päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,134,888 views

Aztee

Posts: 686

#30061 • • Aztee
alaselkää särkeny jo 4päivää :( hierojaa huutais
ninscu

Posts: 635

#30062 • • ninscu candydelic
Mulle ilmestyi yön aikana kolme punaista pilkkua reiteen ja iski kunnon vainot päälle et ne johtuu jostain vakavasta sairaudesta.. *hikoil*

--
.. grooving with the eternal now ..

kinderi

Posts: 1,783

#30063 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mökömökö *dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Doriana

Posts: 20

#30064 • • Doriana päivän pahin pessimisti
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(

--
Nothing is real when I wake up.

Amma

Posts: 2,383

#30065 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän :(:

Doriana, 19.12.2009 22:59:
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(


Ikähän ei valitettavasti ole mikään mittari varsinkaan henkisen kehityksen suhteen, jos niin voi sanoa. Esim. sitä ajatteli silloin joskus koulukiusattuna, että vähänkö siistiä kun sitten aikuisena menee töihin, niin kukaan ei kiusaa. Sitä ajatteli, että aikuiset on fiksuja, aikuiset ei kiusaa. Kunnes karu todellisuus iski päin näköä - on olemassa myös työpaikkakiusaamista ja ties mitä muuta. Pahaa oloa puretaan toiseen ihmiseen tavalla jos toisella, kun omaa oloa ei osata käsitellä. Toivottavasti teillä asia saadaan selvitettyä.

--
*etsiskel*

Doriana

Posts: 20

#30066 • • Doriana päivän pahin pessimisti

Replying to päivän :(:

Amma, 19.12.2009 23:29:
---
Doriana, 19.12.2009 22:59:
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(

---

Ikähän ei valitettavasti ole mikään mittari varsinkaan henkisen kehityksen suhteen, jos niin voi sanoa. Esim. sitä ajatteli silloin joskus koulukiusattuna, että vähänkö siistiä kun sitten aikuisena menee töihin, niin kukaan ei kiusaa. Sitä ajatteli, että aikuiset on fiksuja, aikuiset ei kiusaa. Kunnes karu todellisuus iski päin näköä - on olemassa myös työpaikkakiusaamista ja ties mitä muuta. Pahaa oloa puretaan toiseen ihmiseen tavalla jos toisella, kun omaa oloa ei osata käsitellä. Toivottavasti teillä asia saadaan selvitettyä.



Se on kyllä huomattu ettei ikä ole mikään mittari henkisessä kehityksessä. Ja aikuiset on melkeenpä tyhmempiä kun lapset (ja jos joku tästä loukkaantuu niin sanontahan on että totuus tulee lapsen suusta ;P) jotka osaavat hiukan paremmin sopia asiat.
Veikkaan että asia saadaan selvitettyä, vaikka siinä jonkun itsetunto ehkä matkalla saattaa kolhiintua. Mutta jossei muuten niin kantapään kautta, eikö? :)
Mä oon jo oppinu jättämään työasiat töihin, ei niitä kannata kotiin tuoda. Välillä se vaan on vaikeempaa..

--
Nothing is real when I wake up.

turquoise

Posts: 732

#30067 • • Edited turquoise e-ra2co
Eilen teki sama kaveri oharit about kolme kertaa (kiva, että muutat mieltäsi ilmoittamatta minulle). Sit menin semmosen ystäväpojan perässä baariin ja sen kaverin uusi nainen, jonka näin ekan kerran, oli aivan naurettavan mustasukkainen. Loppupeleissä en olis saanut enää puhua mun kaverille mitään, kun se muija lähetti semmosii häränsilmii että oksat pois. En oikein osaa käsittää, koska yritän aina suhtautua ihmisiin positiivisesti ja juttelin kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Lisäks siinä samassa baarissa oli muutenkin niin tosi vittumaisia ihmisiä... Kerääntyy jatkuvasti paskaa niin paljon niskaan, vaikka mitään en ees tee, että ei olis ihme jos vielä pimahdan ja pamautan seuraavaa mulkkua turpaan. *uuh*

E. En kyl oikeesti harrasta / kannata tommosta alkukantasta menoo.

E2. Onneks mun päivää piristi ees vähä ihan käsittämättömän epäonnistunut tatuoinnin suunnittelu. En kerro, että mitä tosta piti tulla, mutta lopputulos näyttää kahdella jalalla kävelevältä sudelta, jolla etutassut sojottaa eteenpäin kuin unissakävelijällä. Kuukin on taustalla.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Amuck

Posts: 2,396

#30068 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän :(:

2la, 21.8.2007 10:08:
I feel you man. Oon ihan paskana kun vähänkin huomaa ilmojen viilentyneen. Ennen kesän loppuessa olo oli korkeintaan haikea, mutta viime talvena kaamos iski nuijalla naamaan niin kovaa että pelottaa ajatellakin tulevaa talvea.

