31,307 posts, 1,566 pages, 8,538,346 views
astaroth, 12.6.2007 17:19:
välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen
Nomad, 13.6.2007 14:48:
Tää maailman ärstyttävin jäde-banneri...
jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)
Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.
Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*
Päitä vadille
*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)
Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*
Päitä vadille
---
Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.
jesus, 13.6.2007 17:37:
---
*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
Päitä vadille
---
Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.
---
Valititko asiasta ko. apteekkiin? Mikä oli tuomio?
Itse marssin kyllä paikalle kun kuulin mistä on kyse.
Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..Zenni, 14.6.2007 00:49:
EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(
Sankari, 14.6.2007 01:02:
Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..