päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,294 views

Fresia

Posts: 764

#14421 • • Fresia vähän outo
Pää on aivan jumissa, silmät turvonneet, ääni lähtee ja pyörryttää *poks* Lääkärin sain vasta perjantaiksi, siihen asti pitää jaksaa odottaa kunnon allergialääkkeitä. Keuhkot hajoaa kyllä kohta...piru vie jos tää on astmaa, hitto *grr*

Henkinenkin paha olo puskee päälle, pakko koettaa poistaa sitä ajattelemalla kaikkea kivaa, mitä loppuviikosta on edessä. Ja että en oo sotkenut asioitani pahasti, luulen vaan. Mutta argh--- *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#14422 • • bubbelgum ~sylikissa~
Niska ja hartiat taas ihan lukossa, ja siitä tuleeki sit kiva päänsärky. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Sallakat

Posts: 2,220

#14423 • • Sallakat jungle, baby !
lounasravintola pitää tiukasti tasoaan yllä tarjoamalla taas luokattoman annoksen, jota kutsuttiin uuniperunaksi ja katkaraputäytteeksi. Katkaraputäyte oli niin vetinen, että levisi ympäri lautasta ja puoli kiloa salaattia mikä lautaselle oli laitettu sisälsi pelkästään salaatin kitkerämpiä kohtia.
On vielä joku ykkösmesta ykköspaikalla. Phhhhh. Mutt ku on ilmanen niin hitto vie.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14424 • • Aziz Combat Fighter

Pauha, 26.6.2006 12:04:
---
Ana-5000, 26.6.2006 11:28:
voi jeesuksenperkeleen pyhä epäsikiö että radiosta tulee sontaa musiikkia. Täällä soi joku r&b-normipaskakanava ja mul palaa totaalisesti käämit shakiraan, gnarls vitun barkleyhyn ja muuhunkin sontaan mitä toi räkälaatikko suoltaa.

---


Mut ei sentää iskelmää, niinkuin eräällä... *igor*



Suoraan sanottuna kuuntelisin paljon mielummin koko päivän iskelmää ku sekunninkin sitä mankuvaa läskipää-shakiraa.
Sallakat

Posts: 2,220

#14425 • • Sallakat jungle, baby !

Ana-5000, 26.6.2006 14:15:
---
Pauha, 26.6.2006 12:04:
---
Ana-5000, 26.6.2006 11:28:
voi jeesuksenperkeleen pyhä epäsikiö että radiosta tulee sontaa musiikkia. Täällä soi joku r&b-normipaskakanava ja mul palaa totaalisesti käämit shakiraan, gnarls vitun barkleyhyn ja muuhunkin sontaan mitä toi räkälaatikko suoltaa.

---


Mut ei sentää iskelmää, niinkuin eräällä... *igor*

---


Suoraan sanottuna kuuntelisin paljon mielummin koko päivän iskelmää ku sekunninkin sitä mankuvaa läskipää-shakiraa.



ei radiosi soita kuin vain tuota shakira kanavaa? vai etkö vain voi vaihtaa kanavaa esim bassoradiolle jostain syystä..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14426 • • Aziz Combat Fighter

Sallakat, 26.6.2006 14:20:
ei radiosi soita kuin vain tuota shakira kanavaa? vai etkö vain voi vaihtaa kanavaa esim bassoradiolle jostain syystä..



Kyl se soittaa, vaihdoin Groove FM:lle. Se vaan vaihdetaan takas tolle poppiskanavalle kuin automaattisesti joka päivä, ja mä oon niin laiska että jaksan vaihtaa sen vasta sit ku boksereihin palaa suututuksesta reikä hanurin kohdalle.
Freja

Posts: 8,775

#14427 • • Freja Sihteeri
Kipeenä taas *uuh*
Oon varmaan ihan oikeesti allerginen tälle Helsingin ilmastolle *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ninscu

Posts: 635

#14428 • • ninscu candydelic
Vuokranantajalta tuli tänään itselleni ja kämppikselle kirjeet joissa kerrottiin vuokrasuhteen päättyvän kolmen kuukauden irtisanomisajalla *dissaa**dissaa**dissaa* Syynä oli se että tyyppi muuttaa itse tähän asumaan. Eli uus kämppä pitäs hommaa syksyllä just kun kaikki (muutkin) opiskelijat etsii/on jo vuokrannut kämppiä.. Hohhoijaa taas lisää stressattavaa. *eiei*

--
.. grooving with the eternal now ..

Tiikerriii

Posts: 1,113

#14429 • • Tiikerriii Tj
jatkuvat vatsakivut,pahoinvoinnit... =(

--
RÄYH!!!!

Yoni

Posts: 440

#14430 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Entinen inttikaveri on kuollut...
UnityF

Posts: 15,721

#14431 • • UnityF joo just se
onko koskaan sitä tunnetta kun itkettää ja on paha olla mut ei tiedä kelle soittaisi ja purkaisi pahaa oloo.



*uuh*
bubbelgum

Posts: 2,477

#14432 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oli näköjään niin paljon univelkaa että päikkärit veny ja pahasti. *uuh*
Kiva herätä tähän aikaan yöstä ja tajuta, että nyt pitäs vielä pestä pyykkiä, tiskaa, tehdä ruokaa, hoitaa paperiasioita, ja käydä postissa, ennenkun aamulla pitää taas lähtee melkeen viikoks pois kotoota lapsenvahiks. *eiei*
Tästä ei kyllä hyvää seuraa...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jone

Posts: 8,258

#14433 • • Jone Archibald Haddock

nini, 26.6.2006 18:03:
Vuokranantajalta tuli tänään itselleni ja kämppikselle kirjeet joissa kerrottiin vuokrasuhteen päättyvän kolmen kuukauden irtisanomisajalla *dissaa**dissaa**dissaa* Syynä oli se että tyyppi muuttaa itse tähän asumaan.



Joo - kelaa nyt mikä paskiainen kun haluaa itse muuttaa omistamaansa asuntoon asumaan. Kyllä tosta sietääkin jo dissata. *justjoo*
Foxmagon

Posts: 1,329

#14434 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Oon huono, oon huono, oon huono, oon huono, oon huono! Hakkais päätä vaik seinään sit.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Dacey

Posts: 671

#14435 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
liikaa aikaa, liian vähän mahdollisuutta tehdä jotain joka veis ajatukset pois. ajatukset pois asioista joista ei voi puhua *uuh*
aleksisi

Posts: 282

#14436 • • aleksisi
se että joutu palaamaan juhannusreissulta, prkl!

--
siellä missä jatkot..

Displacer

Posts: 1,828

#14437 • • Displacer
Sataa vettä ja pitäis töihin lähteä moottoripyöräl *poks*
hemuz

Posts: 2,178

#14439 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 27.6.2006 09:46:
Oisin ihan mielelläni voinut viettää lomani auringonpaisteessakin.



Sama *piis*
Avatar
#14440 • • Galadhan Guest

niniEli uus kämppä pitäs hommaa syksyllä just kun kaikki (muutkin) opiskelijat etsii/on jo vuokrannut kämppiä.. Hohhoijaa taas lisää stressattavaa. *eiei*



Vuokralaisella on 1kk irtisanomisaika, joten sinuna hommaisin kämpän jo nyt kesällä ennenkuin pahin ruuhka alkaa opiskelupaikkojen varmistuessa.