päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,775 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#2761 • • Fyrisch
oli äsken kauhee nälkä ja päätin hakee mutsin kans pizzaa:
”4 * kinkku ananas pizza ja yks niist ilman aurajuustoo, (päivän pizza: kinkku,ananas aurajuusto)” ”joo, ei aurajuusto, kiitos” sit ootettii niit hetken ja sit saatii ne pizzat, tultii kotii ja otin sen mun ”ilman aurajuustoo”, ei ainaskaa haissu vehkeelle *sars* mut heti ku otti ekan haukun nii rupes se homehtunut juusti polttaa, prkl et noi ei osaa kuunella koskaa mitä niille sanoo *dissaa* et lahjoitetaan kylmentynyt 3/4 pizza nälkäiseen kotiin.
La Petite

Posts: 1,160

#2762 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

lohikarme:
---
La Petite:
Joka aamu ”kipeä olo”, joka tosin katoaa paivän mittaan.

*eiei*

---


Pieniin päin? *hymy*



No en todellakaan ole!!!
Kurkku kipeä, ei vissiin tarkoita et olis raskaana?

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

La Petite

Posts: 1,160

#2763 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Lene:
---
La Petite:
No en todellakaan ole!!!
Kurkku kipeä, ei vissiin tarkoita et olis raskaana?

*iihhih*

---



No tuosta kyllä voisi lohkaista jotain muuta mukavaa... köh köh. *vink* *iihhih*



*blush* ei ymmärrä *blush*

--
Rem tene, verba seqventur

noena

Posts: 3,138

#2764 • • noena first breath after coma
oon kipeä, enkä kuule kunnolla.. olin tänään ekaa kertaa kahteen vuoteen päivän pois koulusta, flunssawannabeen takia.. *kivatsulle* just nyt kun koulu pitäis hoitaa kunnolla loppuun..... perkele.. ja pää muutenkin räjähtää kohta, ja nenään sattuuuu ja valivalivalivalivali... *eiei* *poks* *dissaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pyhimys

Posts: 622

#2765 • • pyhimys
Voi v*ttu! Jokerit hävisi *nyyh*... No ehkä minä tästä toivun *lohduttel*...
Avatar
#2766 • • GoA Guest

tiipi:
sattuu *nyyh*



*lohduttel*
Kanifarmari

Posts: 479

#2767 • • Kanifarmari
tein ”punaisille” hiuksille värinpoiston ja väri ei haalistunut yhtään... sitten koitin vielä blondata ja kuuma vesi loppui*nyyh* *tahtoo olla taas blondi**nyyh* vittu ja sinne meni taas loput rahat*nyyh*vituttaa...

kai se on pakko värjätä mustaksi*pahis**joo*

[muokattu 23.3.2004 22:02]
Avatar
#2769 • • ~dream~peip. Guest
Polvi taas vaihteeks turvoksissa ja sitä särkee koko ajan eikä lääkkeet ees auta vaik kuin niit popsis, ja jos se on viel perjantaina lääkärissä näin turvoksissa siihen joutuu iskee piikin ja tyhjentää mikä tarkottaa sitä et weekend menee sit huilaillessa, mikä nyt ainakin täl hetkel kuulostaa ihan hyvältä, kun väsymyskin painaa niiiin paljon..*nukkuu*

Ja sit viel kaiken lisäks joudun istuu tääl työkkärin tyhmäl kurssil hämeenlinnassa vaik just hommasin kämpän keravalta ja tätä ei saa keskeyttää vaik muuttaa toiselle paikkakunnalle*dissaa* , mikä on todella tyhmää kun ois asioita mitä siel päin pitäis hoitaa ja juosta kaiken maailman virastoissa ja tapaamisissa...

Sit viel pitäis vuokra maksaa ja siihen menee kaikki eurot joten ei voi paljon kyl mitää tupareita pitää, mut toisaalta ei mul oo paljon mitää istuimia viel hommattu sinne eikä siel vielä muutenkaan kovin kotoiselta näytä...*uuh*

Ja mun selkä on vänkyrällä, ku viikonlopun joutu nukkuu poikaystävän kanssa patjalla, joka on tarkotettu vain yhelle ihmiselle..tai siis oikeestaan se nukku patjalla ja mä siinä kahen sentin raossa seinän ja patjojen välissä..*poks* se sitten on niiin herrasmies että...*hmph*

No mutta oikeestaan mulla kummiskin on asiat aikas hyvin, mut täytyyhän sitä aina vähän valittaa ja onneks tääl on tällänen paikka minne purkaa ahdistustaan..*joo*
alizania

Posts: 147

#2770 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mun nenä on maailman tukkosin..ja mun kurkku on maailman kipein..ja mä joudun mennä töihin koska mä oli eilen niin viisas ja suostuin ottamaan tyhmä vuoron.*nyyh*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#2771 • • astaroth Guest
Lyhyen matskun ylppäreistä huimaavat 8 pistettä... Voe vitalis...*hmph*
Pätkis

Posts: 1,038

#2772 • • Pätkis Pikkis

tulppaani:
Lyhyen matskun ylppäreistä huimaavat 8 pistettä... Voe vitalis...*hmph*


oh nej mä en ole vielä edes uskaltanut tiedustella koska hirveästi enempää tuskin on tiedossa täälläkään. et ainakaan ole yksin *lohduttel*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

lostgone

Posts: 2,493

#2773 • • lostgone

tulppaani:
Lyhyen matskun ylppäreistä huimaavat 8 pistettä... Voe vitalis...*hmph*



kompensaatio auttaa*joo* hope.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Chatte

Posts: 4,085

#2774 • • Chatte Team Teknolipat :)
Voehan nenä, taas meni yksi kulmakorun pallo viemäristä alas... *eiei*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

La Petite

Posts: 1,160

#2775 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
\”Vaihdetaan yksi vähän käytetty, huonokuntoinen mies uudempaan ja parempaan\”

*dissaa*

--
Rem tene, verba seqventur

MaSari

Posts: 1,986

#2776 • • MaSari space jammer
_ahdistus_maximus *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

keijukainen

Posts: 1,599

#2777 • • keijukainen kiksumurmeli
Kuulin äsken että meidän perhetuttu oli joutunu auto-onnettomuuteen ja on nyt kriittisessä tilassa...24-vuotias ja pienen pojan isä...eikä oo toiveita parantua *uuh*

--
*seepla*

Fresia

Posts: 764

#2778 • • Fresia vähän outo
Mun ystävä lähti Englantiin ties kuinka kauaks aikaa *nyyh*...onhan se tosi ilonenkin asia ystäväni kannalta, mutta kun tulee ikävä *uuh*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ZaZa

Posts: 262

#2779 • • ZaZa
45 minuutin päästä pitää lähtee Mariaan leikkaukseen... Sappikivi leikkaus ja se tehän tähystyksel, mut silti mua ahdistaa ja pelottaa. En tykkää sairaaloista ja se on ahdistavaa ku muhun pistetään kaikkii letkui ja nukutetaan... *nyyh* Toisaalt se on kyl kans hyvä asiat, koska oon odottanu tota leikkausta jo yli puol vuotta ja nyt vihdoin kivut lakkaa! *jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#2780 • • tanja Guest
Hiito, tulin kouluun aamulla ja huomasin, et koko rakennus oli pimeenä ja ovet kii. Ihmettelin asiaa vähän aikaa, sit tajusin, et olin vahingossa herännyt tuntia liian aikasin, enkä tajunnut oikeeta kellonaikaa!!!