päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,683 views

Sallakat

Posts: 2,220

#17061 • • Sallakat jungle, baby !
dedä dukosa, vdu. toimistolla on riehunut flunssa pöpö, joka kaikessa paskamaisuudessaan saa olon paskaksi muttei kuitenkaan niin paskaksi, etteikö voisi periaatteessa tulla töihin. Eli ei ilmeisesti kuumetta. Täällä kun ei ko. työ/projekti hoidu ellet itse ole sitä hoitamassa. Pääsispä jo himaan, laittaisin villasukat jalkaan ja menisin sänkyyn kissojen kanssa loikoilemaan.
La Petite

Posts: 1,160

#17062 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
ehkä mä en sit vaan parane niinQu ikinä *grr* *toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

alphamagic

Posts: 3,628

#17063 • • alphamagic
Riehuin taas aamulla ihan turhaan ja pahoitin kullan mielen *uuh*
Haluisin vaan antaa ison anteeksi-halin.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Zapa

Posts: 1,393

#17064 • • Zapa Mr Wrangler
joopa joo vitun firma... pomo sanoi, että palkka nousee - mutta vasta maaliskuusta...eli puolen vuoden päästä näen sen tilinauhassani... joo joo. pitäkää vittu paska firmanne, mä alan ettii muuta.
domi

Posts: 7,069

#17065 • • domi Työn sankari.
Mä alan taas hiljalleen hajota tähän yhteistyökyvyttömään mestaan. Ellei luvattua henkilöstöpalaveria tuu tälläkään kertaa niin pakko täs on sanoa itsensä irti et säilyy jonkinmoinen mielenterveys.
Kanelli

Posts: 191

#17066 • • Kanelli kesyttämätön
Voi nyt paska.
Työharjoitteluahdistus jatkuu.

Nyt sitten olen ollut liian tehokas ja välittänyt erään viestin viime viikon perjantaina eteenpäin saamani ohjeistuksen mukaisesti. Mistä hitosta minä olisin voinut tietää, että kun saan tehtävän välittää viestin eteenpäin HETI se tarkoittaakin, että viesti on välitettävä vasta seuraavan viikon ma-ti akselilla...

Nyt voin kyllä todeta, että tuo eräs ihminen saa kyllä katsoa itseään peiliin tästä asiasta. Olen toiminut vain hänen antamieen ohjeistusten mukaisesti. Mikäli kyseinen taho ei koe tarpeelliseksi kertoa minulle tällaista pikku seikkaa, niin voi voi. En aio ottaa tästä nyt syitä niskoilleni, tarpeeksi kyseenalaista kunniaa olen jo suostunut hänen puolestaan keräämään. *grr*

Eniten ehkä ärsyttää se, että kun yritän tehdä parhaani ja olla hyvä työntekijä, niin sitten se kosahtaa tällä tavalla. Ei siis kannata olla jotenkin aikaansaava työntekijä, mikäli olisin tuotakin tehtävän tekemistä lykkinyt eteenpäin, niin kaikki olisi hyvin. jes. *dissaa*

--
...she can be all four seasons in one day.

Avatar
#17067 • • Taika Guest
päivä sen kuin paranee.
kuumetta on jo lähemmäs 38 astetta joten koti ja oma sänky kutsuu kesken työpäivän.
ahdistaa ajatuskin siitä, että mun pitäisi sairastaa useampi päivä kotona..*igor*
marpa

Posts: 100

#17068 • • marpa
Maanantai *dissaa* Ikinä ei oo tuntunut työpäivä näin kiduttavan pitkältä.
Avatar
#17069 • • *Mirri* Guest
Kävin äsken ortopedillä magneettikuvieni kanssa ja mut passitettiin takasin sairaslomalle... Kyseessä kuulemma todella paha välilevynpullistuma vaikkei enää oo ees kauheen kipee. Jos pullahtaa lisää/pahemmin niin saattaa tulla eteen halvaantumisvaara. Just ku luulin et alkais olla kunnossa. *uuh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#17070 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 30.10.2006 17:39:
Kävin äsken ortopedillä magneettikuvieni kanssa ja mut passitettiin takasin sairaslomalle... Kyseessä kuulemma todella paha välilevynpullistuma vaikkei enää oo ees kauheen kipee. Jos pullahtaa lisää/pahemmin niin saattaa tulla eteen halvaantumisvaara. Just ku luulin et alkais olla kunnossa. *uuh*



