päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,296 views

hippifriikki

Posts: 16

#22901 • • hippifriikki
Koti-ikävä. Kylmä. Teltat lentelee ja nälkäkin olis. Ja läppäriä on heitelty, se on rikki. *hmph* Kajaani on ihan perse.
Cloud

Posts: 2,162

#22902 • • Cloud Game Freak

hippifriikki, 6.9.2007 11:04:
Koti-ikävä. Kylmä. Teltat lentelee ja nälkäkin olis. Ja läppäriä on heitelty, se on rikki. *hmph* Kajaani on ihan perse.



Mikä sai lähtemään kajaaniin? En oo muuten tainnut koskaan käydä siel ees.. onks se :) vai :( ?

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Zebir

Posts: 659

#22903 • • Zebir

Mark, 6.9.2007 09:33:
Mikä vittu mun meseä vaivaa, ei suostu toimii *poks*

-M


Juu ei näemmä toimi mullakaan. Perus mikkisoftaa selkeesti.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

hippifriikki

Posts: 16

#22904 • • hippifriikki

Cloud, 6.9.2007 11:07:
---
hippifriikki, 6.9.2007 11:04:
Koti-ikävä. Kylmä. Teltat lentelee ja nälkäkin olis. Ja läppäriä on heitelty, se on rikki. *hmph* Kajaani on ihan perse.

---


Mikä sai lähtemään kajaaniin? En oo muuten tainnut koskaan käydä siel ees.. onks se :) vai :( ?




Kuten sanoin, Kajaani on PERSE. Ainoo plussa tääl on banaanit.
Cloud

Posts: 2,162

#22905 • • Cloud Game Freak

Zebir, 6.9.2007 11:07:
---
Mark, 6.9.2007 09:33:
Mikä vittu mun meseä vaivaa, ei suostu toimii *poks*

-M

---

Juu ei näemmä toimi mullakaan. Perus mikkisoftaa selkeesti.



O/ Ei toimi täälläkään. Tosin en vielä uskalla sanoa onko se mulel :( Vai ihan vaan :/

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Amarie

Posts: 261

#22906 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Ahdistaa. Vitun miehet.

--
In her eyes I see the sky.

Freja

Posts: 8,775

#22907 • • Freja Sihteeri
Pää kipee eikä kukaan hiero mun niskoja tai hartioita :(

kai sitä pitäs si alkaa käymää iha hierojalla kerran kuussa. Tai pari kertaa kuussa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KritikaL

Posts: 207

#22908 • • KritikaL Teiniprinsessa
Ohjelmointi...mä en vaan osaa vaikka kuinka yrittäisin*nyyh*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Lyylikki

Posts: 2,975

#22909 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Hotmail ei toimi. Pitäisi lähettää sivutuloverokortti tilitoimistoon, mutta se on hotamilin lootassa. Menee varmaan se 60 % veroja sitte *dissaa*
Freja

Posts: 8,775

#22910 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 6.9.2007 13:21:
Hotmail ei toimi. Pitäisi lähettää sivutuloverokortti tilitoimistoon, mutta se on hotamilin lootassa. Menee varmaan se 60 % veroja sitte *dissaa*



Mun hottismaili toimii moitteettomasti. Sun konees o vikaa.

:P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#22911 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 6.9.2007 13:45:
Mun hottismaili toimii moitteettomasti. Sun konees o vikaa.

:P



Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti *ding*
-Santtu-

Posts: 1,965

#22912 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti *ding*



Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#22913 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*



Joo, tota mäkin oon miettiny, että millon ne alkaa kyttäämään millä sivuilla me täällä roikutaan. En tiedä mistä mahtaa johtua, yahoo & gmail kuitenkin pelittää.

plus että keksin ongelmaan ratkaisun: mullahan on 3G puhelin ja siinä nettipaketti. Miksi siis en käyttäisi sitä *hymy*
Marjo

Posts: 1,796

#22914 • • Marjo pupuTupuna
Toi harmaus. *uuh* Huomaa heti, että tekis mieli vaan nukkua.
Ja sit toinen :( on ärsyttävä vaiva, joka ei meinaa lähtee pois..Toinen antibioottikuuri menosssa..*igor*
UnityF

Posts: 15,721

#22915 • • UnityF joo just se
Mun 10mm korvalävärireikä on kutistunu 6mm! *nyyh*
Jouduin olla ilman lävärii jonkiaikaa kun siihin olin onnistunu saamaan haavan ja sit se tulehtu jonka seurauksena reikä kutistu sinä aikana kun toi tulehus parani *nyyh*
Nyt joutuu aloittaa uudelleen venyttää 4mm *igor*
Kiva kun on nyt erikokoiset reijät korvis *igor*
Mark

Posts: 7,311

#22916 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
---
Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti *ding*

---


Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*



Yhessä mestassa kyylämulkku pomo blokkas klubitukseen pääsyn mun koneelta (ei eka antanu hommia ja sit ei ees huomauttanu mun surffailusta vaan 'stealthisti' blokkas sen). Urpot vaa käytti kiinteitä IP:tä joten otin seuraavan vapaan IP:n käyttöön koneelleni ja se idari vaan jatko niiden blokkaamista kunnes ilmeisesti anto olla. Ei tosin koskaan maininnu mulle mitn, vitu brainiac *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

dreamer

Posts: 199

#22917 • • dreamer Team HH

pupuTupuna, 6.9.2007 14:02:
Toi harmaus. *uuh* Huomaa heti, että tekis mieli vaan nukkua.
Ja sit toinen :( on ärsyttävä vaiva, joka ei meinaa lähtee pois..Toinen antibioottikuuri menosssa..*igor*


Isot sympatiat sinne*uuh*kamalaa, koita kestää muru*hali*

--
...Mut hei, miks ei...

Zapa

Posts: 1,393

#22918 • • Edited Zapa Mr Wrangler

-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
---
Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti *ding*

---


Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*



Joo estetty on. Hahaa onneks mä saan vaikuttaa siihen mitkä sivustot suljetaan meillä. Kiva kun ylläpito kyselee välillä, suljetaanko www.xyz.com jne. Joo eiku kiinni vaan, ei kuulu meidän alan sivustoihin tai työtehtävien hoitoon *pahis* Jos ne joskus ehdottaa mulle tärkeiden sivustojen sulkemista, niin vastauksen voi arvata *possu*
Marjo

Posts: 1,796

#22919 • • Marjo pupuTupuna

dreamer, 6.9.2007 14:07:
---
pupuTupuna, 6.9.2007 14:02:
Toi harmaus. *uuh* Huomaa heti, että tekis mieli vaan nukkua.
Ja sit toinen :( on ärsyttävä vaiva, joka ei meinaa lähtee pois..Toinen antibioottikuuri menosssa..*igor*

---

Isot sympatiat sinne*uuh*kamalaa, koita kestää muru*hali*



Kiits! *hali* Eiköhän tää tästä, jos nyt vaikka ois täsmälääke.
asdf

Posts: 3,155

#22920 • • asdf
Hyi vittu tääl duunis on perseestä. Ei oo yhtään kiinnostusta tehdä mitään.