päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,752 views

Jago

Posts: 4,039

#17161 • • Edited Jago un-trained monkee
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

UnityF

Posts: 15,721

#17162 • • UnityF joo just se

Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*



*uuh* ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ *hih*
Jago

Posts: 4,039

#17163 • • Jago un-trained monkee

UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*

---


*uuh* ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ *hih*


hehe,, ok. . niin teen*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Anselmi

Posts: 2,578

#17164 • • Anselmi And sell me

Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.

Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.

Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh. *uuh*


Toi on kauheinta mitä oon vähään aikaan kuullut:( Vittu mitä ihmisiä tässäkin maailmassa on olemassa:(

--
sen pituinen se

Zandy

Posts: 273

#17165 • • Zandy

Ana-5000, 2.11.2006 00:59:
---
Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.

Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.

Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh. *uuh*

---
Kuulostaa kyl aika keksityltä tarinalta. Ei siis niin, että sä oisit keksiny ton, mutta ennemminkin niin että tyyppi satuilee ystävälleen..



Noh. Mä itse näin tämän naisen polvet ja jalat hetkellisesti. Ja pahalta näyttivät. Mitä tahansa siinä sitten oli käynyt, lopputulos oli kamala. Ja itse olin tuona yönä sen verran kipeä ja lääketokkurassa myös, etten ruvennut tarkemmin asiaa silloin kyseenalaistamaan tai pohtimaan. Vasta kotiin päästyäni myöhemmin rupesi juttu ahdistamaan ja vaivaamaan enemmän.
Aamu

Posts: 999

#17166 • • Aamu you had me at hello
päivän hymiö muuttui aika pian surullisuudeksi.

miksi oi miksi noitten pitää mennä muuttamaan TÄYDELLISIÄ
ääniä paskoihin PASKOIHIN

nyt toi merenneito on ihan pilalla,
kun lauseitakin muutetaan.

esim suosikki kohtauksessani jossa Joonas lokki lauleskelee
UAAAUAUAUAUAAA UAUAUAUAAA UAUAUAUUAUAAAA

ON MUUTETTU JOKSIKIN PASKAKKKKKKKKKKKSI

PASSSSSSSKAAAA
SSSIIIIIS TÄÄÄ ONNIIIIIIIIIIIIIN PASKAAAAAAAA


*nyyh*

*grr*

--
Do you think the expansion will make me fat?

larzizi

Posts: 1,661

#17167 • • Edited larzizi
Miten hitossa voi uusi vuosi masentaa jo pari kuukautta ennen näin paljon *uuh* Sain tänään tietää, että viis hyvää kaveria on menossa laskettelemaan viikoksi ja viettää uv:n siellä. Mä taas en osaa lasketella ja en kyllä viikkoa jaksa siellä vaan oleilla (+ että maksaa ihan hitosti vaan siitä oleilusta). Toisilla taasen on muita suunnitelmia. Eikä mua oikeastaan muualle ole kutsuttu kuin tonne laskettelemaan. Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen *eiei*

Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#17168 • • KooKie aka. Petress Pan

Cera, 2.11.2006 15:11:
päivän hymiö muuttui aika pian surullisuudeksi.

miksi oi miksi noitten pitää mennä muuttamaan TÄYDELLISIÄ
ääniä paskoihin PASKOIHIN

nyt toi merenneito on ihan pilalla,
kun lauseitakin muutetaan.

esim suosikki kohtauksessani jossa Joonas lokki lauleskelee
UAAAUAUAUAUAAA UAUAUAUAAA UAUAUAUUAUAAAA

ON MUUTETTU JOKSIKIN PASKAKKKKKKKKKKKSI

PASSSSSSSKAAAA
SSSIIIIIS TÄÄÄ ONNIIIIIIIIIIIIIN PASKAAAAAAAA


*nyyh*

*grr*



Sori, tää oli mun päivän. :D

Mut suomeksipuhutut animaatiot on ihan vitun hirveitä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Chrisdyan

Posts: 479

#17169 • • Edited Chrisdyan
Kuulin tarinan, tosi sellaisen. Miehen kihlattu huomasi yllättäen olleensa raskaana, pillereistä huolimatta. Mies kun sai kuulla asiasta, hän ilmoitti samantien että nyt vaihtuu osotteet eikä aio maksaa elatusapua, nainen kirjoitti nimensä paperiin, ja nyt elättää lastaan Oulussa, yksin, eikä mies ole edes koskaan nähnyt lastaan. Ja tämä kyseinen henkilö on vielä opettaja ! ! ! ! ! FUCK THAT SHIT, kantakaa vastuunne saatana jos sillä munalla on munaa sörkkiä ! Tollaset luuserit ottaa pannuu *grr* ja nyt tajus et itehhän on just sellasen luuserin poika, prkl. No nykypäivänä on harvinaista jos jotkut ovat naimisissa yli 10v edes. Nykypäivänä pikkuriitakin riittää joillekkin pistämään vakaan suhteen poikki vaikka suhteessa ei muuten vikaa olisikaan kaikkea uuttahan on niin mukava kokeilla, ja pettäminen senkus yleistyy, mut se on tätä nykypäivää ja uusioperheitä, respect niille jotka on ollu kimpassa teini-iästä asti, ja periaatteet on suoraa 50-luvulta. Vastuuta pakenevat nyhvät, näen punaista.

