31,307 posts, 1,566 pages, 8,539,470 views
H3li, 30.11.2007 20:14:
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!
H3li, 30.11.2007 20:14:
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!
Vampyrella, 29.11.2007 22:47:
---
Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.
On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen
voi vittu...
---
Voi Mellua...
Mä en ois koskaan pystyny ees lähtemään tollaselle reissulle. Ei varmana yksinäisyydentunteelta säästy. :(
Voimei ja halei paljon sinne, vaiks ei tämmöi teksti nyt todellakaan oikeita haleja korvaakaan...
:(
Vampyrella, 30.11.2007 22:18:
Juuri kun ehdin pari päivää olla tosi iloinen tervehdyttyäni mistä-liekään masupöpöstä, niin nyt on sitten kurkku ihan saakutin kipeenä. Urheilusta ei tullut mitään tänään kun voimat on ihan veks ja lihaksia ja niveliä särkee. Perkeles. :(
Huomenna olis noi bileetkin, ja on vähän pakko lähteä kun mun pitää hoitaa Tampereella bisneksiäkin. Voe persetti. Taitaa huomenna jäädä jorailut vähemmälle.
Noh, toivoen menee nopeesti ohi, ja toivoen maanantaina en joudu kuumeessa hinaamaan espanjankokeeseen. Se olis mun vika tentti ennen valmistumista.
sapeli, 1.12.2007 11:44:
Vinkki kurkkukipuun ja orastavaan flunssaan - osta kaupasta inkivääriä, siis ihan sitä juurta, ja pureskele sitä vähän aikaa En viel ite oo kokeillu mut kuulemma auttaa.