päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,515 views

Avatar
#21401 • • Edited cjet Guest
*uuh* Viikon kolmas maanantai.. Poikkeuksellista että eka oli kaikista kivin..
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#21402 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänäänkään ei oikein jaksais yrittää keskittyä mihinkään :/

--
dasinoaisnvs

lunake

Posts: 800

#21403 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tää on kyl jo eilisen, mut ystävän näätyli kuoli tapaturmaisesti. *uuh**nyyh**poks*

--
Hedelmällisyys on påp!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21404 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

astaroth, 12.6.2007 17:19:
välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen



Mistä aivoista sä oikeen puhut :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

crissy

Posts: 1,958

#21405 • • crissy
pukkaa masentamaan...
Avatar
#21406 • • jesus Guest
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla *senkin* (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille *joo*
Nomade

Posts: 182

#21407 • • Nomade 1:100 000
Tää maailman ärstyttävin jäde-banneri...

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Kit^

Posts: 798

#21408 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ollu tosi turhia tapaamisia ja luentoja koko päivän. tahtoo jo kotii. (tosin sillonki joutuu taas kirjottaa.)

kuinka paljon tehokkaammin ois voinu aikansa käyttää ellei joutuis istuu tääl pakollisissa tilaisuuksissa. huoh. *justjoo*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#21410 • • Equalizer Guest
eipä tartte muuttaa näköjää ku asunto evättiin
*minttu*

Posts: 366

#21411 • • *minttu*

jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla *senkin* (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille *joo*



Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.
Avatar
#21413 • • jesus Guest

*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla *senkin* (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille *joo*

---


Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.



Valititko asiasta ko. apteekkiin? Mikä oli tuomio?

Itse marssin kyllä paikalle kun kuulin mistä on kyse.
Jone

Posts: 8,258

#21414 • • Jone Archibald Haddock
Yksi näistä päivistä, joita ilmankin tulis toimeen.
*minttu*

Posts: 366

#21415 • • *minttu*

jesus, 13.6.2007 17:37:
---
*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla *senkin* (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille *joo*

---


Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.

---


Valititko asiasta ko. apteekkiin? Mikä oli tuomio?

Itse marssin kyllä paikalle kun kuulin mistä on kyse.



Nyt kun muistelen ni taisin saada lääkkeen suoraan lääkäriltä...eli oli sen moka. Käytin kissaa sillon jostain syystä (yleensä käytin toista lekuria) sillosen kotipaikkakunnan kunnaneläinlääkärillä ja siellä oli joku sijainen...joka oli tottunu lähinnä hoitamaan lehmiä/hevosia. En tainnu varsinaisesti valittaa asiasta...en kyl muista miten tarkalleen meni. Olin lähinnä huojentunu ku kissa sit lopulta tokeni:)
Avatar
#21416 • • Fuzzy Guest
Voi hitto.. kaikki menee ihan puihin taas*uuh*
asdf

Posts: 3,155

#21418 • • asdf
EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(
Sankari

Posts: 617

#21419 • • Sankari

Zenni, 14.6.2007 00:49:
EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(

Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..
asdf

Posts: 3,155

#21420 • • asdf

Sankari, 14.6.2007 01:02:
Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..



Nii oon kuullu kans, mut haluun kuollakseni tietää loppuratkasun. :| Ellei se sit lopu jotenkin ärsyttävästi "kesken" ja jätä asioita enemmän auki kuin mitä ne on jo valmiiks. Sit ei vituttais niin paljoo.