päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,227,912 views

sapeli

Posts: 11,768

#31141 • • sapeli jokukukamikä?
Vähän huono kun maanantaina - heti viikonlopun jälkeen - on sellainen olo että tarvitsisi lomaa. *nauru* Eikä ollut edes rankka viikonloppu!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

M.a.S.A

Posts: 109

#31142 • • M.a.S.A
Taisin taas olla hieman tahditon ja vaikuttaa ylimieliseltä.*eiei*
Hendryk

Posts: 510

#31143 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Niskajumijunttura. Meni mukamas jo ohi, mutta tässähän sitä taas tehdään kokovartalokäännöksiä aina kun pitää katsoa sivulle. *eikä*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

KeijoK

Posts: 1,495

#31146 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Vanha mummeli rollaattorin kanssa keskellä maantietä....ihan viittä vajaa ettei joutunut yhden auton keilaamaaksi. Pakko oli soittaa keskukseen ja kysyä joko on raportoitu. En ollut ihan ensimmäinen soittaja. Onneksi sillon oli vielä valoisa....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Jago

Posts: 4,039

#31147 • • Jago un-trained monkee
Hetken ahdistus, kun joku osasi hieman tahdittomasti keskustella asioista, jotka ei ehkä mulle kuulu.
Toisaalta tää on sellanen asia, jota tavallaan oon yrittänytkin ottaa selvää ja tän käsittely on taas yksi tärkeä askel*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#31148 • • sapeli jokukukamikä?
Uh, tästä tulee pitkä päivä. Ensi yönä sitten vähän enemmän unta. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31149 • • Jago un-trained monkee
damn. nyt varmistu, että mulla loppuukin 90% varmuudella duunit vuoden vaihteessa*uuh*
Noh. nyt sitten vaan haut kaikkialle vetämään, että löytyy jotain uutta =)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kievari

Posts: 88

#31150 • • Edited Kievari
Ei natsannut uusi duuni, eikä mikserikään saapunut. Hirveät sydänsurut ja läheisyydenkaipuu, lisäksi vanha vahvistin tai joku muu mun äänentoistossa kusee edelleen. Viime yön unetkin jäi vähiin paniikkikohtauksen takia.

Surkein maanantai koskaan jos ei inttiä lasketa. Tuntuu ettei mikään ovi aukea ja olen vain jumissa tässä samassa tilanteessa.

Let this moment be a sanctuary.

<e>
Lisää tänään, joku ilkeä vanha mies kolaroi autooni ja syytti minua. FUU! :(
Onneks ei mun vika.
sapeli

Posts: 11,768

#31151 • • sapeli jokukukamikä?
Mä oon niin väsyny. *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#31152 • • noena first breath after coma
*eikä* *uuh* *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#31153 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

*eikä* *uuh* *poks*


why???!*lohduttel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31154 • • Jago un-trained monkee
Eilinen oli oikeestana ihan kiva päivä, mutta huomas kyllä miten älyttömän paljon aikaa ja energiaa tohon duuni hakuun pitäisi laittaa.
Pitäis kuitenkin kerkee viellä käydä duunissa, harrastaa ja nähä kavereitakin jossain välissä.
Tuskastuttavaa se kyllä tuntuu olevan ainakin. Tosin oon aika optimistinen jo niistä paikoista joihin hain. Ainakin olin oikeesti kiinnostunut niistä mestoista =)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31155 • • Aurinkoneiti
Suomen puolustusvoimat ampuu harjoituksissaan eläviä sikoja. Koska eläviä ihmisiä ei voi ampua. Mistähän sodasta sitten on kyse. Eläimillä ei ole mitään arvoa ihmiselle.
Cloud

Posts: 2,162

#31156 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to päivän :(:

Suomen puolustusvoimat ampuu harjoituksissaan eläviä sikoja. Koska eläviä ihmisiä ei voi ampua. Mistähän sodasta sitten on kyse. Eläimillä ei ole mitään arvoa ihmiselle.



Niin siis tarkoitat, että ne nukutetaan ja "lopetetaan" jotta niitä voidaan käyttää sotatohtoriharjoituksiin.
Tuosta toki voidaan olla montaa mieltä, että onko se tarpeellista tai tärkeää ylipäätänsä, mutta noita sikojahan käytetään myös monessa lääketieteen osassakin. Aina syöpätutkimuksista gynegolokiaan.

