Freja, 3.2.2009 18:47:
Mun rakas kone on kai hajoamispisteessä. Sekoilee ties mistä ja viimesimpänä sanoo et tuuletin ei toimi ja pitää kamalaa ääntä. En osaa ees helevetti soikoon tehdä asialle mitään
Oon nii käsi tietokoneiden kanssa ja tää viel lisää mun ahdinkoa. Sit viel ihminen, keneltä pyysin apua, sanoo vain "vaihda tuuletin". No jes.
No pyöriikö se tuuletin siellä takana? Jos ei niin kyllä se teholähde on siinä tapauksessa vaihdettava, itse oon kerran omasta koneesta semmoisen vaihtanut. Ota siis yhteyttä johonkin atk-liikkeeseen. Ei välttämättä maksa kuin jotain 50e töineen. Jos se pyörii, mutta pitää meteliä, voit koittaa puhdistaa sen vaikka purkissa myytävällä paineilmalla saa myös niistä nörttiputiikeista. Voit myös ottaa koneen sivulevyn pois ja kattoo toimisko sitten paremmin, ei ainakaan kuumene niin pahasti. Siis jos sulla on ihan normikone eikä mitään kannettavaa.
edit: tai ostat mulle 12-packin kaljaa ja pizzaa niin tuun selvittään vian, tunnen noitten koneiden sielunelmämän kohtuu hyvin, olenhan nörtti.