päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,454 views

anniharha

Posts: 1,937

#21361 • • anniharha
Oon koittanut motivoida itseäni nukkumaan jo kolmen tunnin ajan, että kykenisin aamulla duuniin, mut ei ota onnistuakseen. Jos ei tapahdu yliluonnollista asennemuutosta parin tunnin aikana, niin taitaa olla aika lopultakin ottaa ne loparit joista oon haaveillut jo kuukauden. Tulee nälkäinen kesä :(

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#21362 • • Freja Sihteeri
Vaikka illalla väsy olikin, ei uni meinannut tulla, ja heräilin pitkin yötä. Nyt oon ihan silmät ristissä ja rikkipoikkiväsy. Toivottavasti tästä piristyis vielä.

Pakko mennä junalla töihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sinza

Posts: 2,227

#21363 • • Sinza
Rivariasuminen on kaikin puolin muuten ihanaa *sydän*, mutta mulla on sama ongelma kun tuossa edellä jo muutamilla, mä pelkään ja vihaan ötököitä ihan sikana! Kerrostalossa niistä ei juurikaan ollut mitään ongelmaa, viidennessä kerroksessa kun asusti. Mutta nyt kun ovi takapihalle usein on auki, sieltä tulee jos jonkinmoista ökkimönkiäistä sisään, enimmäkseen amppareita *uuh*. Ja mä saan puolikkaita sydänkohtauksia joka kerta *nyyh*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Verano

Posts: 4,649

#21364 • • Edited Verano Merituuli
Tän piti olla se päivä, jolloin ihan oikeasti pääsen takaisin töihin. Jolloin toi vitun käsi on oikeasti terve, jolloin sitä ihan oikeasti voi käyttää normaalisti ja hakata noita muutamaa näppäintä tuossa oikealla kahdeksan tuntia. Miksi helvetissä tahdonvoima ei voisi riittää.

Vittu, yritä tässä nyt sitten olla ajattelematta kaikkia niitä asioita, joita ei vieläkään voi tehdä, ja kuinka helvetin kauan tässä vielä menee, että voi elää ihan normaalia elämää.

Ed. laskin tossa, et oon käynyt kymmenen kertaa lääkärillä, joista kolme käyntiä fysiatrilla ja yksi ortopedillä. Fysioterapiaan olen saanut kolme lähetettä, yhteensä viisitoista käyntikertaa. Olen saanut kolme kertaa kortisonipistoksia, yhteensä viisi pistosta. Olen saanut kylmähoitoa, sähköhoitoa, ultraäänihoitoa, ESWT-hoitoa (Extracorporeal Shock Wave Therapy) plus vielä joitain laitteita on käytetty, joiden nimiä en muista. Olen syönyt nivelrikkoon tarkoitettuja tulehduskipulääkkeitä kolme kuukautta. Niskoja ja selkää on sekä hierottu että niksauteltu. Plus kotihoidot päälle. Jne jne.

Niin ja oon imuroinut kaksi kertaa viimesen kolmen kuukauden aikana. Plus mitä kaikkea tsiljoonaa asiaa on joutunut välttämään. Kuten tätä kirjoittamista myös, duunisimulaatiota tässä tehdessä tulos on mitä riemukkain. Oikea käsi kohta varmaan surkastuu, enkä osaa käyttää enää kuin vasenta.
Samu81

Posts: 1,224

#21365 • • Samu81 kokolihaa
Väskää sekä niskat kipeät *poks*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#21366 • • Annakins Guest

illusion, 8.6.2007 23:11:
---
opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.

---


hehe se Mikkeli on semmonen persläpi ei palveluita kaupunki!



Kyllä ne Helsinginkin uimahallit menee kiinni kesäksi.
Kit^

Posts: 798

#21367 • • Kit^ ihme höpöttäjä
höh.. nukuin pommii, enkä päässy sittekää pyöräilee.. piti ottaa bussi *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#21368 • • Annakins Guest

Verano, 11.6.2007 09:01:
Tän piti olla se päivä, jolloin ihan oikeasti pääsen takaisin töihin. Jolloin toi vitun käsi on oikeasti terve, jolloin sitä ihan oikeasti voi käyttää normaalisti ja hakata noita muutamaa näppäintä tuossa oikealla kahdeksan tuntia. Miksi helvetissä tahdonvoima ei voi riittää.

Vittu, yritä tässä nyt sitten olla ajattelematta kaikkia niitä asioita, joita ei vieläkään voi tehdä, ja kuinka helvetin kauan tässä vielä menee, että voi elää ihan normaalia elämää.



*lohduttel*
Optik

Posts: 1,691

#21369 • • Optik Piikkisika/Outopallo

opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.



Öö.. totanoin

Sport Club on auki kesäisinkin, uimarantoja ja muita sellaisiksi luokiteltavia on toistakymmentä ja mitä olen niillä käynyt, ei siellä ole ken&barbie-mitoissa oikeastaan kukaan.. Samanlaisia suomalaisia persjalkoja ne on kaikki täynnä, läskeineen ja selluliiteineen.

Miten olis ihan sit ihan tälläset simppelit jutut kuten punnerrukset, vatsalihasliikkeet, juoksulenkit yms? Korvaavaa liikuntaa on helppo keksiä.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Tiia

Posts: 352

#21370 • • Edited Tiia
Aika yökkö olo. Kurkku kipee, ei tuu ääntä ja väsyttää. *poks*
Koita tässä nyt sitten olla ilonen, hymyillä ja auttaa asiakkaita. *hmph*
Freja

Posts: 8,775

#21372 • • Freja Sihteeri
Mikään ei oikeen piristä mua. Koko ajan vaan enemmän ja enemmän tulee sellanen... jumiolo. Ei väsytä sillee, vaa jumittaa vaan ja tekis mieli itkee ilman syytä.

Asiakkaat piristäis, mut niitäkään ei oo *uuh*

No jos illal piristäis pump ja Maija.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#21374 • • asdf
Vittu et ärsyttää ihan kaikki just nyt.
Avernian

Posts: 7,451

#21376 • • Avernian Kerettiläinen
Höh. Supernatural on ainoa mitä oon telkasta kattonut edes epäsäännöllisesti, ja nyt se on bumpattu tuntia myöhemmäksi niin ei voi katsoa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Trixie

Posts: 1,342

#21378 • • Trixie
Oharit. Mitään en niin paljoo ystävyydes inhoo ja vihaa kun et ystävä tekee oharit. Saa tuntemaan ittensä todella petetyx ja toisen välittäminen menettää merkityksen*hmph* Vittu et suututtaa*grr*

--
face your fears and live your dreams

Saara

Posts: 1,954

#21379 • • Saara #2970
Hajottaa niin saatanasti.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

inneah

Posts: 704

#21380 • • inneah ...Trust no one...
Äidillä todettiin rintasyöpä *uuh*

--
nahkalakanat