päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,732 views

KeijoK

Posts: 1,495

#30861 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :(:

Isän toinen silmä on melekein sokea. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaivoja.



Voi voi. =(
Tiedän tuon tunteen sattuneesta syystä. =I
Jaksamisia sinne! =)

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Ergilion

Posts: 751

#30862 • • Ergilion
niskat kipeenä jo kolmatta päivää ja otsalohko ihan liekeissä. mobilaatti ja venyttelykää auttanu mitää, ffuuuu-

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jago

Posts: 4,039

#30864 • • Jago un-trained monkee
vähän mietitytttää mitä on himassa odotettavissa, kun en päässyt sinne asti eilen. Arttu(kissa) ei oo ollu yksin noin pitkään himassa vuosiin. Olihansillä kuivaruokaa ja vettä, mutta on varmaan ihan super hellyyden kipee kun sinne pääsen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KeijoK

Posts: 1,495

#30865 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kaksi viikkoa ollut kohta melkein ilman ääntä ja nyt on keuhkot ja rinta ihan lopussa kun ei lima irtoo mihkään...lekurille pitäis vissiin mennä kun alkaa kuumekkin nousemaan...

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

sapeli

Posts: 11,768

#30866 • • sapeli jokukukamikä?
Mälsää että tänään on yks iltakurssi joka ei oikeastaan just nyt kiinnostais yhtään, mut mihin oon "sitoutunut" jo aikoja sitten. Muutenkin oon alkanu miettimään et oliko toi kurssi hyvä idea ollenkaan, mut tuntuis aika luuserilta jättää menemättä tai jättää se kesken.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#30867 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kiva herätä julmettuun kurkkukipuun ja rinnanräjäyttäviin yskäkohtauksiin :( Ihan ku olis rovio menossa sisällä, ja nyt se puskee kuumettakin..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#30868 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Mälsää että tänään on yks iltakurssi joka ei oikeastaan just nyt kiinnostais yhtään, mut mihin oon "sitoutunut" jo aikoja sitten. Muutenkin oon alkanu miettimään et oliko toi kurssi hyvä idea ollenkaan, mut tuntuis aika luuserilta jättää menemättä tai jättää se kesken.


Mille kurssille oot menossa?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#30869 • • Edited Jago un-trained monkee
Jossain määrin erilainen viikonloppu, jossain määrin samanlainen maanantai*poks*
(ei kylläkään paha sellanen, mutta väsyttää eikä oikeen jaksa vaa innostaa nyt mikää, eikä varsinkaan duuni)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

_tonde_

Posts: 38

#30870 • • _tonde_ Tonde

Replying to päivän :(:

Jossain määrin erilainen viikonloppu, jossain määrin samanlainen maanantai*poks*
(ei kylläkään paha sellanen, mutta väsyttää eikä oikeen jaksa vaa innostaa nyt mikää, eikä varsinkaan duuni)




Sama fiilis täälläkin, jotenki ei vaan jaksais nyt keskittyy mihinkään.
Jago

Posts: 4,039

#30871 • • Edited Jago un-trained monkee
Oli niin vaikee herää, että melkein oksensin samantien kun heräsin ja aivan järjetön tiltväsypäänsärky.

Muutenkin ärsyttää, että nukuin ensin tosihyvin 4 asti. sitten heräsin ja valvoin 5.30-6 asti ja sit sain taas tosi hyvin unta. Tietty kun erätys oli sitte 6.45 ni olin siis just siinä unen vaiheessa, että toi oli odotettavissa.

Mietittyttää kyllä välillä, että pitäiskö sitä vaan mennä aikasemmin nukkuu ja odottaa sitä yöheräystä ja tehä kaikkee silloin. Hirveen usein herään kesken yötä jos meen 10ltä nukkuu.
Tai ehkä mun vaan pitäis mennä myöhemmin nukkuu ja kattoo mitä tapahtuu. Jos mä oon vaan luontaisesti pieniuninen.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#30872 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Tai ehkä mun vaan pitäis mennä myöhemmin nukkuu ja kattoo mitä tapahtuu. Jos mä oon vaan luontaisesti pieniuninen.



Oon täs vikan vuoden aikana välillä miettinyt että tarvinko niin paljon unta kuin kuvittelen tarvitsevani, vai kuvittelenko vain. Sitä on niin pitkään ajatellut tarvitsevansa "enemmän unta kuin muut", mutta voi olla että vähemmälläkin selviäisi. Ja useinhan jos nukkuu liikaa niin on tokkurainen olo - ja nukunhan mä viikonloppuna usein päikkärit vaikka olisin nukkunut 10 tuntia yössä.

Paljon tuntuu vaikuttavan se, missä unen vaiheessa herää. iPhonessa käsittääkseni on joku app joka seuraa sun kehon liikkeitä ja herättää siinä vaiheessa kun olet sen analyysin mukaan jo muutenkin hyvässä unen vaiheessa heräämiseen. (Vähän creepy app jos minulta kysytään...)

Mä kokeilin silloin muutama kuukausi taaksepäin viikon nukkua vain 6h per yö eli paljon vähemmän kuin normaalisti, enkä huomannut mitään dramaattista muutosta vireystasossa. Kannattaa ehkä tehdä tuollainen hallittu kokeilu ja katsoa miltä tuntuu.