Millä vitulla mä tästä selviän. Haluan talviunille.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa huomisen jälkeen alkaa taas pikkupikkuhiljaa valo valloittaa. Jos tuonne helmi-maaliskuuhun nyt jaksaisi sinnitellä hengissä. Unghh.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Freja

Posts: 8,774

#30069 • • Freja Sihteeri
Sitä pitäis pakata ja palata jälleen kerran todellisuuteen :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#30070 • • Timce
Brittany Murphy on kuollut. :( Ikävä uutinen. Oli niin "söpö" tapaus ja Sin Cityssä loistava.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

inneah

Posts: 704

#30071 • • inneah ...Trust no one...
Brittany oli kyl söpskä :(

Henk.koht tykkäsin hänen rooleistaan.

--
nahkalakanat

kinderi

Posts: 1,783

#30072 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vitun hienoa, liittymä meni kiinni. Viikonloppuna maksanu laskut, rästit ja muut.. Kivaaaaa!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

domi

Posts: 7,069

#30073 • • domi Työn sankari.

Replying to päivän :(:

kinderi, 21.12.2009 10:45:
Vitun hienoa, liittymä meni kiinni. Viikonloppuna maksanu laskut, rästit ja muut.. Kivaaaaa!


Mut jos oot maksanut viikonloppuna ilman sitä ettet ole ilmoittanut heille erikseen siitä, menee 1-2 päivää ennenkuin ko. suoritukset näkyy heidän järjestelmässään.
Freja

Posts: 8,774

#30074 • • Freja Sihteeri
Alan oleen todella väsynyt, huonot yöunet alkaa näkyä jo aika voimakkaasti psyykkisessä hyvinvoinnissa. Vähän liian herkällä tuulella.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30075 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :(:

Freja, 21.12.2009 21:15:
Alan oleen todella väsynyt, huonot yöunet alkaa näkyä jo aika voimakkaasti psyykkisessä hyvinvoinnissa. Vähän liian herkällä tuulella.



Ei tunnu hyvälle nuo oireet. Mikset kävisi hakemassa sairaslomaa? *hali*
Freja

Posts: 8,774

#30076 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän :(:

Aurinkoneiti, 21.12.2009 21:23:
Ei tunnu hyvälle nuo oireet. Mikset kävisi hakemassa sairaslomaa? *hali*



Oli just.. Yritän ny täs sinnitellä viel 2 päivää, sitten on joululoma kuiteskin.. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Claquesous

Posts: 3,206

#30078 • • Claquesous viidettä kolonnaa
KELA lähetti synttärilahjaks kirjeen, jossa ne pyytää mun suostumusta päätöksen oikaisemiseen. Ilmeisesti mä oon saanu aivan liikaa rahaa, koska sekä KELA ja Valtionkonttori on maksanu mulle. Valtionkonttori makso mulle 10.12. 83,09e, josta nettona tilille kilahti kokonaiset 35,01e. Syynä syksyllä tapahtunut pyöräilyonnettomuus, jonka takia olin saikulla kk:n. Tämän vuoksi KELA saattaa periä kokonaan, osittain tai jättää perimättä 19.9.-18.10. maksetut 92,60e. Jos en anna suostumustani, peruspäivärahani, joka viimeksi katsoessani oli 3e/pvä, voidaan joko katkaista tai vähentää.

--
32. of December

Miltzu

Posts: 188

#30079 • • Miltzu

Replying to päivän :(:

Claquesous, [urlTämän vuoksi KELA saattaa periä kokonaan, osittain tai jättää perimättä 19.9.-18.10. maksetut 92,60e. Jos en anna suostumustani, peruspäivärahani, joka viimeksi katsoessani oli 3e/pvä, voidaan joko katkaista tai vähentää.



Oikeesti kenen luvalla mun verorahoilla ylläpidetään tollasta sirkusta?!?

Menee samaan kategoriaan kun nykyään postissa kivasti kulkevat huomautukset, "ajoit 50 km/h alueella tolppaan 54 km/h, hyi sinua". Voihan sitä rahaa tollaseenkin tuhlata.

Päivän :( = Meidän HR on taas kädettänyt ihan kunnolla ja on tässä tää päivä arvottu että saanko tammikuussa mistään palkkaa kun oon 1.1. alkaen Australian yhtiön kirjoilla mutta mulla ei ole sinne vielä viisumia, ja ilman viisumia ei saa maksaa palkkaa, ja viisumia ei ole koska sain EILEN työsopparin allekirjoitettavaksi. Vasta elokuusta asti suunniteltu mun Ausseihin muuttoa niin hyvissä ajoin ovat taas liikkeellä.

Eihän mulla tammikuussa olekaan maksettavana kun normaalisti Suomeen lainanlyhennykset & vastikkeet 1500 euroa ja Ausseissa mm. takuuvuokra ja tammikuun vuokra yhteensä n. 3000 euroa. Totta vitussa multa löytyy tuo takataskusta niin että voivat jättää kuukauden palkan väliin...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Freja

Posts: 8,774

#30080 • • Freja Sihteeri
Huoh kun ei iskällä tuo pää enää toimi mitenkään parhaalla mahdollisella vaihteella... :( pitäis jaksaa vaan ymmärtää. Välil kuitenkin vaan surettaa, eikä sitä ikinä täydellisesti ymmärräkään koska itse tajuaa kuitenkin kaiken mitä ympärillä tapahtuu. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been