31,307 posts, 1,566 pages, 10,089,280 views

Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki, prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
Blinda:
---
Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki, prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
---
Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.
); pistin sen vähäks aikaa kuuman hanan alle niin että se metalli pääs laajenemaan vähän, kuivasin pyyhkeellä, ja avot se aukes ihan helposti.
Lene:
---
sapeli:
---
Blinda:
---
Sinza:
---
Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.
---
Mulla oli kans tänään sama ongelma, paitsi maustekurkkusiipalepurkin kanssa (mullakin olis siis kait miehelle tarvetta); pistin sen vähäks aikaa kuuman hanan alle niin että se metalli pääs laajenemaan vähän, kuivasin pyyhkeellä, ja avot se aukes ihan helposti.
---
Kaikkein yksinkertaisinta on käyttää kumihanskoja.
Ehkäpä pitäisi kaataa muutama kupillinen lisää niin tuosta saisi hyvinkin lehmäntaljan
ayame:
Kahvin kanssa sekoilua osa 2:
Kaadoin ison kupin kahvia renttu deejiini valkoisella karvamatolleEhkäpä pitäisi kaataa muutama kupillinen lisää niin tuosta saisi hyvinkin lehmäntaljan

Damien:
---
Lene:
---
sapeli:
---
Blinda:
---
! Koklasin tänään tuota veitsellä vänkeämisvinkkiä ja hetken kuluttua kas, kansi loksahti (kai sinne pääs ilmaa tai jtn) ja purkki aukes kuin itsestään 
! Guess I can stay as an independent woman
.