päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,118 views

Madda

Posts: 650

#29341 • • Madda ice-angel
Jälleen kerran: vituttaa!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#29342 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

sunbeam

Riippuu tilanteesta*uuh*.

MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..

---


No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa!*lohduttel* Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!*uuh*



Joo, ei ollut kivaa. Se oli tosi kylmä jotenkin, eikä puhunut aiheesta mitään. Ja unohti vielä antaa osan mun tavaroista, kun sillä oli niin kiire eroon musta. Noo, pitää vaan ajatella, että jos on noin idiootti, niin turha haikailla perään.. Huh huh.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

kinderi

Posts: 1,783

#29343 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jonkinsortin isännöitsijän piti eilen tulla puutarthurin kanssa kattomaan mitä tolle mun pihalle vois tehdä,niiden piti tulla 17.30.
Ajotin koko päivän ohjelman niin ettei sillon ole mitään muuta.
Arvatkaas näkykö äijiä? No ei tietenkään! Tänään ei sitten kukaan vastaa puhelimeen *dissaa*
Olis kiva tietää,maksaako Vvo mulle uudet nurtsit vai tekeekö ne jotain muuta.
Taikka kuulla ettei ne tee mitään,jolloinka voi sit ite alkaa laittamaan.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sunbeam

Posts: 205

#29344 • • sunbeam santa`s little helper

Tiinuliinu81, 16.4.2009 09:10:
---
sunbeam

Riippuu tilanteesta*uuh*.

MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..

---


No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa!*lohduttel* Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!*uuh*

---


Joo, ei ollut kivaa. Se oli tosi kylmä jotenkin, eikä puhunut aiheesta mitään. Ja unohti vielä antaa osan mun tavaroista, kun sillä oli niin kiire eroon musta. Noo, pitää vaan ajatella, että jos on noin idiootti, niin turha haikailla perään.. Huh huh.



Toi on oikea asenne, itseään pitää osata arvostaa sen verran että jos ei joku tajua arvoa niin se on sen menetys! *grr**joo*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

A-E

Posts: 528

#29345 • • A-E Detroit Techno Militia
19 timmaa duunia jo takana ja pari viel lisää ennen kun aamu saapuuu...welcome to it bisness

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Avatar
#29346 • • opmdevil Guest
Vein moton huoltoon siinä uskossa että olisi ok kunnossa. Kävi ilmi että kääsarin tiivisteet rikki, takaiskari rikki ja karnaanin akseli jotenkin kulunut. Lisäksi välykset moottorissa päin vittua. Kiva kiva, sinne menee nekin rahat sitten.
Lauruska

Posts: 821

#29347 • • Lauruska nihkee
Kauhea kaaos duunissa, voispa jo lähtee kotiin ja jatkais sit maanantaina.
JasoX

Posts: 378

#29349 • • JasoX Ruoska
Tääl sataa kans jotain räntää o_O

--
heartbeat will never fade

KooKie

Posts: 4,338

#29350 • • KooKie aka. Petress Pan
"They only want you when you're seventeen,
when you're twenty-one, you're no fun..."
Ladytron - Seventeen

Iskipä mulle kamalan ikäloppu fiilis tänään, suht järkyttävää.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Janisa

Posts: 2,226

#29351 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 17.4.2009 22:37:
"They only want you when you're seventeen,
when you're twenty-one, you're no fun..."
Ladytron - Seventeen

Iskipä mulle kamalan ikäloppu fiilis tänään, suht järkyttävää.



*lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kinderi

Posts: 1,783

#29352 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hyi hitto miten karmasevia unia tuli taas nähtyä..
Kiva herätä keskellä yötä ihan paniikissa *poks* ..ja sama homma aamulla,nousin sitte 8 aikaan.
Näin sitä nukutaan kun sais rauhassa nukkua!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#29353 • • Lilly Guest
flunssa ei meinaa millään mennä ohi*nuha**grr* jos ens viikolla pääsis takas töihin niin kiva ois..
zeuzz

Posts: 526

#29354 • • zeuzz digital punk
taitaa sulkeutua ikkuna jatkoille tällä erää...
ehkä ensi kerralla ja paremmilla suunnitelmilla sitten.
hane

Posts: 242

#29355 • • hane
glitterii silmis...ja liikaa batteryy ei pysty nukkuu vaikka varmasti kyl nukuttais...ääh!!*sars*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Avatar
#29356 • • Edited astaroth Guest
muistiin:

jos sinulla on vaikeaa valita sen suhteen, että lähdetkö bileisiin vai lähdetkö dokaamaan kaverien kanssa, niin valitse aina bileet. aina.

on se vittuperkele kun ei vieläkään näiden vuosien jälkeen osaa tajuta sitä, että miten eri aaltopituuksilla sitä voidaan olla kavereiden kanssa, mitä tulee hauskanpitoon. heidän musiikkinsa on perseestä, heidän klubinsa ovat perseestä, heidän käytöksensä on perseestä ja heidän juomatapansa ovat perseestä. olisin eilen voinut tarjota koko illan kaikille laserpointissa ja silloinkin olisi mennyt vähemmän rahaa, kuin mitä eilen joutui kuluttamaan

haistakaa vittu!
turquoise

Posts: 732

#29357 • • turquoise e-ra2co
Masentaa vaan ihan käsittämättömän paljon niin moni juttu. Just tämmöisellä surullisella fiiliksellä lähtisin normaalisti monen tunnin kävely/haahuilulenkille kelaileen, mutta olempa pienessä flunssassa joten annan vitutuksen maksimoitua junnaamalla sisällä yksin koko päivän, jo toinen putkeen. Melkein tekis mieli vetää pienet gänät, mutta en oo elämäni aikana kertaakaan dokannut yksin himassa joten en uskalla nytkään. Jaksaiskoha sitä baariin, hmmm. *uuh*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#29358 • • Freja Sihteeri
Väsy, yöllä oli kylmä, nyt on kylmä, sormet puutuu. Halun kolmen peiton alle.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#29359 • • anniharha
Ei ollut nyt yhtään hyvä tämä tämänaamuinen kotimatka. 22,80 euron edestä itkua, parkua, ikävää ja nälkää.

--
and though my words could save the world they never come out right

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29360 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ahdistaa ja paljon *uuh*

En tajua yhtään miksi, ressiä liikaa kaikesta paskasta?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?