päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,943 views

ZaZa

Posts: 262

#5621 • • ZaZa
tätini kuoli viikkositten. Sain vasta eilen tietää siitä.... Ei oltu kovin läheisiä, mutta kumminkin sen varran että on toella surullinen ja ikävä fiilis... *nyyh* *nyyh* *uuh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Goddess Lakshmi

Posts: 119

#5622 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
En keksi mitään aiheita lehtijuttuihin!! (oon siis toimittaja) auttakaa please!!!
Koulussa on ainakin kymmenen rästitenttiä ja 100000000 tehtävää palauttamatta! (opiskelen markkinointi-instituutis tiedottajaks)
Tänään soitettiin sossusta, et mun toimeentulotuki lopetetaan!!!! Vittu katto tästä kohta lähtee pään päältä! Ei oikeen oo varaa käydä bileissä. Omassa kämpässä on Sonera laittanu nettiyhteydenkin poikki kun en oo maksanu laskuja, joten täällä poikaystävälläni kirjottelen. Ja se vielä saatana on niin pihalla et makaa lattialla ja örisee jotain. KYllä vituttaa!!
Mii La

Posts: 102

#5623 • • Mii La Chupa
SUUREN SUURI RAHAPULA ja liikaa tärkeitä laskuja *grr*

Ja miksi kaikki paska aina kaatuu yhtenä päivänä päälle?????

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

Jazmine

Posts: 1,009

#5624 • • Jazmine Pösilö

Avernian:
Pikkukärpäsiä tupa täynnä....


Sullakin? *muhaha* No joo.. ei kyl naurata, jos rehellisii ollaan..*grr* Raidia kehiin!!! RRÄÄYYYHH!!!

--
Polcca on parasta *sydän*

innae

Posts: 1,377

#5625 • • innae PaskaJätkä
Antibiootti kuuri ja olo on kuin ilmapallon nielleellä.

--
PaskaJätkä

bubble

Posts: 117

#5626 • • bubble
tän päivän olisin voinu vaihtaa hyvin jonkun toisen kans..ei todellakaan sellanen minkälainen se olis voinu olla *eiei* tuntuu et oon jo kerran tänä päivän suht samanlaisis fiiliksis eläny....*uuh*
Mellu-

Posts: 4,006

#5627 • • Mellu-
Kaivoin hautaa meidän vanhimmille koirille tänään *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hetu

Posts: 666

#5628 • • Hetu hetaro
Tekis mieli lähteä hippaamaan illalla mutta ei taida voida lähteä kun flunssa pukkaa päälle *nuha*
Syder

Posts: 2,255

#5629 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Aivan mitään sanomaton olo ja pitäisi kaivaa bilehenkee esille pikkuhiljaa, muuten tulee pitkä ilta itsensä kanssa.

--
Divida et impera.

hemuz

Posts: 2,178

#5630 • • hemuz kätevä emäntä

Mellu-:
Kaivoin hautaa meidän vanhimmille koirille tänään *nyyh*



*lohduttel* *hali*
ariel

Posts: 308

#5631 • • ariel ananas

Hetu:
Tekis mieli lähteä hippaamaan illalla mutta ei taida voida lähteä kun flunssa pukkaa päälle *nuha*



pikku konjakkiryyppy lääkkeeksi. sillä se lähtee.;)

--
Vous allez faire des merveilles!

ariel

Posts: 308

#5632 • • ariel ananas

Jazmine:
---
Avernian:
Pikkukärpäsiä tupa täynnä....

---

Sullakin? *muhaha* No joo.. ei kyl naurata, jos rehellisii ollaan..*grr* Raidia kehiin!!! RRÄÄYYYHH!!!



Suosittelen hankkimaan sellaisen pienen lihansyöjäkasvin. Sen odöörit houkuttelee lennokkaita istahtamaan lehdilleen, joiden pinnassa oleva tahma jumiuttaa ne niille sijoilleen. Sitten käy niin kuin sarjakuvissa: leuat napsahtaa vähitellen kiinni ja ötökät on mennyttä miestä.

