päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,438 views

Freja

Posts: 8,775

#28821 • • Freja Sihteeri
Sormet kohmees, jalat kohmees, ja muutenkin hirmu kylmä. Ja mul o kolme pitkähihastaki päällä mut silti.
Haluis lämpimään *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Septique

Posts: 441

#28822 • • Septique
Viikonloppu sujahti taas niin että. Tänää pitää lähtee taas takas haminaan B(
Takyon

Posts: 2,945

#28823 • • Takyon Möwkö
*ttu mitä paskaa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

illusion

Posts: 1,061

#28825 • • illusion team-sauna :D

Freja, 17.1.2009 21:26:
Sormet kohmees, jalat kohmees, ja muutenkin hirmu kylmä. Ja mul o kolme pitkähihastaki päällä mut silti.
Haluis lämpimään *igor*



! samatääl*grr* 465-hours, ja sit pääsee viikoks lämpimään*hihu*
Freja

Posts: 8,775

#28826 • • Freja Sihteeri

illusion, 19.1.2009 00:21:
! samatääl*grr* 465-hours, ja sit pääsee viikoks lämpimään*hihu*



95 aamua ni pääsee viideks viikoks. Silti vähä liian kaukana sekin päivä tähän vitutukseen nähden.
----
Paska päivä siis, vituttaa kaikki ja vituttaa joku ja vituttaa jokin.
Jotenki kiree fiilis enkä ny jaksais jotain asioita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#28827 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Kännykkä hajos eilen, kun kissa tiputti sen pöydältä ja meni moneksi palaseksi. Ei olisi nyt kyllä välttis rahaa ostaa uuttakaan*igor*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

vns

Posts: 276

#28828 • • vns
Vittuku en nää näillä ylitehokkailla piilareilla näyttöä kunnolla!! *senkin**senkin**kissatappelu**hmph*
Funktion

Posts: 1,720

#28829 • • Funktion over 9000
niinpä niin..

Niitä päiviä kun menee kamalan hyvin ja on hirveän iloinen, ja sitten... PAM! Kaikki mahdollinen mikä vaan voi yksinkertaisesti saada maihin tapahtuu tasan yhtäaika...

Jee! Thank you karma, even though I don't have a f*cking clue what have I done this time...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Muikku

Posts: 427

#28830 • • Muikku
Tulee tekstari: Hei Muikku, mites jaetaan se osallistuvan runouden esitelmä?

Minä: Millon se on?

Huomenna...


(¤(/%)#)##¤ *nuha**igor**grr*
Horzi

Posts: 646

#28831 • • Horzi FINRG Recordings
ÄÄÄÄÄÄ!

Kerrankin kun olis ollu ilmasta rahaa jaossa niin epäonnistun jonkun pikku jutun takia....

*eiei* *uuh*
domi

Posts: 7,069

#28832 • • domi Työn sankari.
Ja vittu unohdin aamukiukussani ottaa lääkkeet...nyt sit tietää et tulee varmasti vitun hyvä olo jossain vaiheessa.
Avatar
#28833 • • Sunshine^82 Guest
Ahdistavaa tämä työttömyys, kun tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja tuntuu että on lähipiirissä yksin tässä tilanteessa. *uuh*
Heli

Posts: 1,489

#28834 • • Heli vai kuka se oli

Sunshine^82, 20.1.2009 10:32:
Ahdistavaa tämä työttömyys, kun tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja tuntuu että on lähipiirissä yksin tässä tilanteessa. *uuh*



veit sanat suustani. *lohduttel*

--
ei se väärin ole.

KooKie

Posts: 4,338

#28835 • • KooKie aka. Petress Pan
Äyh, tajusin, ettei mulla ole mitään mieltä mennä sotahistorian kurssille, koska joutuisin kuitenkin olemaan poissa useilta luennoilta työvuorojen takia. Toivottavasti ko. kurssi järjestetään ensi vuonna, ja mulla on silloin paremmat mahdollisuudet osallistua. Sotahistoria on mun all-time-favourite -aihealue. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anu

Posts: 158

#28836 • • Anu
Koulutehtävien kasautuminen aargh!! Ja mikä siinä on, etten osaa lukea nettilinkkien aineistoja, vaan mun pitäis olla epäekologinen ja PRINTATA kaikki ennenku rupeen tajuamaan mitään...!?

Kuka käskee opiskella täyspäiväisen duunin ohella?, ei toimi pää enää tähän aikaan... *hmph*
JaUHomAto

Posts: 395

#28837 • • JaUHomAto väärä nimi

Anu, 20.1.2009 18:20:
Koulutehtävien kasautuminen aargh!!



sama. täs on nyt kuus isompaa projektii, jotka pitäis saada tehtyy ja palautettuu parin kuukauden sisäl. ja tänään tuli taas kolme lisää, niin niin... *pökr*
tässä alkaa oleen jo ihan sekasin mitä pitäis tehdä ja millon pitäis palauttaa, huoh! *hmph*
RiD

Posts: 2,817

#28838 • • RiD Nukemi
Vedin vahingossa hyvältä kaverilta olkapään sijoiltaan reeneissä. Vahinkoja sattuu, mutta nihkee fiiwis.

--
*super* *possu*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#28839 • • peikkolapsi miisa the maskotti
helmikuun työvuorolista... *kissatappelu*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Avatar
#28840 • • niomic Guest

KooKie, 20.1.2009 15:18:
Äyh, tajusin, ettei mulla ole mitään mieltä mennä sotahistorian kurssille, koska joutuisin kuitenkin olemaan poissa useilta luennoilta työvuorojen takia. Toivottavasti ko. kurssi järjestetään ensi vuonna, ja mulla on silloin paremmat mahdollisuudet osallistua. Sotahistoria on mun all-time-favourite -aihealue. :(



Eiks möhkäle oo kertonu sulle et ekan ja vikan merkityksellisen sodan voitti Royce Gracie ja Gracie Jiu-Jitsu ja tän hetken kovin sotakenraali on Eemelin Fedori itänaapurista. Sun Tzu, Machiavelli, Daimios etc. ain't shit!