päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,304 views

micqo

Posts: 1,094

#5601 • • micqo
Tänään on ollut kyl aika rasittava päivä kaikinpuolin *piru* Mistään ei tule mitään ja mikään ei oikein nappaa..päähänkin meinaa koskee *grr*
Avatar
#5602 • • astaroth Guest
Päätä särkee, kun on nukkunut niin vähän.
kuiske

Posts: 33

#5603 • • kuiske
Saamarin jehovantodistajat tuhosivat kattilani. Ruoka paloi pohjaan, kun ne jaaritteli ovella ja levy oli täysillä. Mun ainoa kattila jumankauta, ei enää lämmintä ruokaa mulle. Kiitti vaan.

Lisäksi hukkasin avaimeni.

Lisäksi pahoitin ystäväni mielen.
UnityF

Posts: 15,721

#5605 • • Edited UnityF joo just se

Kolibriscope:
liian raskas päivä...*uuh*
tekee vaa mieli lähtee taas ajatus-lomalle...



*släp* eikä mee minnekkään ees unelma lomallekkaan...
ekana tiskaat, sitten peset pyykit ja pyyhit pölyt ja imuroit ja peset lattiat.. viikkaat ne vaatteet siitä olkkarin lattialta makkariin ja vie tyhjät pullot sieltä keittiöstä kauppaan. sitten sä voit järjestää sun levyt ja kirjat ja sen jälkeen tietenkin teet viellä kaikki koulutehtävät. NIIN ja muistat syödä, eli kokkaat jotain kivaa jotta ei tarvii taas kolmen aikaa yöllä miettii ootko syönny yhtä näkkäripalaa enempää.

Sen jälkeen kun oot noi kaikki tehny sitten saat mennä vaikka mille lomalle tahansa kunhan heräät klo 6.30 ja meet kouluun myöhästymättä.

enkö mä oo *enkeli*?
Metsäpiru

Posts: 418

#5606 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo. *uuh*
Rocca

Posts: 3,064

#5607 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Medeia:
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo. *uuh*



Misä irkkaat?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Metsäpiru

Posts: 418

#5608 • • Metsäpiru metsäpiruilee

Rocca:
---
Medeia:
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo. *uuh*

---


Misä irkkaat?



Heh, unohdan aina tulla klubitukseen*hymy*
Rocca

Posts: 3,064

#5609 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Medeia:
---
Rocca:
---
Medeia:
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo. *uuh*

---


Misä irkkaat?

---


Heh, unohdan aina tulla klubitukseen*hymy*



Mil nimel?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

India

Posts: 475

#5610 • • India

kuiske:
Saamarin jehovantodistajat tuhosivat kattilani. Ruoka paloi pohjaan, kun ne jaaritteli ovella ja levy oli täysillä. Mun ainoa kattila jumankauta, ei enää lämmintä ruokaa mulle. Kiitti vaan.



Niistä pääse nopeiten eroon kun heti alussa ilmoittaa olevansa ateisti, eivät jaarittele sen kummempia
Avatar
#5611 • • astaroth Guest

kuiske:
Saamarin jehovantodistajat tuhosivat kattilani. Ruoka paloi pohjaan, kun ne jaaritteli ovella ja levy oli täysillä. Mun ainoa kattila jumankauta, ei enää lämmintä ruokaa mulle. Kiitti vaan.
---
India:
Niistä pääse nopeiten eroon kun heti alussa ilmoittaa olevansa ateisti, eivät jaarittele sen kummempia


Tai tekee miehekkäästi, kuin kaverini faijapuoli: Nähtyään ikkunasta heidät otti vartavasten vaatteet pois päältään ja menee munasillaan punkkupullo kädessä hymyillen tervehtimään.

Lähtivät hihhulit aika äkäseen lipettiin.*nauru*
noena

Posts: 3,138

#5612 • • noena first breath after coma
Jalat ihan puhki hulluita päiviltä, tragus kiukuttelee ja miehen kanssa propleemeja.*dissaa* saatana.
onneksi ei ole tupakat loppu.

--
TwistedLife™ Amusement Park

kiiki

Posts: 491

#5613 • • kiiki hankala
ja seuraavaksi laitetaan herätyskello soimaan 05.30... *eiei*
AnderS

Posts: 470

#5614 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Puistokemisti:
Alkoipas taas tääkin päivä ihan vitun hyvin, ensimmäisenä aamulla suuntaa pesutupaan ja ovella huomaan että otin mukaani vahingossa edellisen kämpän avaimet. Kivahan se oli siinä ulkona kylmässä t-paitasillaan vähän purkaa tunteita.
Onneksi sain naapurin kiinni joka soitti huoltomiehelle, saapuisivat 20minuutissa ja maksaisi 10. Huokaisin helpotuksesta ja odottelin pyykkituvassa. Menin sitten rapun oven eteen odottelemaan huoltomiehiä ja sieltähän ne sitten tulivatkin, pienoisen odottelun jälkeen.

Ensimmäinen asia minkä ne sano oli "meillä ei ole tämän asunnon avaimia kun omistaja ei ole niitä luovuttanut"
kiva, kiva...

NO huoltomies soitti sitten lukkosepälle joka tulikin 3 vartin odottelun jälkeen, avasi oven ja rokotti parin minuutin hommasta 70 EUROA. Eipä onneksi vituta yhtään ei.


Kello on nyt puoli 11, mitähän muuta sitä vielä kerkee tapahtua tänään....



Sul on niin mun tuuri! Kävyttömän kesän oravanpoika*lohduttel*
lostgone

Posts: 2,493

#5615 • • lostgone
Hohhoijaa kohta luvassa useamman tunnin automatka Poriin.. Tuskin maltan odottaa..*justjoo* No tuleepahan nähtyä sitten sekin kaupunki q en ole aikaisemmin käynyt.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#5616 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Rillit hajos taas vaihteeks....*grr*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Verottaja

Posts: 1,174

#5617 • • Verottaja no-life / luuviulu

Yvaine:
Verottaja *dissaa*



Yhyy, mitä pahaa mie nyt oon tehny? *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

naira

Posts: 204

#5618 • • naira black cat

lostgone:
Hohhoijaa kohta luvassa useamman tunnin automatka Poriin.. Tuskin maltan odottaa..*justjoo* No tuleepahan nähtyä sitten sekin kaupunki q en ole aikaisemmin käynyt.*joo*



Tuskin maltan odottaa minäkään... Itsellä tiedossa vielä tänään nelisen tuntia junassa plus vajaat kaks tuntia autossa. *hmph* Tosin jälkimmäiseen vaikuttanee hieman se ajonopeus... *pahis* Mutta sitten onkin viikonloppu *hihu*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

silencio

Posts: 401

#5619 • • silencio el
Ei mikään, ja ihan kaikki.
Uskomattoman tylsä viikonloppu odotettavissa...

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

India

Posts: 475

#5620 • • India
Ja taas lakoo porukkaa mun läheltä..*nyyh**eiei*
mä en enää ees pysy laskuissa mukana... v*ttu! Nyt hajoo kohta pää ihan lopullisesti!