--
Vous allez faire des merveilles!

mini*

Posts: 7

#5633 • • mini*
aargh levottomat jalat levottomat jalat levottomat jalat levottomat jalat*igor**igor*
MaSari

Posts: 1,986

#5634 • • MaSari space jammer

mayah:
*uuh*


*lohduttel* Dount wöri, be pöpi *hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

keisha

Posts: 1,394

#5635 • • keisha bullet with butterfly wings
Klubituksen bilekuvat. Se että kuka tahansa pystyy niitä tonne uploadaamaan ei tarkoita, että joka ikinen räpsäisy olisi sen arvonen. Bilekuvaus on haastavaa puuhaa, enkä oleta kaikkien kuvien olevan mestariotoksia, mutta noi kuvat mitä tonne on viime aikoina postailtu, ovat olleet suoraan sanottuna hirveitä. Yleensä otokset ovat tärähtäneitä/epätarkkoja/punasilmäisiä/rajattu päin vittua ja samasta ihmisestä saattaa olla vaikka kuinka monta kuvaa. Onhan se kiva ottaa kavereistaa kuvia, mut niitä ei ihan kaikessa laajuudessaan tarvitse syytää tänne.

Kiitos Anqalle kun jaksoi tehdä ne kuvankäsittelyohjeet tänne, toivottavasti niitä täällä myös kaikki kuviaan postaavat t noudattaisivat!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

UnityF

Posts: 15,721

#5636 • • UnityF joo just se

keisha:
Klubituksen bilekuvat. Se että kuka tahansa pystyy niitä tonne uploadaamaan ei tarkoita, että joka ikinen räpsäisy olisi sen arvonen. Bilekuvaus on haastavaa puuhaa, enkä oleta kaikkien kuvien olevan mestariotoksia, mutta noi kuvat mitä tonne on viime aikoina postailtu, ovat olleet suoraan sanottuna hirveitä. Yleensä otokset ovat tärähtäneitä/epätarkkoja/punasilmäisiä/rajattu päin vittua ja samasta ihmisestä saattaa olla vaikka kuinka monta kuvaa. Onhan se kiva ottaa kavereistaa kuvia, mut niitä ei ihan kaikessa laajuudessaan tarvitse syytää tänne.

Kiitos Anqalle kun jaksoi tehdä ne kuvankäsittelyohjeet tänne, toivottavasti niitä täällä myös kaikki kuviaan postaavat t noudattaisivat!



TÄYSIN SAMAA MIELTÄ... Asiasta oon jopa sanonnu ryhmäviestillä yleisimmille tyypeille jotka laittaa kuvia klubbariin... Osa veti herneen nenään ja osan mielestä he ovat laittaneet ihan ok määrä kuvia vaikka joku henkilö saattaakin esintyy jopa 6 kertaa yhien bileitten osalta. *taputapu* Toiset kuvaajat oli samaa mieltä mun kanssa ja osa alkoi poistaa tuhia kuvia... Mut saa nähä kauan menee että noi loputkin tajuu....
UnityF

Posts: 15,721

#5637 • • UnityF joo just se
niin ja mun päivän *super* *super* *super* *nyyh* on:

Mun kovalevy päätti irrottaa sopimuksensa aamulla.. se leikkasi kiinni... Nyt ootan että broidi tulee kattomaan onko mitään pelastettavissa mut epäilen.. sinne meni 70gigaa musiikkia ja paljon valokuvia ja muita tiedostoja... huoh..

Onneksi suurin osa on saatavilla takaisin broidin koneelta mut hitto mitä säätöö nyt että saa koviksen kuntoon jos saa.. jos ei niin rahaa taas palaa ja mun hermot siinä mukana... huoh...

eilisen täydellisen illan päätteeksi pitikin sattua jotain tälläistä.. prkl..!!!

NYT VITUTTAA!!! *igor*
onni3mk

Posts: 3,973

#5638 • • onni3mk Onni on.
Hirvee päänsärky, eikä oo ainuttakaan särkylääkettä kotona *grr*

--
Onni on.

-P

Posts: 4,972

#5639 • • -P
liskojen yö!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Optik

Posts: 1,691

#5640 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Eno kuoli eilen sydänkohtaukseen... *nyyh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.