päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,989 views

senimi-semini

Posts: 80

#17121 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko
En saa unta ku eräs (no names) kuorsaa niin kovaa ja viel korvan juures....*hmph* *grr* parisuhteen ihanuuksia *sydän*...........*justjoo* *nauru*
Dneya

Posts: 1,464

#17122 • • Dneya Sizkolizko.
Kurkku niin kipee, etä heräsin yöllä joka 15min välein kun sattu niin pirusti nielastessa. lue: en juurikaan nukkunut *justjoo**igor* Sit kaikeks riemuks oli aamuvuoro töissä, ja niin paljon porukkaa on muutenkin vuoteenomana, ni piti urhoollisesti lähteä avaamaan respa, kunnes joku tulee 9ltä laskemaa miut lääkärii *justjoo* Brilliant.

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Jago

Posts: 4,039

#17124 • • Jago un-trained monkee
hyi kauhee.. en tajunnukkaan että mun vanhenemis päivään on enää niin vähän aikaa, ennenkun huomasin rekisterin jo ilmottavan siitä..*yrjötys*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17125 • • WiljamiDzay Nyypiö

Epailija, 31.10.2006 17:02:
Perkeleen Windows Word, joka näillä laitoksen koneilla tilttaa viiden minuutin välein.

Edit: JA V*TUN fssm32.exe, JOKA IMEE JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ VÄHINTÄÄN 99% PROSSUTEHOSTA JA SAA KAIKEN TÖKKIMÄÄN!!11YX



F-secure on murhaa resursseille... *uuh*

Netistä löytyi joku ohje, jonka avulla fssm32.exe:n kuluttamia resursseja sai vähennettyä, mutta itse en ainakaan osannut sitä hyödyntää... Kokeile paremmalla onnella http://support.f-secure.com/fin/corporate/supportissue/av5/usage/usage-issue-2004012000.shtml

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

UnityF

Posts: 15,721

#17126 • • UnityF joo just se

Jago, 1.11.2006 10:23:
hyi kauhee.. en tajunnukkaan että mun vanhenemis päivään on enää niin vähän aikaa, ennenkun huomasin rekisterin jo ilmottavan siitä..*yrjötys*



*släp* et sie mikää wanha ole!
Terveisin se ryppyinen peikkomummo *hih*
pathi

Posts: 224

#17127 • • pathi
Tuli siten kunnon nuha eilisen yömyräkässä vietetyn tovin jälkeen. Jee.

--
D:

Avatar
#17128 • • Enkeli Guest
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee *dissaa*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#17129 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Vinyylit

--
suomen virallinen totuus

Dinsku

Posts: 186

#17130 • • Dinsku
tää v***n myrsky!!!
*grr**dissaa**poks*
Jago

Posts: 4,039

#17131 • • Jago un-trained monkee

UnityF, 1.11.2006 10:37:
---
Jago, 1.11.2006 10:23:
hyi kauhee.. en tajunnukkaan että mun vanhenemis päivään on enää niin vähän aikaa, ennenkun huomasin rekisterin jo ilmottavan siitä..*yrjötys*

---


*släp* et sie mikää wanha ole!
Terveisin se ryppyinen peikkomummo *hih*


ei iällä oo muissa ihmissä mitään merkitystä.. mutta ittessään sitä onnistuu aina pelkäämään(pitäis kai olla vuotta älykkäämpikin, kun on kerran vanhempikin*igor*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avernian

Posts: 7,451

#17132 • • Avernian Kerettiläinen

Enkeli, 1.11.2006 10:55:
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee *dissaa*



Onko arvosteluasteikka 4-10, vai kenties 0-4 tai 1-5?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#17133 • • larzizi
Yksinäisyys painaa ja kovasti. Pitäisi vaan saada taottua päähän, että kyllä mä hitto vie selviän yksinkin tästä pahasta maailmasta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ipe

Posts: 1,845

#17134 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
En todellakaan viitsiny mennä tonne kaatosateeseen eilen asentamaan talvikumeja autoon. Nyt aamulla ajelin sitte kolmeakymppiä kesärenkailla tuolla jääradalla. Pakko oli siis ajella kuitenkin autolla kun piti viedä muksu tarhaan eikä sitä matkaa kävellen voi mennä, ku kestäis varmaan kolmevarttia. Pikkasen jännää lähteä töistä taas tonne luikastelemaan. No onneks ei oo kiire eikä kovin pitkä matka mutta silti täytyy körötellä TODELLA varovasti.

Duunin jälkeen sitte talvirenkaat takaboksiin ja citymarketin lämpimään parkkihalliin vaihtamaan renkaita. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

AnssiV

Posts: 1,798

#17135 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Kello soimassa puoli viideltä mutta päätti kroppa herätä jo kaheltatoista...noh, kaipa sitä jaksaa 4h unilla käydä ens yönä Tampereella kääntymässä.. *haukottel* ..energiajuomaa pari tölkkiä matkaan.*joo*
Avatar
#17136 • • Enkeli Guest

Avernian, 1.11.2006 12:42:
---
Enkeli, 1.11.2006 10:55:
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee *dissaa*

---


Onko arvosteluasteikka 4-10, vai kenties 0-4 tai 1-5?




1-5*uuh*
Jusna666

Posts: 1,447

#17137 • • Jusna666 Diablo

aapee, 1.11.2006 14:57:
Kello soimassa puoli viideltä mutta päätti kroppa herätä jo kaheltatoista...noh, kaipa sitä jaksaa 4h unilla käydä ens yönä Tampereella kääntymässä.. *haukottel* ..energiajuomaa pari tölkkiä matkaan.*joo*



Ajat sit vaan iisisti ku siel on liukasta.. *hihu*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

AnssiV

Posts: 1,798

#17138 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Jusna666, 1.11.2006 15:43:
Ajat sit vaan iisisti ku siel on liukasta.. *hihu*


Juu eiköhän ne oo saanu tuon Treen motarin aurattua ja suolattuakin pariin otteeseen tässä päivän aikaan.. ..viime yönä tiet 140 ja 4 oli kyllä aikasta mielenkiintosia.. *hymy*
asdf

Posts: 3,155

#17139 • • asdf
Näin se talvi saapui Espooseenkin - tuloksena n määrä kaatumisia, varmaankin murskaantunut häntäluu ja hyvin, hyvin paha mieli.
Avatar
#17140 • • Annakins Guest
Oli sillee aika raskas ilta ja iski kamala ikävä *uuh*