päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,722 views

Kit^

Posts: 798

#24421 • • Kit^ ihme höpöttäjä
oli ihan hirvee ahistus ja vitutus tänää.. ihminen jonka tukeen koitin turvautua ei sitä tarjonnu vaa kuittas mun huolenpurkauksen vastaamalla "joo kaikkeen :D". Aloin itkee töissä ku oli vaa nii kasvoille lyöty olo.. Ei kukaa vastaa tollee jos toinen purkaa sydäntään.. Muuteki koko päivä meni iha reisille ku oli nii puhki ja rikki.. Onneks salil käynti pelasti päivän, ku sai purettuu stressii ja ahistusta..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Rubicon

Posts: 550

#24423 • • Rubicon

Vampyrella, 26.11.2007 20:38:

Onneksi sait sitten toiselta lääkäriltä apua! Jos mun olo ei parane, niin hakeudun itsekin hoitoon jollekin toiselle lääkärille.



Suosittelen lämpimästi jos itse vähänkään kyseenalaistat tai epäilet sen lääkärin aliarvioineen sun oireita. Itsehän sä kuitenkin parhaiten tiedät kuin pahalta tuntuu.
Mulle kävi muutama vuosi just samoin kuin sä sun edellisessä postauksessa kuvailit,
lääkäri laittoi mut himaan antibioottien kanssa vaikken vatsakivuiltani voinut edes kävellä.
Sittenhän mä jouduin yöllä lähtemään Malmille, jossa vietetyn yön jälkeen mut heivattiin Mariaan ja sieltä vielä Meilahteen.
Yhteensä kolmen päivän tutkiskelun jälkeen ne lekurit löysi mun huiman 50 kilon kropasta 12 sentin kasvaimen...sieltä vatsasta mitä kävin alunperin sille pällille lääkärille valittaa.
Että näin*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#24424 • • Muussika Guest

Rubicon, 26.11.2007 22:40:

Yhteensä kolmen päivän tutkiskelun jälkeen ne lekurit löysi mun huiman 50 kilon kropasta 12 sentin kasvaimen...sieltä vatsasta mitä kävin alunperin sille pällille lääkärille valittaa.
Että näin*nauru*



Huh! Toivoen olet nyt kunnossa, sissus sentään...

Juu, jos ei oireet häviä niin uutta lekurikeikkaa kehiin vaan.
Skrapa

Posts: 157

#24425 • • Skrapa
huomenna pitäis herätä noin 4 aikaan (siis aamuyöstä) töihin ja eikä siis väsytä yhtään. No on siel ennenki ollu sekasin...

--
No more pain, I'm floating away..

wiwi

Posts: 1,575

#24426 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
muhun on alkanut iskeä pelottavan voimakkaita suklaanhimoja :s


Lohduttaako, ettet ole ainoa?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

miGGi

Posts: 236

#24427 • • miGGi ...same shit, different asshole...

*jasmine*, 26.11.2007 21:45:
---
miGGi, 24.11.2007 14:39:
joutuu juopottelee lähtee taas tänäänki mut minkäs teet jos janottaa*hymy*!



*känni*


*ökkö*

---


joo on se nii rankkaa *hih*

*hikoil*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

kinderi

Posts: 1,783

#24428 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

wiwi, 26.11.2007 23:43:
---
Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
muhun on alkanut iskeä pelottavan voimakkaita suklaanhimoja :s

---

Lohduttaako, ettet ole ainoa?



Mä liityn kans tähän kerhoon!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#24429 • • sapeli jokukukamikä?
Tahtois *nukkuu*

Ei muuten oo taas hetkeen ollu näin väsy, vaikka suoriuduin jo töihin asti ja kofu on otettu, vieläkin pyörryttää ja on vaikeuksia keskittyä mihinkään *uuh* Tänään taitaa olla päikkäripäivä *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#24431 • • astaroth Guest
infernaalinen vitutus. ei ole mun päivä ollenkaan
AnssiV

Posts: 1,798

#24432 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Vedin eilen duunissa liukkaalla pihamaalla rämpylät, kyynärpää edellä maahan ja loppuviikko ruhjevamman takia saikkua.. ..tylsyys iski jo nyt..
Freja

Posts: 8,775

#24433 • • Freja Sihteeri
Meil on duunis vaihdettu järjestystä ja duunipaikkoja, ja tietty just mun tuuril mä oon sen uteliaimman ja äänekkäimmän tyypin vieressä.

Ihan sama mitä teen tai kirjotan, ni se kyttää ja kommentoi. Nyt se lähti tauolle ni ehin hetken manaamaan *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#24434 • • UnityF joo just se
Nyt kulta on ollu vähän yli viikon poissa ja kaksi piiiiiitkää viikkoo viel edessä. Ikävä on kova. *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#24435 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 27.11.2007 11:26:
Nyt kulta on ollu vähän yli viikon poissa ja kaksi piiiiiitkää viikkoo viel edessä. Ikävä on kova. *uuh*



Hui, toihan on tosi pitkä aika! *whaat* Missäs se noin kauan on? *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#24437 • • UnityF joo just se

sapeli, 27.11.2007 11:30:

Hui, toihan on tosi pitkä aika! *whaat* Missäs se noin kauan on? *uuh*



Sairaalassa *uuh*
Tänään kuvataan? tjsp sen sydäntä kun on se läppävuoto. :(
Sit on vaikka mitä kokeita ym..


Sekin ottaa päähän että Kian kanssa ei viitti mennä käymää pahemmin siellä kun matkoihinkin menee edestakaisin jo yli 3h niin se on pitkä aika pikkuselle. Joten soitellaan päivittäin mut ei se oo sama juttu. No mut parempi näin että kerrallaan tutkivat kaiken kun se että ravais päivittäin siellä.
plink

Posts: 1,405

#24438 • • plink team paska
voi perse! oli äsken ehkä paskin kiipeilyreissu koskaan. oltiin ensin menossa kumpulaan, mutta siellä oli joku alkeiskurssi, eikä sinne päästetty sisään ollenkaan. noh, siitä sitten seuraavaksi myllikkään (mikä sinänsä oli jo ankeaa), niin eiköhän siellä ollut jotain 3-kertainen määrä väkeä köysiin nähden. kun 1,5 tunnin istuskelun aikana oltiin yhtä seinää päästy nousemaan, niin rupesi vitutuskäyrä olemaan sen verran korkealla, että päätettiin luovuttaa ja lähteä veke. olis pitänyt ennemmin vaikka juoda kaljaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#24439 • • Freja Sihteeri
:(

Pitäis mennä nukkuun, mut ei väsytä yhtään.

Iski ihan hirvee ikävä Vaasaan :'(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#24440 • • Jutu Blondi
Tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa ottaa kupoliin. Hermostun tosi pienistä, masennun ja lannistun pienestäkin vastoinkäymisestä, oon vainoharhanen, valot hyppii silmille, en jaksa mitään yms. Ja sinne lääkäriinkään ei pääse :((

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.