--
Hikitomori

JetZe

Posts: 221

#17170 • • Edited JetZe

larzizi, 2.11.2006 16:13:
Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen *eiei*

Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona *uuh*



elä ny,samat fiilikset,ei sille voi minkäs *nyyh*

mutta kaipa tämä tästä. :/
onni3mk

Posts: 3,973

#17171 • • Edited onni3mk Onni on.

larzizi, 2.11.2006 16:13:
Miten hitossa voi uusi vuosi masentaa jo pari kuukautta ennen näin paljon *uuh* Sain tänään tietää, että viis hyvää kaveria on menossa laskettelemaan viikoksi ja viettää uv:n siellä. Mä taas en osaa lasketella ja en kyllä viikkoa jaksa siellä vaan oleilla (+ että maksaa ihan hitosti vaan siitä oleilusta). Toisilla taasen on muita suunnitelmia. Eikä mua oikeastaan muualle ole kutsuttu kuin tonne laskettelemaan. Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen *eiei*

Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona *uuh*



Älä välitä. Mä murehdin jo joulua kans. Yksin seki tulee taas vietettyä. Tai vietettyä on ehkä väärä sana, koska ei mulle ole olemassa mitään joulua enää.

Muoks. Ok viime joulu oli kyl kiva, mut ei siinäkään sillai kauheen joulusta joulua ollu...tai sillai.

--
Onni on.

larzizi

Posts: 1,661

#17172 • • larzizi

JetZe, 2.11.2006 17:21:
elä ny,samat fiilikset,ei sille voi minkäs *nyyh*

mutta kaipa tämä tästä. :/


Tyhmintä tässä on, että siihen on vielä kaks kuukautta aikaa, jonka aikana voi tapahtua vaikka mitä.

onni3mk, 2.11.2006 17:27:
Yksin seki tulee taas vietettyä.


Tuolla asenteella mäkin olen nyt liikkeellä, mutta tiedän sen olevan väärä. Mutta silti se, että ennen ollaan vietetty uutta vuotta yhdessä kaikkien kavereiden kanssa ja sillon on kauempanakin asuvat kaverit päässeet mukaan. Nyt se ei enää mene niin. Siihen pitäisi vaan alkaa tottua.



*hali*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Chrisdyan

Posts: 479

#17173 • • Chrisdyan

onni3mk, 2.11.2006 17:27:

Älä välitä. Mä murehdin jo joulua kans. Yksin seki tulee taas vietettyä. Tai vietettyä on ehkä väärä sana, koska ei mulle ole olemassa mitään joulua enää.

Muoks. Ok viime joulu oli kyl kiva, mut ei siinäkään sillai kauheen joulusta joulua ollu...tai sillai.



jep i know that feeling, samat sanat ! *lohduttel*

--
Hikitomori

soile

Posts: 138

#17174 • • soile

larzizi, 2.11.2006 17:38:
Tyhmintä tässä on, että siihen on vielä kaks kuukautta aikaa, jonka aikana voi tapahtua vaikka mitä.



Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.*vink*
larzizi

Posts: 1,661

#17175 • • larzizi

soile, 2.11.2006 18:52:
Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.*vink*



Siihen tarvittaisi aikaa ja rahaa. Asioita, joita mulla ei hirveesti oo ylimäärästä :/ Kyllä mä olen lautailua viime talvena koittanut, mutta ei se kyllä vielä suju ilman apua *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#17176 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Jago, 2.11.2006 12:25:
---
UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*
---
*uuh* ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ *hih*
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*



Huijausta! *grr* En saanu ku pari pikku pusua *hmph* *känkkäränkkäil*

edit: ja tähän nyt vois lisää et oma päivän :( on se et kotona netti tosiaan ei toimi eikä siel oo oikein mitään tekemistä yksin *uuh* ja mä oon ihan jäässä, ja koht pitää lähtee viel takas tonne kylmään *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#17177 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 2.11.2006 19:13:
---
Jago, 2.11.2006 12:25:
---
UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*
---
*uuh* ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ *hih*
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*

---


Huijausta! *grr* En saanu ku pari pikku pusua *hmph* *känkkäränkkäil*

edit: ja tähän nyt vois lisää et oma päivän :( on se et kotona netti tosiaan ei toimi eikä siel oo oikein mitään tekemistä yksin *uuh* ja mä oon ihan jäässä, ja koht pitää lähtee viel takas tonne kylmään *uuh*


pöh pöh pöh... ajattele viikonloppua kun et saa hetkenkään rauhaa ni tulee lämmin olo*joo**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

embie

Posts: 531

#17178 • • embie Shwoopsie poo

larzizi, 2.11.2006 19:06:
---
soile, 2.11.2006 18:52:
Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.*vink*

---


Siihen tarvittaisi aikaa ja rahaa. Asioita, joita mulla ei hirveesti oo ylimäärästä :/ Kyllä mä olen lautailua viime talvena koittanut, mutta ei se kyllä vielä suju ilman apua *uuh*



Pulkkailu on kans aika kivaa ja sitä osaa tehdä lapsetki *joo* tiedä vaikka kaveriski innostuisivat, myös murtsikka ylhäisessä yksinäidyydessä on aika terapeuttista.. välineet voi vuokrata paikan päältä jos on joku keskus kyseessä ja illaksihan ne kaikki valuu sieltä rinteestä after skihin (joka vissiin on noiden laskettelureissujen kohokohta *nauru* )
ella_

Posts: 1,329

#17179 • • ella_
morkkis :(

--
Elementary, my dear.

Late

Posts: 3,441

#17180 • • Late team Lasse
voi vitun saatanan perkele. auto toimi ihan kivasti päivällä, mutta nyt kun piti mennä hakemaan kultsi huitsin-nevadasta niin kaukolukitus ei inahdakkaan, vain hätävilkut vilkkuu vaimeasti.

täytyy toivoa että vika on vaan akussa.


nyt ottaa päähän oikeen urakalla *igor* x 10ziljoonaa