Toki tämä on sitten varmaankin katsantokanta, mutta musta noilla sioilla on Paljonkin arvoa ihmisille niin tuossa tapauksessa kuin monissa muissa tapauksissa, sillä ilman niitä esmes sinullakin mahdollisesti olevat/tulevat "naisten taudilliset" ongelmat olisi helvetin paljon huonommin hoidettavissa jos siat eivät olisi auttaneet meitä.

Tämä toki ei tarkoita, sitä ettenkö minäkin toivoisi näitä testejä voitavan tehdä muuten kuin eläinkokeina. Tosin tämän hetken ainoa järkevä vaihtoehto on antaa itsesi koehenkilöksi jos eläinkokeet ovat epäeettisiä.

Nimimerkillä. Useita ihmiskokeita läpikäynyt koehenkilö yliopiston tutkimuksissa.
Jonka jälkeen voimmekin sitten keskustella ihmiskokeiden eettisyydestä myös.

Muutenkin tuo juttu nyt oli huono, koska ei niitä sikoja ammuta "sotaharjoituksena" vaan niiden ampumahaavoja hoidetaan harjoituksena sotahaavojen hoitoa varten.

Tämä ei edelleenkään tarkoita sitä, että olisi eettisesti välttämättä oikein eläinkokeet tai tämän tapaiset harjoitukset. Saati onko niillä mitään oikeaa arvoa ylipäätänsä nykypäivänä mihinkään. Mutta se ei tarkoita, etteikö näillä eläimillä olisi ihmisyydelle ja ihmisille ollut isokin merkitys tai arvo kehityksessä. Jos arvostaa näitä eläimiä niin tämä seikka pitäisi ottaa huomioon minusta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31157 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :(:


---
Suomen puolustusvoimat ampuu harjoituksissaan eläviä sikoja. Koska eläviä ihmisiä ei voi ampua. Mistähän sodasta sitten on kyse. Eläimillä ei ole mitään arvoa ihmiselle.
---


Niin siis tarkoitat, että ne nukutetaan ja "lopetetaan" jotta niitä voidaan käyttää sotatohtoriharjoituksiin.
Tuosta toki voidaan olla montaa mieltä, että onko se tarpeellista tai tärkeää ylipäätänsä, mutta noita sikojahan käytetään myös monessa lääketieteen osassakin. Aina syöpätutkimuksista gynegolokiaan.

Toki tämä on sitten varmaankin katsantokanta, mutta musta noilla sioilla on Paljonkin arvoa ihmisille niin tuossa tapauksessa kuin monissa muissa tapauksissa, sillä ilman niitä esmes sinullakin mahdollisesti olevat/tulevat "naisten taudilliset" ongelmat olisi helvetin paljon huonommin hoidettavissa jos siat eivät olisi auttaneet meitä.

Tämä toki ei tarkoita, sitä ettenkö minäkin toivoisi näitä testejä voitavan tehdä muuten kuin eläinkokeina. Tosin tämän hetken ainoa järkevä vaihtoehto on antaa itsesi koehenkilöksi jos eläinkokeet ovat epäeettisiä.

Nimimerkillä. Useita ihmiskokeita läpikäynyt koehenkilö yliopiston tutkimuksissa.
Jonka jälkeen voimmekin sitten keskustella ihmiskokeiden eettisyydestä myös.

Muutenkin tuo juttu nyt oli huono, koska ei niitä sikoja ammuta "sotaharjoituksena" vaan niiden ampumahaavoja hoidetaan harjoituksena sotahaavojen hoitoa varten.

Tämä ei edelleenkään tarkoita sitä, että olisi eettisesti välttämättä oikein eläinkokeet tai tämän tapaiset harjoitukset. Saati onko niillä mitään oikeaa arvoa ylipäätänsä nykypäivänä mihinkään. Mutta se ei tarkoita, etteikö näillä eläimillä olisi ihmisyydelle ja ihmisille ollut isokin merkitys tai arvo kehityksessä. Jos arvostaa näitä eläimiä niin tämä seikka pitäisi ottaa huomioon minusta.



