päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,313 views

UnityF

Posts: 15,721

#5561 • • UnityF joo just se
*nyyh* *igor* MUN PUHELIN ON RIKKI *igor* *nyyh*

joten ilmoitus tännekkin. Mua ei vaan saa puhelimesta kiinni koska se lakkasi toimimasta.
eilen testasin broidin kanssa, se koitti soittaa mulle se hälytti broidin puhelimeen mutta
mun puhelin pysy ihan hiljaa.. ei mitään.

sitten mä koitin soittaa broidille ja hän vastasi mut mun ääntä ei kuulu ollenkaan..
joten jos haluu saada mut kiinni niin mut saa vain tätä kautta ja sähköpostin tai mesen kautta.

uuteen puhelimeen mulla ei oo kiire ees sijoittaa kun inhoon puhelimia muutenkin..
toikin on normaalisti piippauksella taikka äänettömällä...

Mut tälläinen päivän :( tällä kertaa...


*piis*
Mosh

Posts: 137

#5562 • • Mosh Adonis
Olin vakuuttunu että monta kuukautta kestänyt remontti oli ohi. Sain vihdoin nukkua rauhassa vaikka iltaan saakka, sillä poraaminen ja vasarointi ei enää tunkeutunut uneni syövereihin.

No mites ollakkaan, jossain vaiheessa aamua vasaranlyönti tunkeutu uneeni. Sitten heräsin, sitten alkoi poraaminen, ja siihen se nukkuminen sitten jäi. Noh, onneks sai edes tohon klo.11 saakka nukuttua suunnilleen *nauru* Toi nakutus ja poraaminen on kyl vaan pahemmin alkanu tympimään, varsinki ku piti lukea kevääl pääsykokeisiin ja ne piikkas = aivan sietämätön meteli.

Ja vähä harmaata tuol ulkona... ja banaanikärpäset sitkeesti tuol keittiös pörrää vieläki huolimatta siitä että siivosin kaiken...

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Pätkis

Posts: 1,038

#5563 • • Pätkis Pikkis

peikkotyttö:
Tää on vaan taas niitä päiviä jolloin ei olis kannattanu herätä ollenkaan*eiei**dissaa**kivatsulle*


no niin on!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5564 • • Aziz Combat Fighter
Typerät asiakaspalvelijat!

Täällä yhdessä duunipaikassa on kahvila ihan respan yhteydessä, menin ostamaan kahvia ja kysyin paljonko maksaa. Rouva vastasi, että euron, jonka jälkeen laskin rahani ja totesin että minulla on 95 senttiä. Kysyin hymyillen, saanko viisi senttiä alea, vastaus oli tyly "Et." vilkaisevalla katsekontaktilla.

Kun miettii millaset katteet kahvissa on niin tuntuu aika nihkeältä, ettei viittä senttiä voida joustaa, varsinkin kun työskennellään tälleen kolmen metrin päässä toisistamme.

Menettivät muuten asiakkaan. Ikinä enää en kanna noin nihkeille ihmisille penniäkään rahojani, mielummin ostan kalliimmalta muualta :(
Funktion

Posts: 1,720

#5565 • • Funktion over 9000
Tieto että weekendin rientoihin (FinrgTour) ei olekaan sitä rahamäärää mikä piti olla. Bileet saattaa jäädä väliin. *grr*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

UnityF

Posts: 15,721

#5566 • • UnityF joo just se

UnityF:
*nyyh* *igor* MUN PUHELIN ON RIKKI *igor* *nyyh*

joten ilmoitus tännekkin. Mua ei vaan saa puhelimesta kiinni koska se lakkasi toimimasta.
eilen testasin broidin kanssa, se koitti soittaa mulle se hälytti broidin puhelimeen mutta
mun puhelin pysy ihan hiljaa.. ei mitään.

sitten mä koitin soittaa broidille ja hän vastasi mut mun ääntä ei kuulu ollenkaan..
joten jos haluu saada mut kiinni niin mut saa vain tätä kautta ja sähköpostin tai mesen kautta.

uuteen puhelimeen mulla ei oo kiire ees sijoittaa kun inhoon puhelimia muutenkin..
toikin on normaalisti piippauksella taikka äänettömällä...

Mut tälläinen päivän :( tällä kertaa...


*piis*




quokkaan oman kirjoituksen että eräät puusilmät näkee tän ja turhaa mulle vittuilevat kun eivät saa mua kiinni.
Mä en voi sille mitään että toi luuri ei toimi. jos se häiritsee niin hiton paljon niin sen kun hankitte uuden luurin mulle. mulla ei oo mikään kiire hankkii sellainen itte kun en niin puhelimista oo ikinä ees digannu käyttää. *igor* johan on kummaa..
innae

Posts: 1,377

#5567 • • innae PaskaJätkä

Ana:
Typerät asiakaspalvelijat!

Täällä yhdessä duunipaikassa on kahvila ihan respan yhteydessä, menin ostamaan kahvia ja kysyin paljonko maksaa. Rouva vastasi, että euron, jonka jälkeen laskin rahani ja totesin että minulla on 95 senttiä. Kysyin hymyillen, saanko viisi senttiä alea, vastaus oli tyly "Et." vilkaisevalla katsekontaktilla.

Kun miettii millaset katteet kahvissa on niin tuntuu aika nihkeältä, ettei viittä senttiä voida joustaa, varsinkin kun työskennellään tälleen kolmen metrin päässä toisistamme.