*lohduttel*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kinderi

Posts: 1,783

#17071 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vittu mikä jomotuskolotuskipuilu ja särky!! Sattuu niin paljon!!
Ihania on noi hampaanpoistot *nyyh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#17072 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Meni viikonloppusuunnitelmat uusiksi

--
suomen virallinen totuus

Avernian

Posts: 7,451

#17073 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 30.10.2006 17:43:
Enää neljä yötä *hali*



Anna me nyt nautitaan tästä viikosta eka!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Claudi0

Posts: 255

#17074 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
aamulla unohdin lompakon kotiin jossa myös mun matkakortti on ja huomasin vasta pasilassa kun olin astumassa bussiin.*toktok* No ei muuta kun takas kannelmäkeen hakee lompakko ja myöhästyin tunnin töistä*igor*
Jna

Posts: 613

#17075 • • Jna

*Mirri*, 30.10.2006 17:39:
Kävin äsken ortopedillä magneettikuvieni kanssa ja mut passitettiin takasin sairaslomalle... Kyseessä kuulemma todella paha välilevynpullistuma vaikkei enää oo ees kauheen kipee. Jos pullahtaa lisää/pahemmin niin saattaa tulla eteen halvaantumisvaara. Just ku luulin et alkais olla kunnossa. *uuh*



Jos on noin paha, niin miks ihmeessä sitä ei jo leikata...?
Avatar
#17076 • • *Mirri* Guest

Jna, 30.10.2006 22:22:
Jos on noin paha, niin miks ihmeessä sitä ei jo leikata...?



Ei se o enää mitn verrattuna siihen mitä oli. Kai se menee koko ajan parempaan, vaik suhteellisen paha ilmeisest edelleen onki. Tais pelotella mua sillä mitä pahimmillaan voi sattua, jotta pysyisin pois duunist/treeneist. Who knows...
Jna

Posts: 613

#17077 • • Jna

*Mirri*, 30.10.2006 22:26:

Ei se o enää mitn verrattuna siihen mitä oli. Kai se menee koko ajan parempaan, vaik suhteellisen paha ilmeisest edelleen onki. Tais pelotella mua sillä mitä pahimmillaan voi sattua, jotta pysyisin pois duunist/treeneist. Who knows...



No siis kyllä se pahimmillaan voi aiheuttaa halvaantumisen.. Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali". Mut kai ne on vaan kaupungin rahat ja resurssit loppu. Mieluummin syöttävät kipulääkkeitä ja käskevät levätä..*igor*
Avatar
#17078 • • *Mirri* Guest

Jna, 30.10.2006 22:29:
No siis kyllä se pahimmillaan voi aiheuttaa halvaantumisen.. Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali". Mut kai ne on vaan kaupungin rahat ja resurssit loppu. Mieluummin syöttävät kipulääkkeitä ja käskevät levätä..*igor*



Yksityisellä olen koko ajan käynyt ja valmis maksamaan että selkä tulee kuntoon.
Jna

Posts: 613

#17079 • • Jna

*Mirri*, 30.10.2006 22:32:


Yksityisellä olen koko ajan käynyt ja valmis maksamaan että selkä tulee kuntoon.



Ok hyvä niin, ne on kiinnostuneempia potilaistaan kuin kunnalliset lääkärit..
Sphyxia

Posts: 3,308

#17080 • • Sphyxia Maracujá!
Varmaan tämä päänsärky. *toktok*