päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,024 views

Freja

Posts: 8,775

#28781 • • Freja Sihteeri
Au, au, au. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28782 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Eka täys työviikko joulun lomien ja pyhien jälkeen! Miten tästä taas selviää?! *poks* *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kipinä

Posts: 144

#28783 • • Kipinä Jonna
Hmph... lomareissulle huomenna ja niin mun tuuria, että mua paiskataan antibioottikuurilla just nyt. *uuh*
pirpeli

Posts: 5,533

#28784 • • pirpeli
Näin ikävää unta ja nyt on kamala kaipuu kullan kainaloon. Tää työpäiväkin tuntuu lähteneen käyntiin jotenkin tahmeasti. Tuleva palaveri mietityttää, ja on väsy olo.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Liina

Posts: 161

#28785 • • Liina Ratamurmeli
Tuntuu että molemmat ala viisaudenhampaat yrittää puskee ulos ja ihan killissä. Ylhäältäkin yrittää, mutta se ei oo vaivannu. Pitäis varmaan hampitohtorille uskaltautuu... *poks**pökr*
maiu

Posts: 328

#28786 • • maiu ..miau..
mä en ala. epistä. *nyyh*

--
sitä saa, mitä tilaa

Horzi

Posts: 646

#28787 • • Horzi FINRG Recordings
Niska on aivan helvetin kipee.
paupau

Posts: 655

#28788 • • paupau Tuhma Bambi
Onpa ihan helvetin siistiä palata taas Suomeen ja alkaa tekee koulua raivolla.. NAAAT!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#28789 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
pari tuntia unta ja kiireisin työpäivä ikinä *poks*

--
dasinoaisnvs

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28790 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nkuin ihan helvetin huonosti ja nyt oon ihan pirun huonolla tuulella! *poks* Pääsis vaan kotiin peiton alle mököttämään..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sand3

Posts: 1,157

#28791 • • Edited Sand3 satuolento

Super-Kerttu, 13.1.2009 07:55:
Nkuin ihan helvetin huonosti ja nyt oon ihan pirun huonolla tuulella! *poks* Pääsis vaan kotiin peiton alle mököttämään..



Samma här *uuh* Ja sit toinen yritti tehdä mukamas hyvän pilan keskellä yötä, piiloutui peiton alle, kun olin vessassa ja sitten, kun tulen takaisin nukkumaan huutaa täysiä BÖÖ! Mun huumori ei yhden aikaan yöllä riittänyt tähän :(

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#28792 • • Freja Sihteeri

Sand3, 13.1.2009 08:04:
Ja sit toinen yritti tehdä mukamas hyvän pilan keskellä yötä, piiloutui peiton alle, kun olin vessassa ja sitten, kun tulen takaisin nukkumaan huutaa täysiä BÖÖ! Mun huumori ei yhden aikaan yöllä riittänyt tähän :(



:DDD
Sori mä tiiän ei sais nauraa mut.. mä jouduin ehkä vähä tirskuun tälle. khih ^__^

Mut joo ymmärrän kyl et yöllä ei aina riitä huumori. Itekin nukuin yön jokseenkin huonosti ja heräillen, mut onneks en nähnyt painajaisia.
Aamul oli kuitenkin vaikee herätä ja torkutin kelloa yhteensä tunnin, koska olin nii väskä ja kaiken lisäks peiton ulkopuolella oli kylmä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#28794 • • Freja Sihteeri
Huoh. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#28796 • • sapeli jokukukamikä?
Äh, vähän meinaa stressata lomalle lähtö, kun tuntuu siltä että ei ehdi tekemään kaikkea mitä pitäisi ennen lähtöä. *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#28797 • • Annakins Guest
4 vuotta *uuh*
tiiplis

Posts: 1,043

#28798 • • tiiplis also available in sober
Nimitysuutiset. Ei se ehkä niin sureta mutta kyllä meni viimeinenkin usko tähän putiikkiin.

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#28799 • • Freja Sihteeri

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been