päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,231,965 views

Minnalilla

Posts: 418

#29301 • • Minnalilla
Opinnäytetyön alustava esitys 2 viikon päästä, mitä oon tehny?
Kansilehden säälistä. *blush*

Kiire tulee, stressi iskee, kiukku iskee. Mutta minähän valmistun!*poks*

--
tilulileii!

sunbeam

Posts: 205

#29302 • • sunbeam santa`s little helper

Lauruska, 9.4.2009 11:10:
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.

Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.
[/q

Hei käyppä vilasee sieltä naamakirjan asetuksista, pitäis onnistua moisten ärsykkeiden poistaminen jostain kohtaa!*hymy*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Avatar
#29303 • • REivaaja Guest
jäkä jäkä
sunbeam

Posts: 205

#29304 • • sunbeam santa`s little helper
Harmittelee kun omistaa niin vähän konemusiikkia kuuntelevia ystäviä!*grr*
Onneksi hyvästä musiikista voi nauttia yksinkin, joten tänään hummaan siis omassa seurassani!*pepsodent**joo*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Birgie

Posts: 1,311

#29305 • • Birgie Kikati
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. *uuh* Kumpa olisi vielä toivoa...

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

sunbeam

Posts: 205

#29306 • • sunbeam santa`s little helper

Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. *uuh* Kumpa olisi vielä toivoa...



*lohduttel* Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!

Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29307 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. *uuh* Kumpa olisi vielä toivoa...

---

*lohduttel* Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!

Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!



Valitettavasti kaikille ei ole huomista *uuh*

Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.

Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#29308 • • Freja Sihteeri
Vaasan Sport meni ja hävis :( it was so close! Ny si jännätään lauantaita. Vieraspeli ei oo helppo :[

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sunbeam

Posts: 205

#29309 • • sunbeam santa`s little helper

Steven Hoaks, 9.4.2009 21:55:
---
sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. *uuh* Kumpa olisi vielä toivoa...

---

*lohduttel* Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!

Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!

---


Valitettavasti kaikille ei ole huomista *uuh*

Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.

Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...



No ei kuulosta ollenkaan kivalle! Kaikille paljon jaksamisia ja ryhmähali!*lohduttel*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Avatar
#29310 • • Annakins Guest
oon ihan ymmälläni :(
Jone

Posts: 8,258

#29311 • • Jone Archibald Haddock

Lauruska, 9.4.2009 11:10:
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.

Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.



Feissarissa on olemassa ignore siinä missä Klubbarissakin - tehokkaampi jopa itseasiassa. Sinne voi neppailla ihmisiä, joihin haluaa pitää hienoisen hajuraon.
Saarre

Posts: 1,151

#29312 • • Saarre
Huomenna takas kanarialta :( taal on liian ihanaa *nyyh*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Raver71

Posts: 3,605

#29313 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
On se lomautus kivaa aikaa. Nettotulot putoaa reilusti ja tämän johdosta tulot on 200e miinuksella/kk. Kyllä on kivaa. Lomautus mallia toistaiseksi että näin. Rupeaa olemaan ainoa toivo että tämä yleinen taloustilanne kääntyisi parempaan kohtuullisessa ajassa. Ei pysty kuin odottamaan ja katsomaan mihin tämä menee. Nyt voi sanoa että talous asioissa kuskista tuli turisti. Ei viitsisi kämppää heti ensimmäisenä myydä pois. Mutta pää pystyyn. Kyllä tämä päättyy jotenkin, hyvin tai hyvin huonosti.
noena

Posts: 3,138

#29314 • • Edited noena first breath after coma
Viime viikkoisen kuumeen jälkeen oon onnistunut nappaa jonkun toisenkin pöpön, maanantaista asti ollu huono olo, lihaksiin jomottaa, ja lämpöä reippaasti yli sieto kyvyn ;>.<

--
TwistedLife™ Amusement Park

kinderi

Posts: 1,783

#29315 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Missähän vaiheessa sitä saa sanoa et nyt alkaa riittää jo pikkuhiljaa?
Me tultiin eilen kotiin osastolta,jossa Molemmat muksut oli rotaviruksen takia, ja nyt kun he alkaa sit oleen kunnossa ni eikös jumalauta mulle iske joku tauti *dissaa* Kuumetta riittää olosta päätelleen,joka paikkaan sattuu,paleltaa, semisti paha olo ja voi vittu..

Kohta ei vaan jaksa enää.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#29316 • • Freja Sihteeri
Iskän vointi huolettaa *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Camomilli

Posts: 112

#29317 • • Camomilli
Tuli *uuh* olo kun luki näitä. Auttais jos vois.
Verottaja

Posts: 1,174

#29318 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ärrr, tietsikan näyttö hajos. Nyt joutuu toistaseks käyttään tämmöst
wanhaa möykkyä. *silmätsanoopokshymiö*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

ninscu

Posts: 635

#29319 • • ninscu candydelic
Ärsyttäviä juttuja joutuu kuulemaan.. eräs vois ajatella vähä toisten tunteita *eiei*

--
.. grooving with the eternal now ..

Lerna

Posts: 320

#29320 • • Lerna
Ei millään jaksais lopettaa lomia viel tänään :(