päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,090,465 views

Freja

Posts: 8,774

#30361 • • Freja Sihteeri
No tulipas sitä mukavasti alas, takas maan pinnalle, tai oikeestaan taisin tipahtaa johkin kuoppaan.
Jippii.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Metz^^

Posts: 264

#30362 • • Metz^^
Idiootit asiakkaat, sekä ihmiset jotka ei voi vaan nauttia elämästä.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

anis

Posts: 2,451

#30363 • • anis
Paastolabra. Heikottaa :/

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kinderi

Posts: 1,783

#30364 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Imuri on tukossa, imee kyllä, mutta ei niin että sais edes riisin pois lattialta.
Oon kaivanu ja ronkkinu ja vaikka mitä, mutta tottakai se tukos on niin vittumaisessa kohdassa etten saa sitä irti!

Onneks oon sukua McGyverille, jos en saa tota toimimaan ni äkkiäkös ruuvarista ja sukkahousuista rakentaa uuden.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

pirpeli

Posts: 5,533

#30365 • • pirpeli

Replying to päivän :(:

kinderi, 26.5.2010 18:30:

Onneks oon sukua McGyverille, jos en saa tota toimimaan ni äkkiäkös ruuvarista ja sukkahousuista rakentaa uuden.



Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hemuz

Posts: 2,178

#30366 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to päivän :(:

pirpeli, 26.5.2010 19:01:
Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)



Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...
kinderi

Posts: 1,783

#30367 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :(:

pirpeli, 26.5.2010 19:01:

Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)



Mä kyllä suosittelen kaikille noita pussittomia versioita, itellä on 1,5v ollu Electrolux, enkä ikinä enää pussillista hanki!

..sain muuten tukkeen irtoomaan, jeah!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

pirpeli

Posts: 5,533

#30369 • • Edited pirpeli

Replying to päivän :(:

hemuz, 26.5.2010 20:09:

Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...



Mut ei tarvi ostaa kallista, ehkä jopa ylihinnoiteltua paperipussia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,774

#30370 • • Freja Sihteeri
Flunssa pahenee ja ylihuomenna alkais lentäminen. Öö, ei kivaa? *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#30371 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :(:

pirpeli, 26.5.2010 23:12:
---
hemuz, 26.5.2010 20:09:

Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...

---


Mut ei tarvi ostaa kallista, ehkä jopa ylihinnoiteltua paperipussia.



Onko teillä kuinka pitkäkarvasia koiria? Mun vanhemmilla on tällä hetkellä kääpiösnautseri(sehän ei pahoja karvakasoja jälkeensä jätä), ja samojedi. Enkä ole kertaakaan kuullu valittavan et joutuis liian usein tyhjentää imurin säiliötä. Ja niillä siis toi sama kun mulla, electroluxin imuri :)

..tai sitten koiranomistajat yleensä tietää että karvaa yms on enempi eikä sit jaksa valittaa.. mene ja tiedä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

pirpeli

Posts: 5,533

#30372 • • pirpeli

Replying to päivän :(:

kinderi, 27.5.2010 09:49:
Onko teillä kuinka pitkäkarvasia koiria? Mun vanhemmilla on tällä hetkellä kääpiösnautseri(sehän ei pahoja karvakasoja jälkeensä jätä), ja samojedi. Enkä ole kertaakaan kuullu valittavan et joutuis liian usein tyhjentää imurin säiliötä. Ja niillä siis toi sama kun mulla, electroluxin imuri :)

..tai sitten koiranomistajat yleensä tietää että karvaa yms on enempi eikä sit jaksa valittaa.. mene ja tiedä.



Meitin Milla on tuollanen ei-pitkäkarvaisen susikoiran karvainen. Eli aika normaalipituinen karva. Sitä vaan lähtee aivan holtittomasti, varsinkin toki näin kesän kynnyksellä. Talvella hieman vähemmän. Mut tosiaan kyllä mä mieluummin ostan tehokkaan ja himpun kalliimman pussittoman Dysonin(mallikin on jo selvillä). Pölypussit on niiden materiaaleihin verrattuna aivan tolkuttoman kalliita, en tajua :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

noena

Posts: 3,138

#30373 • • noena first breath after coma
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#30374 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP



Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#30375 • • noena first breath after coma

Replying to päivän :(:

sapeli, 27.5.2010 14:41:
---
noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP

---


Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?


No se on katki puolesta välistä ja sit se yläosa irtoo silleen et siel sisällä on toinen tappi mikä on katkennu eri kohdasta :D Kasasin sen ja testasin mut ei se toimi :((
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#30376 • • mariq

Replying to päivän :(:

noena, 27.5.2010 14:46:
---
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD


Kantsii tsekkaa myös sieltä applestoresta hinta, saattaa olla jopa edullisempi *vink* Mä kun kerran etin yhtä adapteria näytön ja läppärin väliin (molemmat applen tuotteita), ni verkkokaupan hinta oli moninkertanen applestoreen verrattuna.. *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

kinderi

Posts: 1,783

#30377 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kyllä taas yrittää flunssa puskea hienoon aikaan.
ARRGH

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Progress

Posts: 955

#30378 • • Progress
Pitkäaikaisin, läheisin ja paras ystäväni on poissa. Kuollut, kaput. Sanattomaksi vetää.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

noena

Posts: 3,138

#30379 • • Edited noena first breath after coma
Täälläkin, fcuk :/ Pikkuhiljaa alkaa ehkä kuumottaan, kun tuo facebook leviää kuin mikäkin tauti ://

--
TwistedLife™ Amusement Park

pululu

Posts: 1,102

#30380 • • pululu .jemmutti.

Replying to päivän :(:

PetriT., 28.5.2010 00:31:
Pitkäaikaisin, läheisin ja paras ystäväni on poissa. Kuollut, kaput. Sanattomaksi vetää.



:(

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.