Edit: se olikin ollu heinäkuussa se mun testi *nauru* Kirjoitin siitä tänne blogin: http://klubitus.org/blog.php?blog=16559 *hymy* En kyllä oo muistanu pitää tosta kiinni, luultavasti koska viikonloput aina pistää unirytmit täysin uusiks...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#30873 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
Tai ehkä mun vaan pitäis mennä myöhemmin nukkuu ja kattoo mitä tapahtuu. Jos mä oon vaan luontaisesti pieniuninen.
---


Oon täs vikan vuoden aikana välillä miettinyt että tarvinko niin paljon unta kuin kuvittelen tarvitsevani, vai kuvittelenko vain. Sitä on niin pitkään ajatellut tarvitsevansa "enemmän unta kuin muut", mutta voi olla että vähemmälläkin selviäisi. Ja useinhan jos nukkuu liikaa niin on tokkurainen olo - ja nukunhan mä viikonloppuna usein päikkärit vaikka olisin nukkunut 10 tuntia yössä.

Paljon tuntuu vaikuttavan se, missä unen vaiheessa herää. iPhonessa käsittääkseni on joku app joka seuraa sun kehon liikkeitä ja herättää siinä vaiheessa kun olet sen analyysin mukaan jo muutenkin hyvässä unen vaiheessa heräämiseen. (Vähän creepy app jos minulta kysytään...)

Mä kokeilin silloin muutama kuukausi taaksepäin viikon nukkua vain 6h per yö eli paljon vähemmän kuin normaalisti, enkä huomannut mitään dramaattista muutosta vireystasossa. Kannattaa ehkä tehdä tuollainen hallittu kokeilu ja katsoa miltä tuntuu.

Edit: se olikin ollu heinäkuussa se mun testi *nauru* Kirjoitin siitä tänne blogin: http://klubitus.org/blog.php?blog=16559 *hymy* En kyllä oo muistanu pitää tosta kiinni, luultavasti koska viikonloput aina pistää unirytmit täysin uusiks...


Testasin eilen kanssa sitä karseenhajusta univahaa. Se oli päiväsaikaan ihan kiva tuoksu, mut yöllä se oli pistävä ja mieluummiinkin herätti. Muutenkin jos meinaan olla aktiivinen ja tehdä jotain, ni sitten mieluummin herään ihan kunnolla hetkeks
Muistan ton sun testin. Mäkin kesällä nukun tosi vähän eikä mulla oo silloin sen kanssa ongelmaa, mutta talvella tää nukkuminen tuntuu aina olevan ongelma.
Tollanen appi ois aika creepy. Kuitenki se lähtettää samalla kuvaa jonnekin*foliohattuil*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#30874 • • Annakins Guest

Replying to päivän :(:


Mäkin kesällä nukun tosi vähän eikä mulla oo silloin sen kanssa ongelmaa, mutta talvella tää nukkuminen tuntuu aina olevan ongelma.



Eikohan kaikilla oo sama juttu. Suomessa on kesalla todella paljon auringonvaloa joka vaikuttaa viereystasoon, talvella taas jatkuvasti pimeaa.

Ma huomaan eron myos taalla, vaikka ero kesan ja talven valilla ei olekaan yhta dramaattinen kuin Suomessa. Marras-joulukuussa mun on paljon vaikeampi herata 6:10 aamulla, koska sillon on viela pimeaa kun taas muina kuukausina ei juurikaan ole ongelmaa koska kuudelta on jo aurinkoista. Huomaan myos ison eron jos joskus unohdan ikkunan "kalteriverhot" alas illalla kun meen nukkumaan jolloin aamulla makkarissa on pilkkopimeaa kun yritan herata.
Inferno@Tre

Posts: 678

#30875 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Vitun lensu ei ota lähteekseen vaikka oon jo kaks päivää tinannu kirkkaita sen taltuttamiseks :(

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

KeijoK

Posts: 1,495

#30876 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Tekevälle sattuu ja kun paljon tekee paljon sattuu. Päätin just pistää asunnon myyntiin, keksiä sille rahalle jotain kivaa --> vedän kaiken kurkusta alas ja sittä ennen haen hautaustoimistosta jonkun kivan kiven. Kiitos ja hei!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#30877 • • Oj Keep it FILTHY
Unirytmi taas ihan päin helvettiä = hv viikko töissä *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

mariq

Posts: 2,154

#30878 • • mariq
Söin eilen melkein kokonaisen valkosipulin aseeksi pöpöarmeijaa vastaan, ja silti tulin Taas kipeeks *igor* En ehkä ala nyt.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KeijoK

Posts: 1,495

#30879 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Viikon ollut pohkeet ja nilkat ihan sairaan kipeitä....en sitten tiedä mikä mahtaa olla. Kyllä ne siitä sitten kun vähän aikaa töpöttellee menemään mutta sama juttu kun hetkeksi taas jää jumittaa paikalleen....=(

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Jago

Posts: 4,039

#30880 • • Jago un-trained monkee
Eilen ja toissapäivänä oli hetken jännät vibat. Jotenkin asiat ei vaan menny putkeen.
Eilen salilla oli kyllä mahtavaa, mutta kun olin lähössä sieltä vekka ni ämppäri sano poks ja nyt pitää sitten mennä hankkii uus*ding*
Ei oo ainakemmin mikään vekotin oikeesti sanonu kesken biisin itteensä irti ja kone ei enää siis nää sitä, eikä sitä saa mitenkään päälle. Aikasemmissa lähinnä joko nappulat on hajoillu tai akku kulunu olemattomiin.
Sitten juoksin dösään suoraan dösää päin ja heti kun olin päässyt siihen dösän luokse se laitto ovet kiinni edellisen asiakkaan jälkeen.

Tosi outoo toimintaa, kun kuitenkin olin selkeesti juoksemassa dösään sen etupuolelta. Ei se voinu olla huomaamatta.
Nyt mietin, että pitäiskö valittaa tosta?! Toisaalta aika törkeetä, mutta mitä se sit hyödyttää, tai siis että kenen elämää se valittaminen tässä tapauksessa helpottaa?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe