit mopo rotkoon!!!*lohduttel**sydän**sydän**super**hali*
Mellu-

Posts: 4,006

#24467 • • Mellu-
Piti joo mennä töihin sopii enne jouluu tehtävät päivät jne.. no hyvä et melkeen sain yöllä unta ku toi olkapää taas ilmotti itestää 3 sek välein kello kuuteen asti aamulla sellasilla vihlasuilla ku joku ois puukkoo survonu *nyyh* Alkoi masentamaan sekin ja se että tiesin että kun unta saan niin en saletisti herää ja pääse junaan ja junalla töihin...piti töistä mennä viel tuttavaperheen luo mutta enpäs päässyt sinnekkään.. (toisaalta ei kauheesti edes kiinnosta.ovat snadisti outoo porukkaa) *uuh* Noh.. tässä sitä nyt ollaan, röökit loppu, vittuuntuneena,masentuneena ja väsyneenä.. kiva yhtälö kun illalla ois vielä reenit ja silleesti.. huoh.. ei oo kivaa hei!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#24468 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hedari *igor*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#24469 • • Freja Sihteeri
Käytii ostaa pikkujouluviinat, ja kaikki oli hyvin siihen asti et yks laatikko nostettiin tavarahissiin duunis. Eiköhän pahvilaatikko pettäny ja kaks glögipulloa meni paskaks ja glögiä oli kaikkialla. *uuh* Nyt on skumppapullot jouduttu ottaan pois kolmen pakkauksistaan, etiketit punaisia ja lonkerotwelvarikin jouduttiin kuorimaan.
Ei se ny rahallisesti iso menetys ollu, mut si ääääh typerää.

Kaiken lisäks hedari hiipimäs koko ajan tuolta takaraivosta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24470 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oon ilmeisesti laskenu tulot vituiks ja oon kelalle 2kk tuet velkaa :( mukamas tarkkaan oon vielä laskenu kaiken. Saa nähdä oonko 1.5 vuoden päästä opiskelemassa vai velkavankeudessa *eiei*

paska järjestelmä *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mark

Posts: 7,311

#24471 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Hyzenthlay, 29.11.2007 19:45:
oon ilmeisesti laskenu tulot vituiks ja oon kelalle 2kk tuet velkaa :( mukamas tarkkaan oon vielä laskenu kaiken. Saa nähdä oonko 1.5 vuoden päästä opiskelemassa vai velkavankeudessa *eiei*

paska järjestelmä *grr*



No mul on vuosilt 2003, 2004 & 2005 takasinperittäviä rästissä, ja nyt vast alan maksaa niit. Korotonta luottoo, I say *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24472 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ah, ihanaa et tästä löytyy jotain hyviä puoliakin. Harmittaa kun olin olevinani niin tarkka ja silti käy näin (tosin osasyy on palkanlaskenta kans) :( tän takia oon myös pakotettu ottamaan opintolainaa, jos haluan maksaa noi takas.. onko sulla mark kasvanu paljon korkoa noi? vai edelleen se 15%?

tää rahasta stressaaminen häiritsee mun opintoja *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

miGGi

Posts: 236

#24473 • • miGGi ...same shit, different asshole...
polttaa huulia ku on niin rohtunu*grr*!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Avatar
#24474 • • Muussika Guest

Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.

On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen *nyyh*

voi vittu...



Voi Mellua... *lohduttel* *hali*

Mä en ois koskaan pystyny ees lähtemään tollaselle reissulle. Ei varmana yksinäisyydentunteelta säästy. :(

Voimei ja halei paljon sinne, vaiks ei tämmöi teksti nyt todellakaan oikeita haleja korvaakaan...

:(
MiMoSa

Posts: 1,664

#24475 • • MiMoSa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200711296913023_ul.shtml
Tollasille ihmisille pitäs antaa rangaistukses vähintään yhtä paha kohtelu kun mitä ovat tehneet.*dissaa**grr*

Eipä kyllä ollut kivaa lukea tollasta heti aamusta.*uuh* Hitto, että ihmiset voikin olla sairaita!*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

anis

Posts: 2,451

#24476 • • anis
Hitto nykyään nää untakaan muusta kuin duunista; ja kaikki kamalia painajaisia :(

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

KooKie

Posts: 4,338

#24477 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
[o]Kaikki tuntuu menevän juuri vastoin suunnitelmia, enkä jaksaisi adaptoitua uusiin tilanteisiin koko ajan. [/o][o]Joulun odotuksesta meni fiilikset pari päivää sitten täysin, eikä mulla ole edes joulukalenteria... :( [/o]*2

[o]Saatanan saatana, kun en edes tiedä onko mulla oikeasti huonosti asiat vai johtuuko tää vaan noista e-pillereistä. Helvetin naishormonit. :([/o]*1

Edit1. (1.12) Aerot, ystävät, musiikki. *sydän*

Edit2. (2.12) Mä sain KAKSI joulukalenteria murulta eilen.
*sydän* *hihu* *plur* *pihkassa* *plur* *hihu* *sydän*

Mahtava viikonloppu.<3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ober

Posts: 587

#24478 • • Ober Dog shit taco

KooKie, 30.11.2007 14:34:
Kaikki tuntuu menevän juuri vastoin suunnitelmia, enkä jaksaisi adaptoitua uusiin tilanteisiin koko ajan. Joulun odotuksesta meni fiilikset pari päivää sitten täysin, eikä mulla ole edes joulukalenteria... :(

Saatanan saatana, kun en edes tiedä onko mulla oikeasti huonosti asiat vai johtuuko tää vaan noista e-pillereistä. Helvetin naishormonit. :(


Ainakin omien kokemusten mukaan e-pillerit tekee naisista hulluja psykopaattisekopäitä.
(Ei mitenkää henkilökohtasesti mut annan ääneni e-pillereille!)
Skrapa

Posts: 157

#24479 • • Edited Skrapa
Perus olot, ei vaa jaksais mitään. Ja miks tää olo tulee aina töissä. ...kele, toivottavast saa tänää purkaa ajatuksii jollekki. *ding* *toktok*

--
No more pain, I&#039;m floating away..

maiu

Posts: 328

#24480 • • maiu ..miau..
i hate this shit. all of it.

--
sitä saa, mitä tilaa