päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,503 views

Zandy

Posts: 273

#17081 • • Zandy

Jna, 30.10.2006 22:29:
---
Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali".



En ihan usko, että selkäleikkauksessa 1 kk jälkeen selkä olisi "normaali" ja kaikki olisi hyvin taas. Selkäleikkaus on aina suhteellisen iso ja vaativa operaatio. Itselläni leikattiin urheilu-urani aikana muutama urheiluvamma ja jo pelkästään jalkaterään tehdyn leikkauksen jälkeen kesti pari kuukautta ennen kuin jalan toiminta alkoi oikeasti muistuttamaan "normaalia". Ongelmat eivät todellakaan häviä pelkässä leikkauksessa, sen jälkeen tarvitaan usein vielä pitkään fysioterapiaa, kuntoutusta jne.


Ja kovasti jaksamia Mirri! *hali*
asdf

Posts: 3,155

#17083 • • asdf
Saatanen netti *släp* Ja Sonera..vitun Sonera. Miks mun elämisestä pitää tehä viel näi paljon vaikeempaa?!
Trixie

Posts: 1,342

#17084 • • Edited Trixie
Masu taas niin kovin kipee ja päätäkiun hieman juilii*uuh*

Ja tää pääkipu sen kun vaan pahenee*poks*

--
face your fears and live your dreams

Jocular

Posts: 1,359

#17085 • • Jocular Janni

Zenni, 31.10.2006 00:46:
Saatanen netti *släp* Ja Sonera..vitun Sonera. Miks mun elämisestä pitää tehä viel näi paljon vaikeempaa?!



joo Sonera. Taistelin niiden kans just kolme viikkoa ja jonossaki taisin viettää lähemmäs 10 tuntia. Noh. Nyt on irtisanottu eikä koskaan enään. Boikottiin koko saatana. Mut mikä sun tarina on?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#17086 • • Freja Sihteeri
Pakkailen tässä just viimeisimpiä kamoja, pinot on jo erikseen, että mitkä säilyy ja mitkä menee roskiin/kirpputorille/pelastusarmeijaan/venäjälle/mihin lie.. Aika outo olo. Parin tunnin päästä lähden tästä kämpästä, ja avainnippu on keventynyt kolmella avaimella. Aika haikeeta, aika surullista, aika outoa..

Mä palaan vielä, rakas kotikaupunkini *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hurjimus

Posts: 188

#17087 • • Hurjimus Team Yökukkujat
ehkä kamalin työpäivä ikinä ja suurin osa vielä edessäpäin... *uuh*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

zaler

Posts: 1,545

#17088 • • zaler e h k i s
kipeenä taas :(

--
let´s eat to the beat!

wammi

Posts: 627

#17089 • • wammi
ei saamari.toi räntä ei vaan koskaan tunnu oikealta vaihtoehdolta mihinkään tilanteeseen.suomes vois nukkuu mun puolesta aina talviunet.
Verottaja

Posts: 1,174

#17090 • • Verottaja no-life / luuviulu
Lunta sataa.
Tulis jo kesä *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17091 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Raha-asioiden laskeskelu *uuh* Taas tajuaa, miten vituillaan ne oikein on. No onneks on luottokortti, ja voi sit maksaa sen nelinumeroisen laskun seuraavasta opintolainasta *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zandy

Posts: 273

#17092 • • Zandy
Mä en enää tiedä kumpi on pahempaa, tää särky ja kipu mikä johtuu sairastamisesta, vai tämä kamala huono olo ja vatsakipu, joka näistä antibiooteista tulee.

*poks*
Sphyxia

Posts: 3,308

#17093 • • Sphyxia Maracujá!

wammi, 31.10.2006 11:24:
ei saamari.toi räntä ei vaan koskaan tunnu oikealta vaihtoehdolta mihinkään tilanteeseen.suomes vois nukkuu mun puolesta aina talviunet.



Aivan. *eiei*
Amma

Posts: 2,383

#17094 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ei ymmärrä. Ei tiedä. Ei osaa. Ei jaksa. Sattuu.

--
*etsiskel*

Sinza

Posts: 2,227

#17095 • • Sinza
*hmph**eiei**uuh**poks* Tätä vitun työmäärää taas. Onkohan duunit kovin oikeudenmukaisesti jaettu, vittu onko*dissaa*?!???

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Marjo

Posts: 1,796

#17096 • • Marjo pupuTupuna
Räntää...en tykkää muutenkaan talvesta, niin sitten pitää tulla vielä räntää taivaan täydeltä. Kauppareissulla kengät oli ihan litimärät. Pitäis varmaan hankkia ne kumisappaat ja kurapuku.
Individual

Posts: 10,942

#17098 • • Edited Individual HYPNO!
Nukuinpa huonosti viimeyön, tuhat asiaa mielessä. Pöh ja pyh. *hmph* Sitten ihanainen kestovitutus taitaa pian olla kohdallani back in business. No enpä anna sille edes tilaisuutta pilata tätäkin talvea. *dissaa*
Avatar
#17099 • • trusti Guest
flunssa :(
%

Posts: 568

#17100 • • %
2000 euroa paloi taivaan tuuliin, en jaksa edes selittää. *nyyh**toktok**eiei**poks*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.