päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,271 views

%

Posts: 568

#28921 • • Edited %

Freja, 3.2.2009 18:47:
Mun rakas kone on kai hajoamispisteessä. Sekoilee ties mistä ja viimesimpänä sanoo et tuuletin ei toimi ja pitää kamalaa ääntä. En osaa ees helevetti soikoon tehdä asialle mitään *uuh*
Oon nii käsi tietokoneiden kanssa ja tää viel lisää mun ahdinkoa. Sit viel ihminen, keneltä pyysin apua, sanoo vain "vaihda tuuletin". No jes. *igor*


No pyöriikö se tuuletin siellä takana? Jos ei niin kyllä se teholähde on siinä tapauksessa vaihdettava, itse oon kerran omasta koneesta semmoisen vaihtanut. Ota siis yhteyttä johonkin atk-liikkeeseen. Ei välttämättä maksa kuin jotain 50e töineen. Jos se pyörii, mutta pitää meteliä, voit koittaa puhdistaa sen vaikka purkissa myytävällä paineilmalla saa myös niistä nörttiputiikeista. Voit myös ottaa koneen sivulevyn pois ja kattoo toimisko sitten paremmin, ei ainakaan kuumene niin pahasti. Siis jos sulla on ihan normikone eikä mitään kannettavaa.

edit: tai ostat mulle 12-packin kaljaa ja pizzaa niin tuun selvittään vian, tunnen noitten koneiden sielunelmämän kohtuu hyvin, olenhan nörtti.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

lostgone

Posts: 2,493

#28922 • • lostgone
Nämä riemut ja surut ihmisten puolesta ja kanssa. Välillä mä olen aivan väärä ihminen käymään läpi niitä heidän kanssaan.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#28923 • • Freja Sihteeri

%, 3.2.2009 21:03:
No pyöriikö se tuuletin siellä takana?


En mä tiedä :D

Jos ei niin kyllä se teholähde on siinä tapauksessa vaihdettava, itse oon kerran omasta koneesta semmoisen vaihtanut. Ota siis yhteyttä johonkin atk-liikkeeseen. Ei välttämättä maksa kuin jotain 50e töineen.


No toivottavasti ei.


Jos se pyörii, mutta pitää meteliä, voit koittaa puhdistaa sen vaikka purkissa myytävällä paineilmalla saa myös niistä nörttiputiikeista.


En minä tiedä pyöriikö se :D

Voit myös ottaa koneen sivulevyn pois ja kattoo toimisko sitten paremmin, ei ainakaan kuumene niin pahasti. Siis jos sulla on ihan normikone eikä mitään kannettavaa.


Normikone on joo, mut en mä ees tiiä miten otetaa sivulevy pois :D


edit: tai ostat mulle 12-packin kaljaa ja pizzaa niin tuun selvittään vian, tunnen noitten koneiden sielunelmämän kohtuu hyvin, olenhan nörtti.


Kiitos tarjouksesta, mut mä toivon et saisin mun yhden kaverin kattoon ton "joku päivä" pelkällä kahvin hinnalla :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#28925 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hohhoh. Väsymys alkaa oleen jo aika tappavaa,ajatus kulkee normaaliakin huonommin,koko ajna on kylmä,päätä jomottelee ja kaikki tuntuu vituttavan.

Ja mä en saatana saa lääkärille edes soittoaikaa jotta vois selvitellä ongelmaa. Vittu. Perkele.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#28926 • • Freja Sihteeri
Oon taas itkenyt yöllä ihan hirveesti. Näin sellasta unta, missä mua kiusattiin ihan hemmetisti, fyysisesti ja psyykkisesti. Yh, kamala ja ahdistava uni. Itkin vaan että miksi he tekevät niin, eivätkö he voisi jo lopettaa ja antaisivat minun olla. Heräsin jo neljältä enkä sen jälkeen saanut enää unta.

