31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,327 views
Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*
UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
---
ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ
Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
Ana-5000, 2.11.2006 00:59:
---
Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
---
Kuulostaa kyl aika keksityltä tarinalta. Ei siis niin, että sä oisit keksiny ton, mutta ennemminkin niin että tyyppi satuilee ystävälleen..
Cera, 2.11.2006 15:11:
päivän hymiö muuttui aika pian surullisuudeksi.
miksi oi miksi noitten pitää mennä muuttamaan TÄYDELLISIÄ
ääniä paskoihin PASKOIHIN
nyt toi merenneito on ihan pilalla,
kun lauseitakin muutetaan.
esim suosikki kohtauksessani jossa Joonas lokki lauleskelee
UAAAUAUAUAUAAA UAUAUAUAAA UAUAUAUUAUAAAA
ON MUUTETTU JOKSIKIN PASKAKKKKKKKKKKKSI
PASSSSSSSKAAAA
SSSIIIIIS TÄÄÄ ONNIIIIIIIIIIIIIN PASKAAAAAAAA
larzizi, 2.11.2006 16:13:
Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen
Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona
larzizi, 2.11.2006 16:13:
Miten hitossa voi uusi vuosi masentaa jo pari kuukautta ennen näin paljon Sain tänään tietää, että viis hyvää kaveria on menossa laskettelemaan viikoksi ja viettää uv:n siellä. Mä taas en osaa lasketella ja en kyllä viikkoa jaksa siellä vaan oleilla (+ että maksaa ihan hitosti vaan siitä oleilusta). Toisilla taasen on muita suunnitelmia. Eikä mua oikeastaan muualle ole kutsuttu kuin tonne laskettelemaan. Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen
Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona
JetZe, 2.11.2006 17:21:
elä ny,samat fiilikset,ei sille voi minkäs
mutta kaipa tämä tästä. :/
onni3mk, 2.11.2006 17:27:
Yksin seki tulee taas vietettyä.
onni3mk, 2.11.2006 17:27:
Älä välitä. Mä murehdin jo joulua kans. Yksin seki tulee taas vietettyä. Tai vietettyä on ehkä väärä sana, koska ei mulle ole olemassa mitään joulua enää.
Muoks. Ok viime joulu oli kyl kiva, mut ei siinäkään sillai kauheen joulusta joulua ollu...tai sillai.
larzizi, 2.11.2006 17:38:
Tyhmintä tässä on, että siihen on vielä kaks kuukautta aikaa, jonka aikana voi tapahtua vaikka mitä.
soile, 2.11.2006 18:52:
Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.
Jago, 2.11.2006 12:25:
---
---
---
ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*
sapeli, 2.11.2006 19:13:
---
Jago, 2.11.2006 12:25:
---
---
---
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*
---
Huijausta! En saanu ku pari pikku pusua *känkkäränkkäil*
edit: ja tähän nyt vois lisää et oma päivän :( on se et kotona netti tosiaan ei toimi eikä siel oo oikein mitään tekemistä yksin ja mä oon ihan jäässä, ja koht pitää lähtee viel takas tonne kylmään
larzizi, 2.11.2006 19:06:
---
soile, 2.11.2006 18:52:
Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.
---
Siihen tarvittaisi aikaa ja rahaa. Asioita, joita mulla ei hirveesti oo ylimäärästä :/ Kyllä mä olen lautailua viime talvena koittanut, mutta ei se kyllä vielä suju ilman apua