päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,369 views

iriil

Posts: 371

#14381 • • iriil
En taida kohta pitää juhannuksesta ollenkaan. Viime juhannus ei ollut hyvä, tämä on ollut vielä huonompi tähän asti. Okei juhannus ei ole vielä oikeasti alkanutkaan mutta se on niin lähellä että käsitän tämän juhannus-ajaksi. Uah. Ystävän menettäminen ja nyt olen ehkä kartuttanut ei-toivottavaa kokoelmaani yhdellä. Se yksi olisi riitänyt, mutta tämä vaikuttaa jo toiselta. Prkl. Enkä edes tiedä kenen keuhoissa kääntäisi puukkoa, ehkä itseni. Toisaalta voisin tehdä sen myös toiselle. Uah.
Zandy

Posts: 273

#14382 • • Zandy
Tää ei vaan taida olla mun juhannus...ensin eilen puhkesi silmätulehdus, sitten tänään aamulla mp3-soitin meni rikki ja nyt äsken syödessä lohkesi iso pala takahampaasta. *eiei*

*poks*
KooKie

Posts: 4,338

#14384 • • KooKie aka. Petress Pan
Varoitus: Sisältää kunnon tunnepitoisen vinen ja kirosanoja.

JJJEP. Hyvää juhannusta itse kullekin säädylle. Meni tunmoiseks säädöksi sitten. Eka ilmotettiin, että lähdetään Poriin tänään kahdelta, sitten olikin tarkoitus lähteä neljältä, eikun viideltä... Viideltä soitettiin, että hups, lähdetäänkin vasta huomen aamulla kun tuli väliaikaisen kortin takia ongelmia ja puol seitsemältä, että eikun tuunko junalla nyt kahdeksalta, vai lähdenkö huomen aamulla muulla kyydillä, pois tosin olisi pakko tulla junalla kuitenkin. Siis mit vit?! Siinä vaiheessa ilmotin, että pitäkää keskenänne juhannus, mä jään kotiin.

Siis ttu, mitä paskaa. Voisko ihmiset joskus opetella pitää suunnitelmista kiinni? Ihan vitun sama mitä te keskenänne mokailette aikatauluja, mutta kun ootte tekemisissä mun kanssa, jolle täsmällisyys ja suunnitelmallisuus on hyvin tärkeää, ni vittu voisitteko edes yrittää käyttäytyy niinkuin suomalaiset eikä niinkuin jotkut vitun ranskalaiset?!

Ja se, että kiva maksaa kakskymppiä sovitusti aikataulussa noista ruoista, joita tonne hommattiin, mä haluun kyllä ne takaisin, vaikka tosin eihän tää sen tytön syytä oo, joka tota einespuolta on hoitanut. Vittu mä sanon, että jotkut ihmiset osaa sössiä asiat vituilleen. Saatana.

*dissaa**dissaa**dissaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#14385 • • Taika Guest
satais jo*hikoil*
MaSari

Posts: 1,986

#14386 • • MaSari space jammer
vituke, ärsyke *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#14387 • • Edited Annakins Guest

QSR, 22.6.2006 15:25:
---
Annakins, 21.6.2006 22:39:
---
QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. *uuh* Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.

---


Mun mielestä se elokuva on aivan äärettömän huono ja ne jätkät aivan h*lv*tin tyhmiä (vrt. "let's go to Afghanistan cos the nan bread is thiiiiiiis big there"). Mä en enää jaksa katsoa elokuvia, joissa mulle yritrtään tuputtaa jotain kurkusta alas.

edit: typo

---


tais mennä se pointti ohi: ne on vain ihmisiä niinkuin mekin. *vink*



[o]Jos en diggaa elokuvasta ja mielestäni päähenkilöt ovat idiootteja, niin en tajua pointtia? *hohhoijaa* Mä en tarvitse elokuvia muistuttamaan siitä, että maailma on täynnä paskaa, uutiset riittää.[/o]

Ehkä vähän turhaakin avautumista.

Tie Guantanamoon on päähenkilöitään kohtaan täysin kritiikitön eikä yhtään käsittele heidän motiivejaan lähteä Afganistaniin ja esittää vastapuolen täysin propagandistisessa valossa täysinä idiootteina. Ja ei, kyse ei ole siitä, että olisin eri mieltä kuin elokuvan tekijät vaan yksinkertaisesti siitä, että elokuva vain mielestäni on huono ja kritiikitön.
Avatar
#14388 • • + Guest
vihaan jo ny hyttysiä :( ja tänään on vasta juhannusaatto.
Saarre

Posts: 1,151

#14389 • • Saarre
sää espoossa = :( = i -> travel somero = sää = :) = zomg plz römpsää

--
*tähti* Full hearts cant lose

Kanifarmari

Posts: 479

#14390 • • Kanifarmari
Oon nukkunut koko viikon... Välillä herännyt syömään ja sit taas nukkunu päivät ja yöt*ding* Mikä ihme mua vaivaa??? Masentaa ihan kamalasti*nyyh* Onneksi pääsen hiljaisuuteen yksikseni*joo* Toivottavasti tää menee kohta pois
kilobitti

Posts: 2,419

#14391 • • kilobitti 1-2-3 techno

Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen *grr*



Ei näin, ei todellakaan näin*dissaa*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Curly

Posts: 11

#14392 • • Curly
Kengät hiertää eikä oo vaihtokenkiä mukana töissä.
UnityF

Posts: 15,721

#14393 • • UnityF joo just se
Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti. *uuh*
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli. *uuh*
Avatar
#14394 • • Equalizer Guest

UnityF, 23.6.2006 20:03:
Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti. *uuh*
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli. *uuh*



No tuleehan siel 3 elokuvaa nelosella peräkkäin
UnityF

Posts: 15,721

#14395 • • UnityF joo just se

Mosquito, 23.6.2006 20:11:
No tuleehan siel 3 elokuvaa nelosella peräkkäin



niimpä, laiha lohtu, no jos pakko ettii positiivisiä puolia niin ruokaa riittää ainakin kun tein senkin ihan turhaa niin isolle köörille.
Janisa

Posts: 2,226

#14396 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

UnityF, 23.6.2006 20:03:
Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti. *uuh*
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli. *uuh*



*lohduttel* Noo, mäkin istun toistaiseksi vielä töissä (kesäloma alkoi eilen.. *ding*)
Mutta ILMAN ruokaa ja nälkä on hillitön! *uuh*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

AnssiV

Posts: 1,798

#14397 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Jo ensimmäisen drinksun jälkeen alkaa tuntumaan sille että tämä ilta tulee menemään ihan päin prinkkalaa, ei alkoholin käytön tai sen aiheuttaman käytöksen takia vaan tietyistä muista syistä.. vittu, tähän loppui juominen sanon ma. *joo*
anis

Posts: 2,451

#14398 • • anis
Darra ja kahden tunnin päästä pitäis olla töissä. *poks*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

KuZ

Posts: 44

#14400 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
Neljän päivän lomailun jälkeen pitäisi taas tänään mennä "kotiin" santahaminaan. Kukin varmasti uskoo ettei paljon maittaisi...