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#28928 • • Jago un-trained monkee
Eka työpäivä tänään uudessa duunissa. Muuten iloinen uutinen, mutta en oo vielläkään täysin terve ja nukuin tunnin viimeyönä.
Paranemaan päin kyllä onneksi. Asenteella kääntää huonotkin lähtökohdat hyviksi päiviksi*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KiimanenKurre

Posts: 791

#28929 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
saatana.. töihin mentäessä hyppäs bussista ulos oksennus , hirveetä vapinaa ja tärinää.
mehiläiseen menin tärinää ja vatsassa röhinää.
mehiläisestä tulin huomasin että maksoin itse lääkärin*grr*
kotiin pääsin älysin vasta sitten soittaa sinne ,pyysivät takas selvittämään asiaa*senkin**toktok**grr**vittu*
nyt kotona mukana Infectio intestinalis viralis non specificata

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

DJ Rx

Posts: 2,527

#28930 • • DJ Rx FINRG Recordings
Ei nyt taas mene kovin vahvasti tämä meikäläisen elämä *uuh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#28931 • • Lilly Guest
Jatkuvat painajaiset. Ei vaan voi tajuta miks pitää nähdä niin hirveitä unia joka yö*nyyh*
Kat

Posts: 22

#28932 • • Kat
Edes töissä ei yksinkertaisesti VOI olla näin tylsää *hmph* en jaksa näyttää tärkeältä tässä läppärin kanssa enää hetkeäkään! Nousen kohta ylös ja alan huutaa keskellä tätä helevetin avokonttoria!
Crazybattery

Posts: 782

#28933 • • Crazybattery Fruor ergo sum
En kerkeny ostaa Pasifiquen lippu*nyyh*
%

Posts: 568

#28935 • • Edited %

Freja, 4.2.2009 02:31:
---
%, 3.2.2009 21:03:
No pyöriikö se tuuletin siellä takana?
---

En mä tiedä :D

Mikrotuki jatkuu:

Tarkistaisin nämä tuulettimet, kaikkien pitäis pyöriä.

Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:
open_case.jpg
Kone on muutenkin hyvä joskus avata tähän tapaan ja imuroida esim. turhat pölyt pois(siis tottakai ottaa vaan kaikki piuhat irti seinästä ennen putsausoperaatiota, niin säilyy henkikulta tallella ja kone kunnossa).


Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:
gpc-back.jpg

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#28936 • • WiljamiDzay Nyypiö
Tiistaist lähtie ollu pakki sekasi ja täst aamusta magaan koskenu ja iltapäiväl alko kylmetys... Ei *ttu oikeesti taho olla taas kipeenä *grr**poks* (Vasta joulukuun alussa viikon kestäny nielurisatulehus 39 kuumeinee ja muine hauskuutuksinee prkl)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#28937 • • Edited Freja Sihteeri

%, 5.2.2009 19:15:

Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:


Öö.. en mä löytäny ku yhen? *ding* Vai oisko se toinen si tossa kopan sivuosassa kiinni, siinä kun on yksi jollain piuhoilla.


Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:



Paska, se ei muuten puhalla. Eiku kyl se ihan hiljaa puhaltaa. Pitää hetki pitää kättä siinä et huomaa. Puhaltaa lämmintä. Pyörii kyl siis sittenkin.

Nii ja siis mitäs mä ny si teen?

Ja kiitos hirmusti *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

%

Posts: 568

#28938 • • %

Freja, 5.2.2009 20:13:
---
%, 5.2.2009 19:15:

Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:

---

Öö.. en mä löytäny ku yhen? *ding* Vai oisko se toinen si tossa kopan sivuosassa kiinni, siinä kun on yksi jollain piuhoilla.


---

Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:

---


Paska, se ei muuten puhalla.

Nii ja siis mitäs mä ny si teen?

Ja kiitos hirmusti *hihu*



Joo noita prossun tuulettimia voi myös olla vaan yks.

Mutta sille teholähteentuulettimelle ei oikein voi mitään tehdä muuta, kun ehkä koittaa puhaltaa pölyjä pois tai sitten käyttää paineilmaa puhdistukseen, sitä ei saa alkaa avaan, koska siinä voi lähtee henki. Jokatapauksessa ton teholähteen tuulettimen tarkoitus on puhaltaa kuuma ilma pois koneen sisältä, jottei osat kuumene liikaa. Voit siis koittaa käyttää tuota konetta noin avonaisena, niin tuota teholähteentuuletinta ei ehkä tarvitse ollenkaan. Muuten on edessä teholähteen vaihto.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

tiiplis

Posts: 1,043

#28939 • • tiiplis also available in sober
Nyt ei mene hyvin.

--
italia litania nainati lailati