päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,652 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#14441 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Heräsin taas aamulla klo 4.30, enkä saanut enää unta.. Ja nyt kyl sit väsyttää! *igor* *haukottel*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Gleba

Posts: 549

#14442 • • Gleba

hemuz-, 27.6.2006 09:50:
---
mayah, 27.6.2006 09:46:
Oisin ihan mielelläni voinut viettää lomani auringonpaisteessakin.

---


Sama *piis*



kyllä täällä paistaa..! tosin en ole lomallakaan...ta.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Verano

Posts: 4,649

#14443 • • Edited Verano Merituuli

Galadhan, 27.6.2006 09:50:
Vuokralaisella on 1kk irtisanomisaika, joten sinuna hommaisin kämpän jo nyt kesällä ennenkuin pahin ruuhka alkaa opiskelupaikkojen varmistuessa.



Vuokralaisen irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on yksi kuukausi. Kun irtisanominen tapahtuu vuokranantajan toimesta aika on kolme kuukautta, jos vuokralla ollaan oltu yli vuosi niin irtisanomisaika on puoli vuotta.
Avatar
#14444 • • Galadhan Guest

Verano, 27.6.2006 10:00
Vuokralaisen irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on yksi kuukausi. Kun irtisanominen tapahtuu vuokranantajan toimesta aika on kolme kuukautta, jos vuokralla ollaan oltu yli vuosi niin irtisanomisaika on puoli vuotta.



Hmm, joo. Näin kai se menee, tuskinpa tuossa muuten mitään järkeä olisi.
bubbelgum

Posts: 2,477

#14445 • • bubbelgum ~sylikissa~
Voi vitun sossu taas. *dissaa*

Puhelin soi....

Joku diipadaapa (sanotaan vaikka Y) vastaa: Hei.

Minä: No hei, yritin kyllä soittaa X:lle, kuinkas tämä sulle tulee?

Y: No X:ä ei ole paikalle tällä hetkellä eli sen takia vastaan hänen puheluihinsa.

Minä: Ok, no mä jätin sinne perjantaina hakemuksen nimellä A eli sitten voin varmaan sulta varmistaa että onko mun hakemuksessa tarvittavat liitteet että voi tehä päätöksen, vai pitääkö vielä tuoda paperi B paikalle.

Y: No siihen en kyllä osaa sanoa mitään.

Minä: Jaa no tota miks et voi?

Y: Koska en hoida X:än asioita kun hän on poissa. (Vaikka juuri itse sanoi että ainakin puheluihin vastaa hänen puolestaan)

Minä: Okei, no kuka niitä sitten hoitaa?

Y: Ei kukaan.

Minä: Anteeks mitä? Miten niin kukaan ei hoida niitä?

Y: Jos perjantaina olet hakemuksen tuonut se on vielä jonossa.

Minä: Siis mitä, vaikka olen sen perjantaina tuonut, sitä ei ole vieläkään osostettu kenenkään ihmisen tehtäväksi, miten tämä voi olla mahdolista?

Y: No se on siellä jonossa se hakemus ja sitten ku tullaan sen kohdalle niin sitten se annetaan jollekkin käsittelyyn. Meitä on kuule täällä vaan 17 työntekijää ja hakemuksia yli tuhat.

Minä: Eli kenelle mä nyt sitten voin soittaa varmistaa että kaikki tiedot on mitä tarvii? Kun pitäisi tänään lähtee toiselle paikkakunnalle ja sieltä on vaikee sitten tulla kesken viikkoa mitään paperia tuomaan.

Y: Et kenellekkään.

Minä: No kuka siitä sitten on vastuussa jos tämän takia mulle tulee _taas_ päätös myöhässä. Mitä mä mun vuokraisännälle esimerkiks sanon?

Y: En minä nyt osaa tähän sanoa sinulle enää yhtään mitään. *klik*

*dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

nomic

Posts: 4,120

#14446 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
sais tää olotila jo loppua. :(
KooKie

Posts: 4,338

#14447 • • KooKie aka. Petress Pan
Tänään olisi pitänyt lähteä Käpylään kathelees fudista, kun olisi ollut tiedossa matsi, missä kummastakin jengistä löytyy kavereita. (Aina parhaita<3) No, toi keli vähän "vesittää" ne suunnitelmat. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

r0n

Posts: 2,258

#14448 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Autoon iso huolto edessä, se niistä lomarahoista sitten *uuh*

--
6er reihe

Avatar
#14449 • • Annakins Guest

mayah, 27.6.2006 09:46:
Oisin ihan mielelläni voinut viettää lomani auringonpaisteessakin.



Vastaisuudessa tarkistakaa, että lomanne aikana ei ole purjelennon SM-kisoja. Tämä ei oikeasti ole vitsi, 26 vuoden kokemuksella voin sanoa, että aina kun on kisat, sataa vettä.
Elmiira

Posts: 1,446

#14450 • • Elmiira
Väsyttää vaan ihan koko ajan. *haukottel*
Huolimatta siitä, että kahtena edellisenä yönä oon
nukkunu noin 12 tunnin yöunet...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

äm

Posts: 2,376

#14451 • • äm

bubbelgum, 27.6.2006 10:23:
Voi vitun sossu taas. *dissaa*



Voi vitun valitus taas. *dissaa*



Y: No siihen en kyllä osaa sanoa mitään.

Minä: Jaa no tota miks et voi?

Y: Koska en hoida X:än asioita kun hän on poissa. (Vaikka juuri itse sanoi että ainakin puheluihin vastaa hänen puolestaan)



On asioita, jotka ei kuulu toisten tehtäväksi, vaikka joku sairastuisi tai olisi muusta syystä pois töistä. Ei sossussa eikä muissakaan työpaikoissa.
Hän vastaa puhelimeen, koska siihen voi tulla TÄRKEITÄ puheluita muilta kuin rahaa vinkuvilta.



Y: Jos perjantaina olet hakemuksen tuonut se on vielä jonossa.

Minä: Siis mitä, vaikka olen sen perjantaina tuonut, sitä ei ole vieläkään osostettu kenenkään ihmisen tehtäväksi, miten tämä voi olla mahdolista?



Että oikein juhannusaattona olet ollut papereita viemässä. Voi miten reipasta.
Ja typerää. Mitä veikkaat, istuttiinko toimistolla yömyöhään käsittelemässä asioitasi?

Ja jos tosiaan veit perjantaina, niin lasketaanpa yhdessä vasemman käden sormilla...
Yksi, kaksi... Kas, jopa KAKSI kokonaista työpäivää siitä, kun olet hakemuksen vienyt.

Odotatko tosissasi olevasi sossun ainoa asiakas? Että sun paperit käsitellään välittömästi saavuttuaan?

Y: No se on siellä jonossa se hakemus ja sitten ku tullaan sen kohdalle niin sitten se annetaan jollekkin käsittelyyn. Meitä on kuule täällä vaan 17 työntekijää ja hakemuksia yli tuhat.



Et tätä lausetta ymmärtänyt..?


Minä: Eli kenelle mä nyt sitten voin soittaa varmistaa että kaikki tiedot on mitä tarvii? Kun pitäisi tänään lähtee toiselle paikkakunnalle ja sieltä on vaikee sitten tulla kesken viikkoa mitään paperia tuomaan.

Y: Et kenellekkään.

Minä: No kuka siitä sitten on vastuussa jos tämän takia mulle tulee _taas_ päätös myöhässä. Mitä mä mun vuokraisännälle esimerkiks sanon?



Sano sille vaikka, että hankkii vuokralaisen, joka maksaa vuokrat omilla rahoillaan?

Y: En minä nyt osaa tähän sanoa sinulle enää yhtään mitään. *klik*



Eipä mullakaan tässä muuta.

Paitsi että http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16;hae=sossun;pid=778409#778409

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Trigger

Posts: 20

#14454 • • Trigger bang the box

Individual, 27.6.2006 15:48:
Tuosta ylläolevasta taitaa tulla vielä kunnon matsi. Noh, sitä odotellessa. *lmao*

Joo, Täytyy käydä vääntämässä Big Popper pyörimään, et venatkaa vähän... *kuolaa*

--
I thought 3, but were 4 in fact.

bubbelgum

Posts: 2,477

#14455 • • bubbelgum ~sylikissa~

Individual, 27.6.2006 15:48:
Tuosta ylläolevasta taitaa tulla vielä kunnon matsi. Noh, sitä odotellessa. *lmao*



Hahha, ei tarvii pelkää että matsii ois tulossa. Mulla ei oo mitään sanottavaa tollaselle ihmiselle. _piste_

--
Hullu ku pullosta tullu.

ninscu

Posts: 635

#14456 • • ninscu candydelic

Jone, 27.6.2006 01:01:
---
nini, 26.6.2006 18:03:


---


Joo - kelaa nyt mikä paskiainen kun haluaa itse muuttaa omistamaansa asuntoon asumaan. Kyllä tosta sietääkin jo dissata. *justjoo*



No joo tottakai saa muuttaa omaan asuntoonsa asumaan jos siltä tuntuu, mutta oon täs vasta vähän yli 3 kk ehtinyt asua ja taas pitää alkaa etsimään uutta kämppää mikä on yli rasittavaa.. Se täs pistää ketuttamaan kun se vuokranantaja lupaili vuodeksi ja oisin voinut sillon jo etsiä aivan toisen kämpän jos oisin ton tienny *igor*

--
.. grooving with the eternal now ..

Tarsu

Posts: 2,449

#14457 • • Tarsu

Elmiira, 27.6.2006 15:30:
Väsyttää vaan ihan koko ajan. *haukottel*
Huolimatta siitä, että kahtena edellisenä yönä oon
nukkunu noin 12 tunnin yöunet...



no eipä ihme että väsyttää :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#14458 • • Tarsu

äm, 27.6.2006 15:39:
---
Voi vitun valitus taas. *dissaa*



Jep, aikamoista kyllä!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

iriil

Posts: 371

#14459 • • iriil
Pistää taas vihaksi kun asiat tehdään hankalaksi ja vähätellään tarpeita. Heinäkuussa olis festariduunia (kuvaamista) ja 8 ihmistä olis lähdössä täältä. Noh, saatiin minibussi, mutta se ei ole järjettömän iso. Eli miten sulloa 8 ihmistä, niiden viikon kamat ja av-kamat mukaan??? Ei onnistu niin millään. Ja sitten pitäisi kai hommata helikopteri tai jotain. Koska meiden oletetaan ajavan Joensuusta Karjaalle kuudessa tunnissa (unohdetaan muu liikenne, tietyöt jne)... Voi elämä. Ei tuu mitään!
noena

Posts: 3,138

#14460 • • noena first breath after coma
*poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park