päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,204,054 views

sapeli

Posts: 11,768

#31101 • • sapeli jokukukamikä?
Yksin oli tylsä herätä. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

heze

Posts: 52

#31102 • • heze
eihä klubbaris tapahu enää mitään ees viikonloppusin *nyyh*
Jago

Posts: 4,039

#31103 • • Jago un-trained monkee
väsyttää ihan sikana. Kahvilakko peruutettu.
Ihan hyvästä syystä oon väsyny, mutta nyt on kyllä aivan uskomaton väsy ja tää pystyssä pysyminen tuntuu aika tuskalta*nukkuu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#31104 • • Oj Keep it FILTHY
Hyvin lähti tääki viikko taas käyntiin.. Nukuin 4,5h pommiin töistä *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

tommib

Posts: 3,204

#31105 • • tommib
Kunnon lentsussa, joutuu perumaan tämän viion menot. Terkkarissa kesti käynti vaivaiset 3,5h. Ensin terv.hoitajalle 30min, jonka jälkeen lääkärille piti olla 7 jonossa ennen minua. Noh, siinä jonon purkamisessa meni sitten yli 2,5h.
Cloud

Posts: 2,162

#31106 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän :(:

Kunnon lentsussa, joutuu perumaan tämän viion menot. Terkkarissa kesti käynti vaivaiset 3,5h. Ensin terv.hoitajalle 30min, jonka jälkeen lääkärille piti olla 7 jonossa ennen minua. Noh, siinä jonon purkamisessa meni sitten yli 2,5h.



Tunnen tuskasi ja toivon nopeaa paranemista, mutta Osaatko sanoa, monta lääkäriä oli jonoa hoitamassa? Koska vaikkei se kipeää helpota niin tuo sun odotusaikasihan vaikuttaa varsin nopealta, eikä edes pahalta. Perus akuutti aika noin 15-20min siihen potilastietojen luku eteen ja loppu sanelut päälle niin 20-30min koko settiin (aika optimi helppoja lapsi tm potilaita hoitaessa).





Oma päivän :( onkin täysin erillinen juttu ylempään (tommib ei siis liity suhun mitenkään.) ihmiset jotka valittaa veroista ja sitten taas valittavat verorahoin ylläpidettävien palveluiden riittämättömyydestä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

tommib

Posts: 3,204

#31107 • • tommib

Replying to päivän :(:


---
Kunnon lentsussa, joutuu perumaan tämän viion menot. Terkkarissa kesti käynti vaivaiset 3,5h. Ensin terv.hoitajalle 30min, jonka jälkeen lääkärille piti olla 7 jonossa ennen minua. Noh, siinä jonon purkamisessa meni sitten yli 2,5h.
---


Tunnen tuskasi ja toivon nopeaa paranemista, mutta Osaatko sanoa, monta lääkäriä oli jonoa hoitamassa? Koska vaikkei se kipeää helpota niin tuo sun odotusaikasihan vaikuttaa varsin nopealta, eikä edes pahalta. Perus akuutti aika noin 15-20min siihen potilastietojen luku eteen ja loppu sanelut päälle niin 20-30min koko settiin (aika optimi helppoja lapsi tm potilaita hoitaessa).



Lääkäreitä kuulemma oli päätähuimaavat 1kpl koko keskuksessa tietääkseni. Meni koko hommassa hieman yli 3,5h että pääsin ulos. Jatkossa yksityiselle suosiolla
KeijoK

Posts: 1,495

#31108 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :(:

Hyvin lähti tääki viikko taas käyntiin.. Nukuin 4,5h pommiin töistä *igor*



No, et edes kovinkaan paljoa. *pepsodent*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Cloud

Posts: 2,162

#31109 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to päivän :(:


---



Lääkäreitä kuulemma oli päätähuimaavat 1kpl koko keskuksessa tietääkseni. Meni koko hommassa hieman yli 3,5h että pääsin ulos. Jatkossa yksityiselle suosiolla



Juups en voi moittia tuota päätöstä. Tosin kiitos nopean ja tehokkaan lääkärin (onko se hyvä asia on asia erikseen.) Selvisit kyllä nopeasti tilanteessa joten propsit lääkärille siitä

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#31110 • • Annakins Guest
Joo terveisia Gazasta. Taa on valehtelematta yks maailman surkeimmista paikoista. 1.6 miljoonaa ihmista pienella kaistaleella ilman mahdollisuuksia liikkua ulos. Sisaanpaasy kaistalle on kuin menis hyvin vartioituun vankilaan, ulosmeno viela noyryyttavampaa (puhut mikrofoniin, sotilaiden naamat on piilossa peililasien takana, pommikoira kiertaa auton). Me sentaan voidaan liikkua sisaan ja ulos, suurin osa ihmisista ei. Erezissa on lentokenttaterminaalin kokoinen rakennus, jonka kautta pitaisi kulkea 30,000 ihmista paivasta - nyt sita kautta paasee kourallinen.

Pohjavesi on kaytetty niin loppuun ettei varanto ehdi uusiutua ja tilalle on valunut merivetta. Sen seurauksena kraanavesi on suolaista ja haistee hieman savulle. Saarron ja tunnelitalouden laskun takia bensasta on pulaa, aaseja on kaduilla paljon.
Jago

Posts: 4,039

#31111 • • Jago un-trained monkee
Viimeiakoina oon jotenki onnistunu monta kertaa saamaan jotain vasemman olkapään alueella kipeeks salilla*uuh*. Nyt taas kiva kipu. Noh tiedänpähän, etten sitte tänään lähe tekee kunnon treenii, vaikka niin ajattelin*hmph* tai ehkä jalkoja vois.

