31,307 posts, 1,566 pages, 8,505,741 views
sunbeam
Riippuu tilanteesta*uuh*.
MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..
---
No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa! Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!
Tiinuliinu81, 16.4.2009 09:10:
---
sunbeam
Riippuu tilanteesta*uuh*.
MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..
---
No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa! Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!
---
Joo, ei ollut kivaa. Se oli tosi kylmä jotenkin, eikä puhunut aiheesta mitään. Ja unohti vielä antaa osan mun tavaroista, kun sillä oli niin kiire eroon musta. Noo, pitää vaan ajatella, että jos on noin idiootti, niin turha haikailla perään.. Huh huh.
KooKie, 17.4.2009 22:37:
"They only want you when you're seventeen,
when you're twenty-one, you're no fun..."
Ladytron - Seventeen
Iskipä mulle kamalan ikäloppu fiilis tänään, suht järkyttävää.