päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,022 views

Calumet

Posts: 216

#30021 • • Calumet

Replying to päivän :(:

Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D

---


Ei nii.

Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä. Toki ei muutenkaan huonoja. :)
Avatar
#30022 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D

---


Ei nii.

---
Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä. Toki ei muutenkaan huonoja. :)



No sä ootki 18.
Avatar
#30023 • • Reivaaja Guest
Kelailin taas vaihteex kuinka säälittäviä te ootte, mut sit muistin, et en oo seurustellu 8 vuoteen. Se ei vielä oo :( vaan se et muiden silmis oon six säälittävä.

Itsetietoisuus varmaan sanalla sanoen. :(
$

Posts: 1,802

#30024 • • $ Destination weekend!

Replying to päivän :(:

Lauruska, 9.12.2009 15:38:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(

---


Mä ostin itselleni 25vee synttärilahjaksi ensimmäisen silmänympärysvoiteeni :) Se on tosin kosteuttava eikä ryppyvoide. Ryppyvoiteita en lähtis viel näin nuorena käyttään.

Oon tietävinäni, että 25vuotiaasta eteenpäin kantsii käyttää silmänympärysvoidetta, ja ryppyvoiteita vasta 30+.



Isääni lainaten: "Rasvattu vanha ryppyinen iho näyttää paremmalta, kuin rasvaamaton ryppyinen iho."

Älkää tytöt huoliko. Nättejä olette pienistä rypyistä huolimatta :)
inneah

Posts: 704

#30025 • • inneah ...Trust no one...

Replying to päivän :(:

KooKie, 9.12.2009 16:52:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(

---


Mua ottaa aivoon olla nainen. Jos olisin mies, ne naururypyt silmäkulmissa olisivat vain charmikkaita - itse koen ne todella ihastuttaviksi vastakkaisella sukupuolella. Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D



Joo ne on aika ihania kyl miehillä, itsellä ei niin ihania. Muutenki aina ollu jotenki ryppyset (:D ) silmät et turhat ryppyjen tulot voisin jättää sinne +50 vuoteen.
Itse en ole mitenkään ryppyvastainen mutta jotenkin vähän apaattiseks veti kun tajus ettei tästä tosiaan enään nuorru, selkäviat ja rypyt jo tulleet, what's next?!

--
nahkalakanat

inneah

Posts: 704

#30026 • • inneah ...Trust no one...

Replying to päivän :(:

Lauruska, 9.12.2009 15:38:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(

---
Oon tietävinäni, että 25vuotiaasta eteenpäin kantsii käyttää silmänympärysvoidetta, ja ryppyvoiteita vasta 30+.



No oli niin edullinen et ostin. Ja en mä nyt tajunnu et ryppyvoiteilla ja silmänympärys voiteilla nyt niin isoa eroa on :D olin vissiin väärässä.

--
nahkalakanat

KooKie

Posts: 4,338

#30027 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to päivän :(:

Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D

---

Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä.



No MILFfeiksi nyt useimmiten kehaistaan niitä naisia, jotka pyrkivät näyttämään ikäistään nuoremmilta (mm. rasvoin ja tehokkaampien vippaskonstien avulla), siksi tuo kursivoitu kohta ylemmässä postauksessani.

Ja toisaalta totta tuo Reivaajankin postaus siitä, että sä olet 18. Nyt MILFfit ovat "eksoottisia pakkauksia", mutta epäilisin parin vuosikymmenen tiputtavan "eksoottisen pakkauksen" määritelmästä pari vuosikymmentä pois. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Calumet

Posts: 216

#30028 • • Edited Calumet

Replying to päivän :(:

KooKie, 9.12.2009 18:54:
---
Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D

---

Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä.

---


No MILFfeiksi nyt useimmiten kehaistaan niitä naisia, jotka pyrkivät näyttämään ikäistään nuoremmilta (mm. rasvoin ja tehokkaampien vippaskonstien avulla), siksi tuo kursivoitu kohta ylemmässä postauksessani.

Ja toisaalta totta tuo Reivaajankin postaus siitä, että sä olet 18. Nyt MILFfit ovat "eksoottisia pakkauksia", mutta epäilisin parin vuosikymmenen tiputtavan "eksoottisen pakkauksen" määritelmästä pari vuosikymmentä pois. :D

Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.

On niitä milffejä imo ihan luonnonkauniitankin. :)

Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
Avatar
#30029 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.

Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.


Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?

No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.

Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.

Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)
Calumet

Posts: 216

#30030 • • Calumet

Replying to päivän :(:

Reivaaja, 9.12.2009 19:25:
---
Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.

Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.

---

Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?

No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.

Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.

Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)

Oli se sulle joo.

Vastaus oli huono syistä että.

1. Kysyin perustelua sinun mielipiteeseesi.

2. Halusit vaan vittuilla mulle.

Ironiaa en ymmärtänyt, totta. Mutta häpeää sä et mua saanut tuntemaan, voi olla että mulla on sit sairaan hyvä itsetunto.
Avatar
#30031 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 9.12.2009 19:39:
Oli se sulle joo.

Ai oli?


Vastaus oli huono syistä että.

1. Kysyin perustelua sinun mielipiteeseesi.

2. Halusit vaan vittuilla mulle.



Olin lisäämässä jotain tyyliin et: ei sulle kelpaa vastaus aikakäsityksesi tai universumisi ulkopuolelta tai jotain.. Mutta. Ajattelin jo olleeni niin sikanokkela, ettei tekstini olisi enää kaivannut sitä.