Muutenkin koko viikon ollu tosi tosi väsyny. Olin jo jotenkin unohtanu, miten paljon syksyn tuleminen vaikuttaa energiatasoon ja uniin.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#31112 • • Lilly Guest

Replying to päivän :(:



Muutenkin koko viikon ollu tosi tosi väsyny. Olin jo jotenkin unohtanu, miten paljon syksyn tuleminen vaikuttaa energiatasoon ja uniin.



Sama täällä. Vaikka ois nukkunu iha kunnon yöunet niin silti oon väsyny ja jotenki äkänen *hmph*
Toi pimeys ei niin oo mun juttu :(
johnnytys

Posts: 489

#31113 • • johnnytys idän pikajuna
Sää ja tää syksy... Tahtoo valoa...

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

tommib

Posts: 3,204

#31114 • • Edited tommib

Replying to päivän :(:

spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*



Toi menee joka pankissa tuo ylitysmaksu debit-puolelta. Creditistä ei minusta mene

Juuri kun saa kunnon suhteen luotua toiseen lapsista, niin nyt alkaa sama nuoremman kohdalla, joka vierastaa minua ihan täysillä. Kiitos äitinsä, ei ole minua vuoden aikana nähnyt kuin about 5 kertaa. Kiva joutua kärsimään toisen itsekkyydestä. Muutenkin syksy masentaa aina ja altistaa masennusjaksolle, ja nyt tämä vielä päälle kaiken muun huoltajuustappelun lisäksi:(

Tekee tuo asia aina yhtä kipeetä, kun oma lapsi ei tunne *nyyh*
Jago

Posts: 4,039

#31115 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:


---
spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*
---


Toi menee joka pankissa tuo ylitysmaksu debit-puolelta. Creditistä ei minusta mene


spankilla menee molemmista.
Visa electronia ei pysty ylittämään. Mun mielestä debidkortin idea on juuri, että sitä ei voi ylittää

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hemuz

Posts: 2,178

#31116 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to päivän :(:


---

---
spankki vetää kaikesta ylimääräsiä maksuja. Eiköhän debidkortin idea oo, ettei sitä voi ylittää.
Tällä kertaa ylitin kyllä credit puolen, mutta viimeks oli toi toinen puoli. Ja aina pitää vetää 10e ylityspalkkiota.
Menee kyllä toi kyseinen pankki ihan puhtaasti bonusten keräämiseen tästä lähtien*grr*
---


Toi menee joka pankissa tuo ylitysmaksu debit-puolelta. Creditistä ei minusta mene

---

spankilla menee molemmista.
Visa electronia ei pysty ylittämään. Mun mielestä debidkortin idea on juuri, että sitä ei voi ylittää



Debit on se vanhan ajan pankkikortti ja sen voi ylittää. S-pankilla on toki myös aina varmentava depit kortti, mutta se pitää erikseen tilata.
Freja

Posts: 8,775

#31117 • • Edited Freja Sihteeri
Haluaisin hieman tarkentaa näitä korttiasioita:

Se riippuu kauppiaasta, mikä on se raja maksupäätteessä, milloin se tekee varmennuksen ostoksista debit-kortilla. Electronissa se tekee varmennuksen joka kerta, mutta KUITENKIN electronikaan ei ole 100% varmentava kortti: Jos esim kauppias on ohittanut tämän varmennuksen, tai jos laitteessa on vikaa, ei electron-ostosta pakosta saada siis varmennettua. Tällöin suoritus voidaan veloittaa jopa kuukausia myöhemmin asiakkaan tililtä.

On aina asiakkaan omalla vastuulla seurata, että pankkitili ei ylity!! Se, että debit-kortti ei tee varmennusta joka kerta, ei tarkoita sitä, että sillä kortilla SAISI ylittää oman tilinsä!

Mikäli tili ylittyy, lähtee siitä huomautusmaksu automaattisesti, summa ja aika riippuu pankista. Mikäli jatkat tilin ylittämistä, pankki voi sulkea kortin määräajaksi (eli kunnes tilille tulee katetta), mikäli silti elät huolettomasti ja toistuvat tilinylitykset jatkuvat, pankki voi ottaa kortin (debit/visa) sinulta pois ja vaihtaa electroniin.

Eli eipäs kiroilla pankin suuntaan, vaan katsotaan peiliin ja pidetään huoli omista tili-/korttitapahtumista, eikös vain *hihu*

Edit; ois ehkä pitäny quottaa niin viesti menis perille asianosaisille, mut meni jo. Ehkä joku muu ainakin oppii. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tommib

Posts: 3,204

#31118 • • tommib
Aiemmista virheistäni viisastuneena käytän pääasiassa käteistä. Electron on liian epävarma kortti toimimiseltaan, joten sitä en halua. Opin sen kaupassa. Ja luottokorttien kanssa kannattaa olla varovainen. En edes muista montako kertaa olen aikoinani luotot vetänyt yli, joskus reilustikin, ja nyt maksetaan oppirahoja noista ajoista.
m1kk3

Posts: 5,560

#31119 • • m1kk3 no-life
vittu mitä paskaa

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti