päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,676 views

RainChild

Posts: 909

#17561 • • Edited RainChild
Taidanpa olla kipee *sars* *poks*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#17562 • • larzizi

RainChild, 21.11.2006 21:48:
Taidanpa olla kipee *sars* *poks*



Tervetuloa kerhoon*uuh*

Toivottavasti et saa sitä kaameeta vatsatautia, jota on nyt kuulemma liikkeellä *uuh*

*lohduttel*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

noena

Posts: 3,138

#17563 • • noena first breath after coma
tekstiviestiin saa vastata *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#17564 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 21.11.2006 21:56:
tekstiviestiin saa vastata *hmph*



Tää on muuten jännä juttu, kuinka eri ihmisillä on eri "tekstari-protokollat". Oon huomannu että jotku laittaa tekstareita tosi pienistäkin asioista, jotkut taas ei käytä tekstareita juuri koskaan ja soittaa mieluummin. Oon myös huomannu että jotku ei vaivaudu juuri koskaan vastaamaan tekstareihin (ehkä ajatusmallilla "tekstarilla infotaan toisia, jos siihen pitää vastata niin puhelu toimis paremmin"), ja jotkut taas vastaa ihan turhaankin malliin "ok".

On niitä ihmisiä joka lähtöön. *hih*

(And don't even get me started on those text messages that didn't get through and you thought they did *justjoo*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#17565 • • noena first breath after coma

sapeli, 21.11.2006 21:58:
-clips-


Jep, kyseinen ihminen ei yleensä tekstaa mut jos mä kerran laitan sille viestin niin hän kyllä tietää et laitan sen odottaen vastausta, varsinki ku viestissä oli kysymys. Mut asialle ei näköjään voi mitään tälläkään hetkellä. Tiiät kenestä puhun, se ei näköjään vaan opi.. *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#17567 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 21.11.2006 22:03:
Tiiät kenestä puhun, se ei näköjään vaan opi.. *hmph*



Toi menee kyl hyvin korkeelle maailman ärsyttävimpien asioiden listalla - se kun joku ei vaan opi. Pitää vaan koittaa ajatella miten itse tekisi toisen tilanteessa, tai miksi käyttäytyisi noin: ehkä toisella on huono hetki, ehkä kännystä on akku loppu, ehkä se ehti unohtua... Vasta ihan viimeiseksi itse ajattelisin että tuollaista tapahtuisi yksinkertaisesti sen takia että on toisen elämässä sen verran merkityksetön että siihen ei jaksa vastata.

Ja sit on tietty niitä ihmisiä jotka ei vaan ajattele. *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#17568 • • noena first breath after coma

sapeli, 21.11.2006 22:08:
-clips-


Mä tiedän et se tekee sen ajattelemattomuuttaan koska se ei yleensä tekstaa mut ärsyttääpä vaan koska tekstasin kun hän ei kerenny puhua puhelimessa. mut juu, kyl se siitä. "*hymy*"

--
TwistedLife™ Amusement Park

DJ Rx

Posts: 2,527

#17569 • • DJ Rx FINRG Recordings
voi vittu et tekee miäl röökii :(

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#17570 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Noena:
Kaikilla ei kuulu tekstiviestit liittymän maksuihin. Autolla ajaessa tai muuta huomiota vaativaa tehtävää suorittaessa ei pahemmin tekstareita näpytellä eikä sitä välttämättä muista sen jälkeen kun pysähtyy. Itse en käytä tekstiviestejä juuri ollenkaan koska se on aina lisää laskuun ja minuutin aikana saa puhuttua ummet ja lammet. Keskimääräinen puheluitten kestoaika on tollanen 50s. Olenkin tuttavilleni sanonut että turha niitä viestejä on lähetellä kun en vastaa niihin ellei asia ole vastausta vaativa.
Tämä juontaa juurensa edellisestä puhelimesta jossa ei ollu vastaa toimintoa eikä lähettäjän nimi näkynyt. Jos siihen kuitenkin päätti vastata oli homma aika erikoinen. Kun viesti oli kirjoitettu piti numero olla poimittuna toiseen puhelimeen, lapulle tms. jotta sen sitten voi näpytellä siihen omaan puhelimeen. Eli tekstiviestin yhteydessä ei voinut selata numeroita. Hyvä Motorola, piti lähettää puhelin vitsinä valmistajalle muistona menneestä mutta joku koira sen varasti. Mahtoi saada lapsiparka traumoja tuosta pikku simpukasta. ÄHÄ!
martina

Posts: 1,875

#17571 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
auuu sattuu.... :(
RainChild

Posts: 909

#17572 • • RainChild

larzizi, 21.11.2006 21:55:
---
RainChild, 21.11.2006 21:48:
Taidanpa olla kipee *sars* *poks*

---


Tervetuloa kerhoon*uuh*

Toivottavasti et saa sitä kaameeta vatsatautia, jota on nyt kuulemma liikkeellä *uuh*

*lohduttel*



Joo, kuulin siitä vatsataudista tänään tyyliin "sit sitä oksentaa 10 kertaa tunnissa ja lopuks pyörtyy" hyvält kuulostaa.

Noh, mul on viel tavotetta, vast kaks kertaa tullu ylös 6 h aikana...

--
Rainchild is back home

Sunflower

Posts: 363

#17573 • • Sunflower
Syysflunssa. Paleltaa, pää täys räkää, väsyttää, sattuu joka puolelle ja tietysti lisaksi pikku riiviöt alkaa pikku hiljaa hyppiä seinille, kun ei tänäänkään päästä pihalle.:( Tää on just niitä päiviä, kun on ihan voittajaolo siitä, että on muksujen kanssa himassa........!
Sinza

Posts: 2,227

#17574 • • Sinza
Heh, tulin vähän aikasemmin tänään töihin, ja iloitsin et sais noita rästihommia tehtyä pois, mut enhän mä muistanut että tota meidän pääasiallista ohjelmaa päivitetään tänään klo 10 asti, joten enpä mä juuri mitään voi täällä tehdä... *grr*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Birgie

Posts: 1,311

#17575 • • Birgie Kikati

lostgone, 20.11.2006 21:16:
---
Birgie, 20.11.2006 19:33:
Mä juon liikaa.
---
Juominen on ihan jees, jos vain joisit kevyempiä?

Oon yrittäny juodakki, tosi kevyttä viiniä.
---
Muutenki kaikki menee ihan yli.
---
Etpähän jää sen alle..*justjoo*
---
Alle jääminen ois aika kamalaa.

---
Elämä ei tunnu hyvältä.
---
Mutta se edes tuntuu joltakin?
---
Tuntuu se aina välillä.

---
Ja mulle vaan huudetaan.
---
Voisiko se ollakin kaiku?
---
Sehän se onki. Itse en osaa huutaa niin on hyvä että joku toinen tekee sen mun puolesta.

---
*yrittää epätoivoisesti ryhdistäytyä*
---
*yrittää epätoivoisesti piristää*
---
*pinnistelee*
---
*eiei*
---
*joo*
---
*eikä*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

larzizi

Posts: 1,661

#17576 • • larzizi

RainChild, 22.11.2006 01:46:
---
Joo, kuulin siitä vatsataudista tänään tyyliin "sit sitä oksentaa 10 kertaa tunnissa ja lopuks pyörtyy" hyvält kuulostaa.

Noh, mul on viel tavotetta, vast kaks kertaa tullu ylös 6 h aikana...



Ei kuulosta kovin lupaavalta *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#17577 • • larzizi
Olisi voinut mennä yhden suloisuuden luokse vähän käpertymään toisen syliin ja silittelemään päätä, mut vittu tätä liikkumisen vaikeutta! *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#17578 • • sapeli jokukukamikä?

Sinza, 22.11.2006 07:41:
Heh, tulin vähän aikasemmin tänään töihin, ja iloitsin et sais noita rästihommia tehtyä pois, mut enhän mä muistanut että tota meidän pääasiallista ohjelmaa päivitetään tänään klo 10 asti, joten enpä mä juuri mitään voi täällä tehdä... *grr*



Juokseeko palkka? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sinza

Posts: 2,227

#17579 • • Sinza

sapeli, 22.11.2006 11:50:
---
Sinza, 22.11.2006 07:41:
Heh, tulin vähän aikasemmin tänään töihin, ja iloitsin et sais noita rästihommia tehtyä pois, mut enhän mä muistanut että tota meidän pääasiallista ohjelmaa päivitetään tänään klo 10 asti, joten enpä mä juuri mitään voi täällä tehdä... *grr*

---


Juokseeko palkka? *vink*


No onneksi kyllä *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

lostgone

Posts: 2,493

#17580 • • lostgone

Birgie, 22.11.2006 10:07:
---
lostgone, 20.11.2006 21:16:
---
Birgie, 20.11.2006 19:33:
Mä juon liikaa.
---
Juominen on ihan jees, jos vain joisit kevyempiä?
--
Oon yrittäny juodakki, tosi kevyttä viiniä.

Onko se makeaa? Sitä juo nopeampaa kuin kuivaa. I think.
Aseta aikaraja. 12 cm per tunti max.

Muutenki kaikki menee ihan yli.
---
Etpähän jää sen alle..*justjoo*
---
Alle jääminen ois aika kamalaa.

Ei välttämättä ihan joka kerta..*justjoo* Sun täytyy yrittää katsoa kauemmas/kauempana asioita, niin asiat ei yllätä nopeudellaan.

Elämä ei tunnu hyvältä.
---
Mutta se edes tuntuu joltakin?
---
Tuntuu se aina välillä.

Jos se tuntuu joltakin ja tiedät ettei se tunnu hyvältä, niin sä varmaankin tiedät miltä tuntuisi hyvä olokin. Eikö sun pitäisi pyrkiä sitten tekemään asioita mitkä toisi hyvää oloa?

Ja mulle vaan huudetaan.
---
Voisiko se ollakin kaiku?
---
Sehän se onki. Itse en osaa huutaa niin on hyvä että joku toinen tekee sen mun puolesta.


Kyllä sä osaat, et vain välttämättä ääneen. Mutta sitä voi harjoitella, esim. toista ja jatka seuraavaa lausetta pariin otteeseen: Minä en vittu jumalauta...
---

*yrittää epätoivoisesti ryhdistäytyä*
---
*yrittää epätoivoisesti piristää*
---
*pinnistelee*


*viisastelee*
---

*eiei*
---
*joo*
---
*eikä*


*joo*pa

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.