Ammutaanhan niitä. Ne ovat vielä hengissä nukutettunakin. Mene sinä sinne ammuttavaksi ja haavaommeltavaksi. Mun mielestä voisivat mennä vaikka sinne rättipäiden sekaan harjoittelemaan tai sitten ensiapupolille . Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näissä hommista niinkuin mistä tahansa eläinkokeista.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31158 • • Aurinkoneiti
*igor* Äääääääää!
Kadulla joku tyyppi koulutti kääpiöpinseriä karjumalla, repimällä hihnasta ja paiskaamalla sen eteen jonkin esineen. Koira reagoi vain koiraani. Tyypin mielestä se oli oikein, koska koirakouluttaja oli opettanut niin....
Jos olisi ollut kamera matkassa, olisin voinut videoida tapahtuman. Ja vaikka ladata Yuuutuubiin.
Haluaisin tietää, kuka täällä opettaa sellaista metodia.
Cloud

Posts: 2,162

#31159 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän :(:




Ammutaanhan niitä. Ne ovat vielä hengissä nukutettunakin. Mene sinä sinne ammuttavaksi ja haavaommeltavaksi. Mun mielestä voisivat mennä vaikka sinne rättipäiden sekaan harjoittelemaan tai sitten ensiapupolille . Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näissä hommista niinkuin mistä tahansa eläinkokeista.



Kyllä, mutta se ei ole ammunta harjoitus kuten ilmaisit asian ensimmäisessä viestissä.
Toki sitä harjoitusta varmasti saa esmes kuten itse ilmaisit asian "rättipäiden" keskellä. Tosin onkos se sitten eettistä toimintaa?? Vai onko toisenlainen epäeettisyys ihan yhtä tyhjän kanssa sulle sitten?
Arvostus on toki kaukana kun jotain rääkätään tai joku kärsii kuten jo edellisessä viestissäni ilmaisin. Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näistä hommista jos ei pysty antamaan arvoa sille mitä nämä eläimet ovat aikaan saaneet myöskään.

Katsos se ei muuta sitä tosiseikkaa, että ne eläimet jotka ovat uhreja ovat myös sankareita meille ihmisille. Se ei oikeuta eläinkokeita, mutta ei se oikeuta myöskään väheksymään niiden eläinten tekoja.

Rautalangasta sinulle. En ole eläinkokeiden puolella ja jos minusta olisi kiinni niin niitä ei tapahtuisi, mutta minä sentään pystyn kunnioittamaan sitä uhrausta mitä ne eläimet ovat minullekin tehneet. Mun mielestä jos tähän ei pysty sortuu täydelliseen eläimen elämän ja tekojen arvostamattomuuteen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31160 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :(:


---



Ammutaanhan niitä. Ne ovat vielä hengissä nukutettunakin. Mene sinä sinne ammuttavaksi ja haavaommeltavaksi. Mun mielestä voisivat mennä vaikka sinne rättipäiden sekaan harjoittelemaan tai sitten ensiapupolille . Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näissä hommista niinkuin mistä tahansa eläinkokeista.
---


Kyllä, mutta se ei ole ammunta harjoitus kuten ilmaisit asian ensimmäisessä viestissä.
Toki sitä harjoitusta varmasti saa esmes kuten itse ilmaisit asian "rättipäiden" keskellä. Tosin onkos se sitten eettistä toimintaa?? Vai onko toisenlainen epäeettisyys ihan yhtä tyhjän kanssa sulle sitten?
Arvostus on toki kaukana kun jotain rääkätään tai joku kärsii kuten jo edellisessä viestissäni ilmaisin. Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näistä hommista jos ei pysty antamaan arvoa sille mitä nämä eläimet ovat aikaan saaneet myöskään.

Katsos se ei muuta sitä tosiseikkaa, että ne eläimet jotka ovat uhreja ovat myös sankareita meille ihmisille. Se ei oikeuta eläinkokeita, mutta ei se oikeuta myöskään väheksymään niiden eläinten tekoja.

Rautalangasta sinulle. En ole eläinkokeiden puolella ja jos minusta olisi kiinni niin niitä ei tapahtuisi, mutta minä sentään pystyn kunnioittamaan sitä uhrausta mitä ne eläimet ovat minullekin tehneet. Mun mielestä jos tähän ei pysty sortuu täydelliseen eläimen elämän ja tekojen arvostamattomuuteen.



Sullekin voisin vääntää rautalangasta, ko et näytä tajuavan. Ajatusmaailmasi on kauhea. Enkä siis halua edes ymmärtää sitä. YÖK!