Replying to päivän :(:
Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.
Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?
No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.
Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.
Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)