Kansilehden säälistä.
Kiire tulee, stressi iskee, kiukku iskee. Mutta minähän valmistun!
31,307 posts, 1,566 pages, 8,535,708 views
Lauruska, 9.4.2009 11:10:
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.
Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.
[/q
Hei käyppä vilasee sieltä naamakirjan asetuksista, pitäis onnistua moisten ärsykkeiden poistaminen jostain kohtaa!
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. Kumpa olisi vielä toivoa...
sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. Kumpa olisi vielä toivoa...
---
Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!
Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!
Steven Hoaks, 9.4.2009 21:55:
---
sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
---
Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!
Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!
---
Valitettavasti kaikille ei ole huomista
Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.
Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...
Lauruska, 9.4.2009 11:10:
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.
Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.