Menettivät muuten asiakkaan. Ikinä enää en kanna noin nihkeille ihmisille penniäkään rahojani, mielummin ostan kalliimmalta muualta :(




Aika monessa paikassa työntekijä joutuu maksamaan sen pohjan stemmauksen omasta rahastaan(tai tipeistä) ja näin ollen ei viitsi jaella noita "alennuksia". Ja en usko että olet ainoa joka pyytää noin pientä alennusta ja jos hän kaikille antaisi alennusta niin hänen oma palkkansa ropisisi hyvin sinne pohjaan.

--
PaskaJätkä

naira

Posts: 204

#5568 • • naira black cat
Ensimmäiset liukkaat pääsivät yllättämään... *hmph* Työmatkalla tuli ihasteltua asfalttia hieman turhan läheltä (kahteen kertaan!!! *grr*) sillä seurauksella, että nyt alkaa käveleminen tuottaa hieman ongelmia, selkä aikas kipeä... *poks**uuh*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5569 • • Aziz Combat Fighter

innae:
---
Ana:
Typerät asiakaspalvelijat!

---

Aika monessa paikassa työntekijä joutuu maksamaan sen pohjan stemmauksen omasta rahastaan(tai tipeistä) ja näin ollen ei viitsi jaella noita "alennuksia". Ja en usko että olet ainoa joka pyytää noin pientä alennusta ja jos hän kaikille antaisi alennusta niin hänen oma palkkansa ropisisi hyvin sinne pohjaan.



...ja monessa paikassa on vartijoille ilmaiset kahvit ja silloin tällöin pullaa sun muuta pientä. Lasketaanko työpaikkaruokalassa kenties keitettyjen ja myytyjen kahvikupillisten ero? Ja eikö kassa kuitenkin yleensä aina heitä muutamalla sentillä?

Kyse ei niinkään ollut siitä, että koin olevani jotenkin oikeutettu alennukseen vaan siitä, että alennus oli niin vähäpätöinen, että sen olisi saman tien voinut myöntää. Jos ei, niin ainakin ystävällisesti kertoa, ettei viitsi antaa alennusta, koska se lähtee omasta taskusta. Lähinnä se sävy, jolla "ei" esitettiin vailla minkäänlaista selitystä oli kommunikoitu tyyliin "Haista vittu, pummi."
innae

Posts: 1,377

#5570 • • innae PaskaJätkä

Ana:
---
innae:
---
Ana:


---


...ja monessa paikassa on vartijoille ilmaiset kahvit ja silloin tällöin pullaa sun muuta pientä. Lasketaanko työpaikkaruokalassa kenties keitettyjen ja myytyjen kahvikupillisten ero? Ja eikö kassa kuitenkin yleensä aina heitä muutamalla sentillä?

Kyse ei niinkään ollut siitä, että koin olevani jotenkin oikeutettu alennukseen vaan siitä, että alennus oli niin vähäpätöinen, että sen olisi saman tien voinut myöntää. Jos ei, niin ainakin ystävällisesti kertoa, ettei viitsi antaa alennusta, koska se lähtee omasta taskusta. Lähinnä se sävy, jolla "ei" esitettiin vailla minkäänlaista selitystä oli kommunikoitu tyyliin "Haista vittu, pummi."



Tuohon stevari-asiaan en osaa sanoa muuta, mutta tuskin ne niitä bongaa koneelle. Ja kassan pitäis aina olla tasan eikä just. Ja kun en ollut paikan päällä niin en voine sanoa mitään eleistä ja ilmeistä. Uskon kuitenkin että päivittäin häneltä pyydetään alennusta useammin kuin kerran (joku pieni summa esim. 10s ) ja kyllä ne illan päätteeksi aika moisen kolon tekee pohjaan kun on tilitettävät rahat ensin siitä pois laskenut.

T. Omasta rahasta ei ole kivaa maksaa pohjavajetta

Ja olen minä jossain tapauksissa antanut alennusta, mutta en olekkaan elämääni kyllästynyt kahvilatyöntekijä*muhaha**piis*

--
PaskaJätkä

Syder

Posts: 2,255

#5571 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jälleen yksi morkkispäivä kuluvan morkkiskauden aikana.

--
Divida et impera.

anthocyan

Posts: 1,511

#5572 • • anthocyan Kohti valoa...
masentaa...itsetunto iha nollas ja epävarma olo...tuntuu tosi yksinäiseltä eikä huvita nähä ketään *uuh* toivottavasti tää olotila menee äkkii ohi!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Samu81

Posts: 1,224

#5573 • • Samu81 kokolihaa
Paha mieli.
Pää täynnä kusta.

*nyyh*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

coolcat82

Posts: 771

#5574 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Erilleenmuutto *nyyh*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

devisss

Posts: 345

#5577 • • Edited devisss superhero.
.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

coolcat82

Posts: 771

#5578 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

devisss:
---
coolcat82:
Erilleenmuutto *nyyh*

---


samoin. *uuh*


Eipä viel tunnu...mut kun noi tavarat alkaa tost hupenee muualle ni sit potkasee varmaan pahastiki. *lohduttel*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

anri

Posts: 890

#5580 • • anri team parempi pitäjä
Mikään ei tänään vaan toimi. Kaikki tippuu käsistä.
Lisäks tämän pirun koneen kans saan takuta koko illan, prkele!

--
don't go halfway - go all the way