Että mä olen tyhmä meille vissiin tarjottiin kämppää ja mä oon hävittäny yhen lapun mikä liittyy mun opiskeluun mut toivottavasti asiat nyt selviäis hyvin et saatais huomen se kämppä ...
voi pirnales kun nyt ärsyttää. hollantilainen ystäväni ei taida oikein ymmärtää, että suomessa on tuota välimatkaa aina paikkojen välillä - eikä niitä kuljeta aina nopeasti. pitäisi kuulemma huomenna yrittää tavata, mennä vaikka kahville.. Ihan kiva muuten, mutta olen ät mo n.500km päässä tyypistä. Eikä se itse suostu liikkumaan - toisaalta ymmärrettävästi. Mutta kun olen yrittänyt kertoa tätä asiaa jo jonkin aikaa, että sovittaisko nyt vihdoin varmasti milloin nähdään, että voisin jopa yrittää olla paikalla, niin ei! Ei saa yhteyttä, eikä vastata viesteihin tai soitella takaisin. Sitten tulee viesti parin päivän viiveellä, että josko huomenna ois hyvä?????
Perhana. Muuten tämä voisi olla ihan surkuhupaisaa ja mukavaa yllätyksellistä tekijää elämään tuovaa, mutta kun on jo fiksattuja menoja ja sitten tuota graduakin pitäisi saada tehtyä tällä viikolla koko lailla. Pirnales pirnales pirnales.
Saatanan kipee kyynerpää kun on tullu paiskittuu ylitöitä niin perkeleesti että sasin jännetuppitulehduksen ja tenniskyynerpään.... Eilen lyötii yks piikki kortisonii ja ens keskiviikkon toinen Ja kun perjantaina onnistuin vielä heittää kasat fillarin kans neljä kertaa ni ei tehny kovin hyvää varmaankaan.. No...kaks viikkoo saitsuu, mut se toinen piikki tonne nivelpussii... auuu!!
Kuumemittari näyttää lämpöä. Muutenkin sairastuttaa "pitkästä" aikaa. Pienehköjä merkkejä vasta, toivotaan että loppuu ennen kuin ehtii kunnolla alkaa.