päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,737 views

lostgone

Posts: 2,493

#30341 • • lostgone
On tullut taas selväksi, etten olen ihan täältä. Sama se, kunhan itse hymyilen.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,774

#30342 • • Freja Sihteeri
Nyt tuli se hetki eteen, et mä oon ihan liian väsynyt. Mä en jaksa. En jaksa tehä mitään, mut tiiän et jos meen nyt nukkuun, niin herään keskel yötä ja si o vaa enemmän unirytmi sekasin. Mut eiköhän tää tästä, nyt kun tavallaan pääsee "normaaleihin" arkirutiineihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Quakey

Posts: 692

#30343 • • Quakey
hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain
%

Posts: 568

#30344 • • %

Replying to päivän :(:

Quakey, 12.5.2010 00:46:
hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain


Kylmä auttaa, kun mikään muu ei auta. nimim. Pari yötä pää kylmävesihanan alla. Joo ei hauskaa tuommoinen kipu, kun ei oikein voi ajatella edes mitään muuta kuin sitä kipua.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

illusion

Posts: 1,061

#30345 • • illusion team-sauna :D

Replying to päivän :(:

Quakey, 12.5.2010 00:46:
hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain



Juurihoito *vink* ja kipu loppuu *hihu*
Goala

Posts: 332

#30346 • • Goala It is your own imagination!
ei pääse lähtee milleniumii turkuuu :( ! arght...

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Marjo

Posts: 1,796

#30347 • • Marjo pupuTupuna
Laattatauti *sars*
paupau

Posts: 655

#30348 • • paupau Tuhma Bambi

Replying to päivän :(:

Marjo, 15.5.2010 12:14:
Laattatauti *sars*


Yak! Mun inhokki. Mutta Thaikuissa mulla oli jalleen parit ruokamyrkytykset ja aina mietin positiivisesti et eipahan tuu turhia kaloreja. Ei tuu sullekaan! Pikaisia paranemisia kuitenkin ennen kaikkea!
Marjo

Posts: 1,796

#30349 • • Marjo pupuTupuna

Replying to päivän :(:

paupau, 15.5.2010 17:47:
---
Marjo, 15.5.2010 12:14:
Laattatauti *sars*

---

Yak! Mun inhokki. Mutta Thaikuissa mulla oli jalleen parit ruokamyrkytykset ja aina mietin positiivisesti et eipahan tuu turhia kaloreja. Ei tuu sullekaan! Pikaisia paranemisia kuitenkin ennen kaikkea!



Joo, kyllä tää melkein mehupaastosta menee. *nauru*
Avatar
#30350 • • opmdevil Guest
Kämpän julkisivu on koko päivän auringon suuntaan. Joten, nyt sisällä on sellaset 29 astetta lämmintä. Asiaa parantaa se, että poppivehkeet on päällä ja niiden seuraksi kaksi tietokonetta eikä mitään ilmastointia ole. IHKUDAA!
Freja

Posts: 8,774

#30351 • • Freja Sihteeri
Ei oo oikein kehuttava olo *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aivomassa

Posts: 230

#30352 • • aivomassa are you ready to lose control ?
alan luovuttamaan asunnon etsimisen kanssa ku ei tästä tunnu mitään tulevan. :(

--
Dont expect us to be quiet !

Quakey

Posts: 692

#30353 • • Quakey
ei osaa pysyä paikoillaan. viimesen viikon ollu kokoajan menossa ja kaikkee ja nyt 5min kotona ja on jo tylsää. :O
noena

Posts: 3,138

#30354 • • noena first breath after coma
*uuh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

kinderi

Posts: 1,783

#30355 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#30356 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kaksnaamaset ihmiset, jotka valehtelee päin näköö.
Taas sain huomata kuinka huono olen ihmisten kanssa(ts.lukemaan ihmistä), ajoin suoraan miinaan kun luotin "ystävään". Ja vielä pitkän aikaa.
Mikä ihme saa ihmisen valehtelemaan tolla tavalla, asioista joista olis voinu kertoa myös totuuden, eikä se olis meidän ystävyyttä muuttanu mihinkään?

Nyt vaan muutti, tai hävitti kokonaan kun selviski kyseisen ihmisen totuudet. Valkoiset valheet mä saatan ymmärtää, mut en tollasta törkeetä paskaa.

Nyt tekis mieli vähän huutaa ja räyhätä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Deuce

Posts: 39

#30357 • • Deuce
Kipeenä fyysisten töiden teko ja ylitöihin jääminen kun muut ei auta eikä anna kiitosta.. :S

--
The world is like a ride in an amusement park.

pululu

Posts: 1,102

#30358 • • pululu .jemmutti.
Tiedäthän sen tunteen, kun luotat johonkuhun ja sit se matto vaan yksinkertaisesti kiskaistaan jalkojen alta, vaikka kuinka uskoit et "kyl tää tästä". Ja enneunet pitää paikkansa. Ja sitä vaan oikeesti luuli et elämä kohtelis vähän kevyemmin.

Perus-vitutus siis. Mut näinhän se menee, miten muutenkaan ois voinut mennä.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Safe Room

Posts: 41

#30359 • • Safe Room Mr.Creation
Eihän tästä oo tullu viimeseen neljään kuukauteen hevon vittua. Sit pitäis jaksaa koittaa yrittää mennä elämässä eteenpäi :/
yellowblaaer

Posts: 211

#30360 • • yellowblaaer
Kahden vuoden työ savuna ilmaan, eikä enää näy edes savua...