päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,751 views

JasoX

Posts: 378

#29281 • • JasoX Ruoska

kindertin, 5.4.2009 15:57:
Mulla oli yks parhaista viikonlopuista,joten tottakai sen täytyy päättyä paskalla tavalla.
Pikkuneiti on matkalla sairaalaan,onneks ei lanssilla,mutta kuitenkin.
Joku ärhäkkä mikälievitunpaskatauti taas,tää on nyt sit neljän tammikuun jälkeen,ja nyt on neito sit sen verran heikkona et enemmän kun todennäkösesti joutuu tippaan osastolle.

Vittu mikä huoli ja paha mieli on,kohta sinne lekuriin mukaan..
Itkettää. *nyyh*



Jaksamista teille ja toivotaan ettei pikkumies sairastu samalla ja että neiti tervehtyis nopsaan *hali*

--
heartbeat will never fade

Nauskiss

Posts: 532

#29282 • • Nauskiss
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.

Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen: *eiei*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Sssan*

Posts: 651

#29283 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Lunta vaan sataa ja sataa... :( Mä haluun kevään tänne ja nyt!! Eikä enää yhtään lunta!! *grr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Minnalilla

Posts: 418

#29284 • • Minnalilla
Toi ilmailmailmailmailmailmailma! *poks* Niin ankee, et hohhoijaa. Näyttää niin synkältä... Ku on tommonen ilma, niin ei kiinnosta itteekä ees tehä mtn! Mur.

Se kevät/kesä tänne nyt, kiitos hei!

--
tilulileii!

[Siru]

Posts: 259

#29285 • • [Siru]
korvatulehdus ja loputon nuha *nuha*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

larpap

Posts: 402

#29286 • • larpap UG
Mun piti herätä klo 9.00 mutta heräsin sittenkin. vasta klo 13.37. hitto ku en päässykään kokeilemaan miltä näyttäisin kun olisin nainen.
Inferno@Tre

Posts: 678

#29287 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Väsyttää niin pirusti X(

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

%

Posts: 568

#29288 • • Edited %

Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.

Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen: *eiei*



Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Miinapiina

Posts: 3,494

#29289 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 5.4.2009 15:57:

Vittu mikä huoli ja paha mieli on,kohta sinne lekuriin mukaan..
Itkettää. *nyyh*



voi ei, paljon jaksuja *hali* mein miro vietti toisen vuoden elämästään melkein sairaalassa asuen, kamalaa katseltavaa ku toinen pikkunen on niin huonossa kunnossa ja letkuja menee sinne sun tänne *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Cloud

Posts: 2,162

#29290 • • Cloud Game Freak
Eilisen :( ja tämänpäivän :( sekä vielä monen tulevankin on se, että rakas perheenjäsen kuoli eilen.
Semmoista se elämä on, paskaa pitkälti.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Nauskiss

Posts: 532

#29291 • • Nauskiss

%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

---


Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.



Emmie saa ennee opintotukkee. :( Harmi, ku en tajunnu velttoilla kunnolla opiskeluaikana! Silloin jo sekaannuin työelämään. Silloin ei toisaalta tuntunut näin rasittavalta olla sekaantuneena työelämään. Nyt ei oo enää (siis ollu pitkään aikaan) opiskelijan statusta keventämässä hommia ja vastuita. Pöh.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Freja

Posts: 8,775

#29292 • • Freja Sihteeri
Palkkis ilmoitti, etten saisi kesälomarahojani etukäteen, vaan vasta 15.7 niinkuin muutkin.
Olin pyytänyt, että saisin ne jo 15.5 koska satun olemaan toukokuun lomalla. Ihan niinkuin viime vuonnakin, jolloin moinen järjestely onnistui. Ei näköjään enää.

Menikin koko päivä vituiks ja ties mikä siinä samalla.

Tosi vitun jees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Late

Posts: 3,441

#29293 • • Late team Lasse
Ajatus pienen unelman toteutuksesta kesällä meni karille ja harmittaa. Onneksi tässä on kumminkin hyväkin puoli.
Oj

Posts: 1,349

#29294 • • Oj Keep it FILTHY
Just ku viimisetki lumet sulas ja pääsis skeittaa ni heti jalka paskaks *eiei**uuh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hardcorAve

Posts: 140

#29295 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
darra *poks*

--
..lot of words - ...nothing to say

wiwi

Posts: 1,575

#29296 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.

Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen: *eiei*

---


Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.


Höh, mä en ees velttoile ja silti kela melkein peri takaisin ensimmäisen vuoden opintotuet. :(
Tein kyllä varmaan liikaa töitä samaan aikaan. Tai sit oon vaan huono.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Nauskiss

Posts: 532

#29297 • • Nauskiss

wiwi, 8.4.2009 21:14:
---
%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.

Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen: *eiei*

---


Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.

---

Höh, mä en ees velttoile ja silti kela melkein peri takaisin ensimmäisen vuoden opintotuet. :(



Suosittelen radikaalia velttoilua! *joo* Mutta toisaalta en suosittele. Kummassakin on puolensa: velttoilussa ja aherruksessa.

Tällä hetkellä kuitenkin itse valitsisin veltostelun, jos valinnanmahdollisuus olis mun käsissä. Velttoilun lisukkeiksi valitsisin ihan mieluusti myös nuoruuden ja köyhyyden. Mutta EN missään tapauksessa vanhuutta ja köyhyyttä. (Joten ei auta enää velttoilla.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#29298 • • Säty Guest
sormet on aivan jäässä. *uuh*
ei oo kyl mikään uus juttu mulle.
Saakelin huono ääreisverenkierto. :/
Lauruska

Posts: 821

#29299 • • Lauruska nihkee
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.

Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.
Avatar
#29300 • • Equalizer Guest
Tajusin et olen kohta 32 v enkä ole mitään