Ironiaa en ymmärtänyt, totta. Mutta häpeää sä et mua saanut tuntemaan, voi olla että mulla on sit sairaan hyvä itsetunto.



Nuoruuden maniaa, mut kyl se kato siitä.

Mut hei! mix mä en sais vittuilla sulle?
Calumet

Posts: 216

#30032 • • Calumet

Replying to päivän :(:

Reivaaja, 9.12.2009 19:43:
---
Calumet, 9.12.2009 19:39:
Oli se sulle joo.

---
Ai oli?


---
Mut hei! mix mä en sais vittuilla sulle?

Oli, quotesin ehkä vähä väärin.

En mielestäni oo kieltäny, korjaa jos oon väärässä? :O
Ihmetyttää että miks sun tarvii aina vittuilla kaikille?
kinderi

Posts: 1,783

#30033 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
No kun pläääääääh :(

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#30034 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 9.12.2009 23:33:
En mielestäni oo kieltäny, korjaa jos oon väärässä? :O
Ihmetyttää että miks sun tarvii aina vittuilla kaikille?


No mutta kieltäisit jos pystyisit. Jos jaotellaan erikseen kaikki ja minä, niin kaikki on vittuillu mulle siinä missä minä kaikille. Toki rajat vetäessä toinen pää jää väistämättä terävemmäksi.
Calumet

Posts: 216

#30035 • • Calumet

Replying to päivän :(:

Reivaaja, 10.12.2009 10:07:
---
Calumet, 9.12.2009 23:33:
En mielestäni oo kieltäny, korjaa jos oon väärässä? :O
Ihmetyttää että miks sun tarvii aina vittuilla kaikille?

---

No mutta kieltäisit jos pystyisit. Jos jaotellaan erikseen kaikki ja minä, niin kaikki on vittuillu mulle siinä missä minä kaikille. Toki rajat vetäessä toinen pää jää väistämättä terävemmäksi.

En itseasiassa välttämättä kieltäis. Saanu nauraan sun postauksille monia kertoja muunmuassa atm.

Mietin sitä vaan että kun klubbaria lukee, niin usein sinä ja joku toinen vittuilette toisillenne. Et sä nyt voi joka kerta olla "uhri"!

Toisaalta sä kyllä saat keskustelua aikaseks, mitä luutavasti haetkin trollailullas ja joku idiootti lähtee aina mukaan (valitettavästi se olin tälläkertaa mä). Keskustelu olis hyvä juttu jos se pysyis asia linjalla!!!
Avatar
#30036 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 10.12.2009 16:32:
..Mietin sitä vaan että kun klubbaria lukee, niin usein sinä ja joku toinen vittuilette toisillenne. Et sä nyt voi joka kerta olla "uhri"!


No en aina, mut tosi usein ainakin.


Toisaalta sä kyllä saat keskustelua aikaseks, mitä luutavasti haetkin trollailullas ja joku idiootti lähtee aina mukaan (valitettavästi se olin tälläkertaa mä).


Nyt ollaan ytimessä, idiootti. Ytiedätkö sen sanonnan idiooteista ja väittelyistä?


En itseasiassa välttämättä kieltäis. Saanu nauraan sun postauksille monia kertoja muunmuassa atm. ...Keskustelu olis hyvä juttu jos se pysyis asia_linjalla!!!


Eli annat luvan mulle olla värikäs ilman kontrastia?
Calumet

Posts: 216

#30037 • • Calumet

Replying to päivän :(:

Reivaaja, 10.12.2009 16:47:
---

Nyt ollaan ytimessä, idiootti. Ytiedätkö sen sanonnan idiooteista ja väittelyistä?

---

Eli annat luvan mulle olla värikäs ilman kontrastia?

Tiedän.

Et sä mun lupaa siihen ennenkään oo tarvinnut. Mutta jos sen nyt tarvit niin annan sit.
wiwi

Posts: 1,575

#30038 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :(:

KooKie, 9.12.2009 16:52:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:

Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
---

Mua ottaa aivoon olla nainen. Jos olisin mies, ne naururypyt silmäkulmissa olisivat vain charmikkaita - itse koen ne todella ihastuttaviksi vastakkaisella sukupuolella. Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa;D


No mutta! Silmärypythän ovat vallan ihastuttavia - sekä miehillä että naisilla. :) Pienet iän merkit vaan kaunistavat ihmistä. (Ymmärrän toki että kirjoitit kommenttisi hampaat irvessä ja syvää epätoivoa surkean kohtalosi takia tuntien.)

Tajusin tän keskustelun myötä etten ole ikinä ajatellut että alkaisin käyttää ryppyvoiteita. Enkä kyllä ajattele vieläkään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#30039 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän :(:

Calumet, 10.12.2009 17:49:
---
Reivaaja, 10.12.2009 16:47:
---

Nyt ollaan ytimessä, idiootti. Ytiedätkö sen sanonnan idiooteista ja väittelyistä?

---

Eli annat luvan mulle olla värikäs ilman kontrastia?

---
Tiedän.

Et sä mun lupaa siihen ennenkään oo tarvinnut. Mutta jos sen nyt tarvit niin annan sit.



Kato nyt. Ei sitä aina tartte tapella. Hieno konsensus saatiin aikasex.
Avatar
#30040 • • Lilly Guest
kipee olo *nuha* taas.